Jump to content

Kya Ilme Ghaib Ki Iqsaam Hain ?


Muslim Naqshbandi

تجویز کردہ جواب

Fatah e Khybar k Maoqa pr 1 Yahoodia ne Bakri k Gosht me Zehr daal Kr Nabi () ko Tohfa bheja,

Aap () ne B Chand Luqmay khaye or Bashar Bin Baraa (Rz.A) isi Goshat ki waja se Shaheed hoye

(Bukhari, Hadees#5777, Kitab ut Tib.

Bab: Nabi (S.A.W) ko Zeher diye jane ka Biyan)

(Deobandi Aaitraaz) """"""""Agar Nabi () ko Har Cheez ka ILM tha To Zehr walay Khanay se Sahabi ko rok kr Shaheed honay se Bachaya Q nhi?""""

 

Anssss plzzzzzzz....

Link to comment
Share on other sites

is hadees me kaha likha hai ke "nahi pata tha"......

 

kher iske aur bhi jawab hai, lekin ye simple hadees se apke sare jawab ho jaye ge. Insha Allah

 

" HUZOOR (ALEH SALAAM) ne ek Jagah Qayaam farmaya, Pas Hum ko Ibtada-E-Pedaish ki khabar de di, Yahaan tak k Jannati log, Apni Apni Manzilon main Puhanch gae, aur Jahannumi log apni main jis ne Yaad rakha , Us ne yaad rakha, aur jo Bhool gaya, Woh Bhool Gaya".

(Sahi Ul Bukhaari, Kitaab Bada'a Ul Khalq, Jild#1, PAGE#453, Matboo'a Qadeemi, Kutub Khaana Karachi),

(Sahi Muslim Kitaab Ul Fatan, JILD#2, PAGE#390, Matboo'a Qadeemi Kutub khaana Karachi)

(Mishqaat UL Musaabeh, PAGE#506, Matboo'a NOOR Muhammad Qutub Khana)

Link to comment
Share on other sites

(Deobandi Aaitraaz) """"""""Agar Nabi (S.A.W) ko Har Cheez ka ILM tha To Zehr walay Khanay se Sahabi ko rok kr Shaheed honay se Bachaya Q nhi?""""

دیوبندی اعتراض کا جواب ابھی تک نہیں ایا۔

 

 

" HUZOOR (ALEH SALAAM) ne ek Jagah Qayaam farmaya, Pas Hum ko Ibtada-E-Pedaish ki khabar de di, Yahaan tak k Jannati log, Apni Apni Manzilon main Puhanch gae, aur Jahannumi log apni main jis ne Yaad rakha , Us ne yaad rakha, aur jo Bhool gaya, Woh Bhool Gaya".

 

 

یہ اجمالی علم کے حوالے سے حدیث ہے یہ نہیں کہ اپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابتدائے افرینش سے لے کر قیامت تک ہر زمانے کے تمام انسانوں، کافروں، مسلمانوں بلکہ تمام حیوانوں اور چرند پرند کے مکمل تفصیلی حالات بیان فرمائے ہوں۔

Link to comment
Share on other sites

Jazzak Allah Mughal Bhai & Zulfi.Boy......

 

Pehle Sawal Ka Jawwab Bhi Darkaar Hai... Agar Kisi Bhai Ko maloom Ho To Plz Share Kijiye...!!

 

iqsaam to khaksaar bhai ne bata di, aur qayamat ka ilm jo mene hadees post ki hai, usme saaf likha hai, ke jannat aur dozakhi ke maqam tak ka, to zahir si baat hai qayamat ka bhi bataya......

Link to comment
Share on other sites

دیوبندی اعتراض کا جواب ابھی تک نہیں ایا۔

 

dono ankhe khol ker dekho, agli post me thread ka link dia hai, aur mene hadees bhi post kardi hai....

 

یہ اجمالی علم کے حوالے سے حدیث ہے یہ نہیں کہ اپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابتدائے افرینش سے لے کر قیامت تک ہر زمانے کے تمام انسانوں، کافروں، مسلمانوں بلکہ تمام حیوانوں اور چرند پرند کے مکمل تفصیلی حالات بیان فرمائے ہوں۔

itni buri lagee hadees ke apni taraf se barha charhadi, hadees me yehi likha hai ke shuru se akkhir tak ek ek baat, hadees manna musalmano ka kaam hai, theek hai..... yaha tak ke jannati aur dozakhi, balke bukhari me to akhir jannati ke halat bhi bataye hai, afsos hadees mante to gumrah nahi hote....

Link to comment
Share on other sites

dono ankhe khol ker dekho, agli post me thread ka link dia hai, aur mene hadees bhi post kardi hai....

اپ کے حکم کے مطابق دونوں انکھیں کھول کر دیکھا ہے لیکن نہ ہی مجھے اگلی پوسٹ میں تھریڈ کا لنک نظر ایا ہے اور نہ ہی اپ کی پوسٹ

کردہ حدیث۔

 

 

snapback.pngMustafvi, on 24 October 2012 - 08:19 PM, said:

 

یہ اجمالی علم کے حوالے سے حدیث ہے یہ نہیں کہ اپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابتدائے افرینش سے لے کر قیامت تک ہر زمانے کے تمام انسانوں، کافروں، مسلمانوں بلکہ تمام حیوانوں اور چرند پرند کے مکمل تفصیلی حالات بیان فرمائے ہوں۔itni buri lagee hadees ke apni taraf se barha charhadi, hadees me ,yehi likha hai ke shuru se akkhir tak ek ek baa hadees manna musalmano ka kaam hai, theek hai..... yaha tak ke jannati aur dozakhi, balke bukhari me to akhir jannati ke halat bhi bataye hai, afsos hadees mante to gumrah nahi hote....

اپ کا یہ محض بہتان ہے کہ مجھے حدیث بری لگی۔ اپ سے اختلاف اس حدیث پر نہیں بلکہ اس نتیجہ پر ہے جو اپ اس حدیث سے اخذ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

 

اپ نےکہا کہ حدیث میں یہی لکھا ہے کہ شروع سے لیکر اخر تک ایک ایک بات

تو یہ بتائیں کہ راوی کو کیسے پتہ چلا کہ ایک ایک بات بیان کر دی گئی ہے کیا راوی کو بھی ایک ایک بات کا علم تھا کہ اس نے تصدیق کر دی کہ واقعی ایک ایک بات بیان کر دی گئی ہے؟

 

کیا نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی وفات سے لیکر خلافت راشدہ کے اختتام تک چاروں خلفا، اور تمام صحابہ کے ایک ایک لمحہ کے تمام تفصیلی حالات بیان فرما دیئے تھے؟

 

کیا یہ بھی بیان کر دیا گیا تھا کہ 25۔10۔2012 کو زلفی بوائے نامی ایک لڑکا اسلامی محفل میں یہ یہ باتیں پوسٹ کرے گا؟

Link to comment
Share on other sites

اپ کے حکم کے مطابق دونوں انکھیں کھول کر دیکھا ہے لیکن نہ ہی مجھے اگلی پوسٹ میں تھریڈ کا لنک نظر ایا ہے اور نہ ہی اپ کی پوسٹ

کردہ حدیث۔

nahi dekha, warna post no 4 me ye link dikh jata...http://www.islamimeh...dkhushi-ki-thi/ aur hadees ke bare me to apne neeche likha hai khud, aur uper se jhoot ke koi hadees nahi likhi....

 

اپ کا یہ محض بہتان ہے کہ مجھے حدیث بری لگی۔ اپ سے اختلاف اس حدیث پر نہیں بلکہ اس نتیجہ پر ہے جو اپ اس حدیث سے اخذ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

 

اپ نےکہا کہ حدیث میں یہی لکھا ہے کہ شروع سے لیکر اخر تک ایک ایک بات

تو یہ بتائیں کہ راوی کو کیسے پتہ چلا کہ ایک ایک بات بیان کر دی گئی ہے کیا راوی کو بھی ایک ایک بات کا علم تھا کہ اس نے تصدیق کر دی کہ واقعی ایک ایک بات بیان کر دی گئی ہے؟

 

کیا نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی وفات سے لیکر خلافت راشدہ کے اختتام تک چاروں خلفا، اور تمام صحابہ کے ایک ایک لمحہ کے تمام تفصیلی حالات بیان فرما دیئے تھے؟

 

کیا یہ بھی بیان کر دیا گیا تھا کہ 25۔10۔2012 کو زلفی بوائے نامی ایک لڑکا اسلامی محفل میں یہ یہ باتیں پوسٹ کرے گا؟

 

adat he kya baat ko lamba chora karne ki, sab kuch likha hai hadees me phir pooch rahe ho kaha likha hai, ajeeb ho yar..... mene sahi kaha ke hadees achchi nahi lagi.....kese

 

 

"Alhadees- HUZOOR (ALEH SALAAM) ne ek Jagah Qayaam farmaya, Pas Hum ko Ibtada-E-Pedaish ki khabar de d....." kisko hum ko theek hai, ravi ne khud ye suna hai ok..... agaya nazar...

 

charo khulfa ka to ab aap batao ke is hadees me sab agaya ya nahi.... ye to apna apna imaan hai....

aur ye akhri line jo likhi hai uska bhi aap batao ge ke usme ye bhi agaya hai ya nahi....

bachcho wali baat kardi hai

 

ab ye poocho ge ke to phir sab ko yaad q nahi tha itne ikhtilaaf q hue etc.....

iska jawab bhi hadees me hi hai "jis ne Yaad rakha , Us ne yaad rakha, aur jo Bhool gaya, Woh Bhool Gaya"

jabhi kaha tha ankhe khol kar.....

Edited by Zulfi.Boy
Link to comment
Share on other sites

تفسیر معالم التنزیل جزء الاول ص ۴۵٦سطر ۲ مطبوعہ مصر میں ہے کہ جب منافقین نے حضور نبی کریم صلی اللہ ولیہ والہ وسلم کے علم غیب شریف پر طعن فرمایا تو حضور اقدس صلی اللہ علیہ والہ وسلم نے فرمایا

ما بال اقوام طعنو ی فی علمی لا تسئلو فی عن شی ء فی ما بینکم وبین الساعة الانباءتکم بہ مقام ۔

ان قوموں کا کیا حال ہے جو میرے علم میں طعنہ کرتے ہیں۔آج سے قیامت تک جو ہونے والا ہے اس میں کو ئی ایسی چیز نہیں

جس کا تم مجھ سے سوال کرو اور میں تمہیں اسکی خبر نہ دوں۔

مصطفوی جی آپ کو جتنے بھی دلائل دئے جائیں آپ نے نہ نہ ہی کرنی ہے کیوں کہ آپ کے دل پر پردہ پڑ چکا ہے۔

 

مزید یہ کہ یہ سوال جواب والا سیکشن ہے مناظرہ والا سیکشن نہیں۔میں لنک دے رہا ہوں وہاں آپ کے ہر سوال کا جواب موجود ہے۔اس لئے یہ ٹاپک کلوز کیا جا رہا ہے۔شکریہ

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...