Huzaifah مراسلہ: 7 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 7 جنوری 2013 Assalaamu `Alaykum wa Rahmatullaahi wa Barakaatuh. Can any of the brothers here assist me in translating these few Urdu paragraphs: Number 1: قرآن و غیرہ پر اجرت لینے کو جن متاخرین فقہا نے جائز قرار دیا ہے اس کی علت ایک ایسی دینی ضرورت ہے جس میں خلل آنے سے پورے دین کا نظام مختل ہو جاتا ہے، اس لۓ اس کو ایسی ہی ضرورت کے مواقع میں محدود رکھنا ضروری ہے ----------------------------------------------------------------- Number 2: وصول ثواب کے لۓ اس پر اول عامل کو ثواب ملنا شرط ہے اور ثواب ملنے کے لۓ ایمان شرط ہے پس غیر مؤمن کے اس عمل یعنی اعطاء و انفاق کا ثواب نہیں پہنچ سکتا ----------------------------------------------------------------- If anyone here can provide me the English translation for these two paragraphs I will be very grateful, Inshaa'Allaah. Baarakallaahu Feekum. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 8 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 8 جنوری 2013 Koi bhai in ko asan urdu main likh day to translation ho sakti hai. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 9 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 9 جنوری 2013 Koi bhai in ko asan urdu main likh day to translation ho sakti hai. Bhai is say aasa aor kia hogi? Urdu to aasan hi likhi hui hay. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 10 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 10 جنوری 2013 Bhai is say aasa aor kia hogi? Urdu to aasan hi likhi hui hay. متاخرین=? علت=? مختل=? اعطاء و انفاق=? In k maani bata dain. Jazak Allah. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 10 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 10 جنوری 2013 Mutakhereen Fuqaha means keh bad k zamanay k fuqaha-e-kiram , Mutaqadimeen fuqaha kiram pehlay zmanay k fuqaha Elat wja Mukhtal yani jis main khalal aa jaye E'ta means at karna infaq means kharch karna قرآن و غیرہ پر اجرت لینے کو جن متاخرین فقہا نے جائز قرار دیا ہے اس کی علت ایک ایسی دینی ضرورت ہے جس میں خلل آنے سے پورے دین کا نظام مختل ہو جاتا ہے، اس لۓ اس کو ایسی ہی ضرورت کے مواقع میں محدود رکھنا ضروری ہے ----------------------------------------------------------------- Yani keh Quran Majeed waghera par ujrat lenay jo jin bad k zmanay k fuqaha nay jaiz qarar diya hay uski wja aik aesi deeni zroorat hay jis main kharabi aajany say pooray deen kay nzam main khalal aa jata hay , isleay is ko sirf is qism ki hi zroorat k mwaqe tak mehdood rakhna zroori hay Number 2: وصول ثواب کے لۓ اس پر اول عامل کو ثواب ملنا شرط ہے اور ثواب ملنے کے لۓ ایمان شرط ہے پس غیر مؤمن کے اس عمل یعنی اعطاء و انفاق کا ثواب نہیں پہنچ سکتا yeh eesal-e-swab say related hay (Doosray ko) Sawab hasil karnay k leay pehlay aamil (amal karnay wala) ko swab milna shart hay aor sawab milnay k leay eeman shart hay lihza kafir k is amal yani ata karnay (ghareebon ko) aor kharch karnay (naik kaamon main) ka sawab ( aagay doosron ko ) naheen phunch sakta. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 10 جنوری 2013 Report Share مراسلہ: 10 جنوری 2013 1. Those fuqaha of the latter ages who have agreed on taking wages for teaching quran is because of the deeni necessity which if gets disturb in turn disturbs the whole deeni system. So it is necessary to limit this for that specific purpose. 2. To send sawab to others it is first necessary that the sender himself gain the sawab, and to gain sawab eeman is the condition. Therefore a kaafir cannot send the sawab of some charitable action to others. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔