Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 31 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 Kyun k jo jo references "Zalzala" may diye thay us nay un sab k jawab may dusray he din asal kitaben den aur bat saf saf zahir ho gye k humaray Allama Arshad ul Qadri sahab nay nehiyat he khiyanat ka muzahira kartay huay jhooti ibaraten nakq ki theen ya phir bech bech may say kuch alfaz hadaf kar diye thay jis say sahi ibarat bhe kufriya lag rahi thee. Main nay aik nahi 6 ya 7 references check kiyey aur sab may he mujhe muu ki khani parii. Main apko yeh nahi keh raha k Deobandi ho jao, lakin sirf itna zaroor kahoon ga k please asal kitabon ka mutalla zaroor karlo.. جیسا کہ ایک پوسٹ میں مسٹر حق نے کہا کہ حضرت علامہ ارشد القادری رحمۃ اللہ علیہ کی کتاب "زلزلہ" میں جو حوالے دیئے گئے ہیں وہ سب جھوٹ ہیں اور اُنہوں نے اُن حوالوں کو جانچنے کے لیئے دیوبندیوں کی کتابوں کے تمام ایڈیشنز دیکھ لیئے اُنہیں ایک بھی حوالہ نہیں ملا تو اب اُن سے درخواست ہے کہ جہاں اتنے ٹاپکس بنا لیئے ہیں وہیں ایک ٹاپک انہی حوالوں کو غلط ثابت کرنے کے لیئے بھی بنا لیں اور زیادہ نہیں پوری کتاب میں سے صرف دس 10 حوالے یہاں اسکین کے ساتھ پوسٹ کریں تاکہ ہمیں بھی معلوم ہو کہ زلزلہ میں کیا علمی خیانت کی گئی ہے۔ ارواحِ ثلاثہ کے دو حوالے، تزکرۃ الرشید کے دو حوالے، تحزیرالناس کا ایک، حفظ الایمان کا ایک، سوانح اشرفی کا ایک، سوانح قاسمی کا ایک اور دیگر دو تاکہ اِن کی بھی اپنی پوزیشن کلیئر ہو کہ واقعی یہ جو کچھ کہہ رہے ہیں وہ صحیح ہے یا بس لوگوں کو دھوکا دے رہے ہیں۔ حق تو حق ہے کبھی چھپتا نہیں۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 3 ستمبر 2012 Author Report Share مراسلہ: 3 ستمبر 2012 اب سات دن گزر گئے اور ان سات دنوں میں مسٹر ناحق فورم پر دیکھے گئے مگر یہاں جواب نہیں دے رہے لہٰزا اس بات کا سمجھنا قدرتی امر ہے کہ اُنہوں نے انتہائی دیدہ دلیری سے ایک صریح جھوٹ بول کر اپنے بڑوں کا نام روشن کرنے کی کوشش کی اور بتادیا کہ "ہم دیو کے بندے بھی ایک نمبر کے تقیہ باز ہیں جہاں بس نہ چلے وہاں تقیہ چلے" یعنی اپنی طرف سے کسی بات کو زبردستی صحیح ثابت کرنے کے لیئے جھوٹ بولا جائے ۔ جن حوالوں کے غلط ہونے کی یہ بات کررہے ہیں اُن میں سے کچھ ایسے بھی ہیں کہ اُن پرباقاعدہ مُناظرے بھی ہوچُکے ہیں۔ کسی دیوبندی نے آج تک اِن حوالوں کو "غلط " نہیں کہا بلکہ اُن کو صحیح ثابت کرنے کے لئے کوششیں ہی کرتے رہے ہیں اور یہ نئے آئے ہیں کہ کوئی بھی حوالہ کسی بھی ایڈیشن میں ملا ہی نہیں۔ ( لعنت ہو اللہ کی جھوٹوں پر)۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
AhleSunnat مراسلہ: 10 ستمبر 2012 Report Share مراسلہ: 10 ستمبر 2012 Kuch arsa may nay boath behas ki aur bat ki daleel apnay Balervi Ulma say puch kar deta raha. Aur bilakhir aik challange mila, k "Ya main Deobandi ya tum Balervi" - jis may reference books say dena tha, mere pass "Zalzala" by Allama Arshad ul Qadri sahab thee aur us k pass "Zalzala Dar Zalzala" by SHEIKH NAJAMUDDIN AHYAI thee... Jab bat shooro hue to thoori he der may sach aur jhoot ka faisla hogiya, aur mujhe inthai sharmindgi hue, jantay ho kyun ? حق صاحب نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ انکے ہاتھ میں زلزلہ تھی اور دیوبندیوں کے ہاتھ میں زلزلہ در زلزلہ اور تھوڑی ہی دیر میں سارے ایڈیشن انھوں نے دیکھ ڈالے یہ کیا کمال بات ہے کہ دونوں طرف وھابی بیٹھے اتنی کتابوں کے مختلف ایڈیشن اتنے قلیل وقت میں انھوں نے دیکھ لئے اور سچ اور جھوٹ کا اپنے تئیں فیصلہ بھی کر ڈالا مگر پچھلے کتنے دنوں سے ان کو یہ جراُت نہ ہوسکی کہ کوئی ایک حوالہ ہی یہاں جھوٹا ثابت کرسکتے۔ سچ اور جھوٹ کی تلاش کرنے والے سچےمتلاشیانِ حق کے لئے زلزلہ در زلزلہ کا تنقیدی جائزہ زیر و زبر کتاب سے حاضر ہے۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 5 اکتوبر 2012 Author Report Share مراسلہ: 5 اکتوبر 2012 یہ دیوبندی اس سوال کے بعد ایسے غائب ہوا جیسے تھانوی کے سرسے سینگ۔۔۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 5 اکتوبر 2012 Report Share مراسلہ: 5 اکتوبر 2012 کیا ہی بہتر ہوتا کہ حضرت علامہ مولانا ارشد القادری رحمة اللہ علیہ کی کتاب زلزلہ میں بیان کردہ حوالہ جات اول تا آخر مکمل سکین یہاں اپ لوڈ کر دے جاتے ،تاکہ وہابیوں کا جھوٹ بھی سب پر واضح ہو جاے اور مزید عوام الناس کو تسلی بھی ہو جاے ۔ امید ہے کہ میری التجاء پر غور کیا جاے گا۔جزاک اللہ۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 15 اکتوبر 2012 Author Report Share مراسلہ: 15 اکتوبر 2012 سنا ہے مسٹر بھگوڑے (نا) حق یہاں پھر تشریف لے آئے ہیں۔ اب تو جواب دے ہی دو، اتنے دنوں سے یہ تھریڈ تمھارا انتظار کر رہا ہے مگر جیسے بیوی رُوٹھ کر میکے چلی جاتی ہے ایسے ہی تم بھی نکل لیئے تھے۔ اب آ ہی گئے ہو تو اپنے سچے ہونے کا ثبوت دے ہی دو۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazaviTiger مراسلہ: 16 اکتوبر 2012 Report Share مراسلہ: 16 اکتوبر 2012 Ghulam.Ahmed bahi deo ka banda sacha to ho nahi sakta .yahan wo apne sacha hone k saboot kia da ga???? jo naozubillah Allah ki taraf jhoot ki nisbat karain wo khud sab say baray kazzab hain.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 16 اکتوبر 2012 Author Report Share مراسلہ: 16 اکتوبر 2012 aap ki baat se ittefaq kerta hoon, magar in ka apna da'awa to yehi hai lehaza jo ilzam ZALZALAA k baarey mein is ne lagaya tha us ki wajah se aisa likkha hai keh dekhen kitni sharam abhi baaqi hai in be-sharamon mein اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 17 اکتوبر 2012 Author Report Share مراسلہ: 17 اکتوبر 2012 baraey meher baani meri post no. 6 ka font change ker dein, bilkul sahih tarah parrha nahin ja raha. agar Tahoma ya koi or select ker lein, barri meherbaani hogi. Jazak-Allah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eccedentesiast مراسلہ: 2 نومبر 2012 Report Share مراسلہ: 2 نومبر 2012 @Haqq Jnab Yeh link visit krain http://www.islamimehfil.com/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=55708 Is edition main pakistan main published books say hwalajat paish kar deay gaye hain..... Umeed hay ab aap apna byan saheeh sabit krnay ki koshish krain ge , Bsoorat-e-Deegar Quran Shareef Ki Surah No.3 Aayat No.61 Parh kar apnay uoopar dam kar lain. Shukria اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔