Zulfi.Boy مراسلہ: 26 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 26 اگست 2012 حضرت جبرائیل علیہ السلام عام ملائکہ اور مومنین پر بھی مولی کا اطلاق کیا گیا ہے سورہ تحریم 4 bilkul wo bhi maula hai.. mene kaha tha ke kya Hazrat hibrail ko ko madad ke liye pukar sakte hai? apne kaha جی نہیں lekin appne pichli post me kaha tha ke عباد میں صرف انسان نہیں اتے بلکہ فرشتے اور جنات و دیگر مخلوق بھی شامل یے۔ to kya ya ibad me hazrat jibrail nahi ate? in bato ka aap jawab nahi de parahe, kya masla hai... q ke hadees me ae Allah ke bando meri madad karo hai, aur farishto ko appne ibad me lia hai... jesa ke aapne مصنف ابن ابی شیبہ اور مجمع الزوائ اور المعجم الاکبیر, ki hadees khud post ki hai، isi bare me lekin phir ap khud mukar gaye... ab kuch sawaal.... 1) kya app pareshani me Ya muhammada kehte ho, chahe muhabbat me kahe, jese sahabi ne ya Muhammada kaha ? 2) aur aapne kaha ke hazrat moosa Alaihe salam us wadi me the har wadi me nahi hote, aur wo bhi usi waqt me the............ kya فی ھذاالوادی is baat ka saboot hai ke wo sui waqt ke liye the,, iska koi saboot, kyu apki baat koi ahmiyat nahi hai........ 3) me aapko 3 jaga hadees se bata raha ho jaha Hazrat moosa alaihe salam aye hai, wafaat ke baad. take apne jo qaid lagayi hai , wo ghalat fehmi apko phir na ho... aur ye waswasa khatam ho jaye sarkar sallal la ho alaihe wasslam ne farmaya >> is wadi me me harzrat moosa alaihe salam ko do qitwani chadro me halate ahram me dekh raha ho. >> وادیِ اَزرق me dekha aur wo Allah ki kibriyai biyan karte hue utarrahe hai, aur isi hadees me dosri jaga age chal kar hazrat unus alahe salam ko bhi dekha hai. >> روحاء کے راستے پر ستر انبیاء کرام علیہم السلام حج کی غرض سے گزرے ہیں جو اُون کے کپڑے زیب تن کیے ہوئے تھے اور مسجد خیف میں ستر انبیاء علیہم السلام نے نماز ادا کی is me bhi hazrat moosa alaihe salam the. >> aur mayraj ki raat ko bhi hazrat moosa alaihe salam ko dekha in hadeeso se aapki qaid lagana khatam ho gayi ke hazrat moosa sirf usi jaga usi waqt dekha gaye the...ok... to ya ibad me wo bhi shamil ho gaye, yani wafat shuda se madad mangne ka hadees me hai..ok ab ye batao ke sirf usi jaga usi waqt kisi ne usi wadi me ya ibad keh kar madad mangi hogi to madad hui hongi ya nahi, wafat shuda logo se??? ya nahi abhi bhi nahi.... koi daleel to do ke wafaat shuda se mangna jaiz nahi hai... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 26 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 26 اگست 2012 (ترمیم شدہ) LAKEER KE FAQEER Aapki isi baat se mujhy kutty khor ki wo daleel yaad gayi jo kutty ke halaal hony par deta tha or yahi kehta tha ki kutta kyu na khaun ki kutta halaal hony ki sabse bari daleel yahi hai ki.... kya khayal hai isi usool par HOT DOG KHANA pasand karengy?? kyunki "Kutty" lafz ke sath Quran Hadees me koi muaniyat aayi ho hai to batao? or agar na bata sako to isko khana halaal jano/ or khao bhi. wese to deeda e kour ke liye ye sab dalail bekar hain phir bhi humari koshish to pocha dene ki hai...Allah hosh ke nakhoon de... ماشا،اللہ کیا انداز گفتگو ہے میری پوری عبارت جو اپ نے بھی شروع میں کوٹ کی وہ یہ ہے۔ اس سے بڑی دلیل اور کیا ہو سکتی ہے کہ قران و حدیث میں فوت شدہ بزرگوں کو مدد کے لئے پکارنے کی ایک بھی دلیل موجود نہیں تو کیا واقعی اپ یہ سمجھتے ہیں کہ قران و حدیث میں کتے کے حرام ہونے کی ایک بھی دلیل موجود نہیں؟ Edited 26 اگست 2012 by Mustafvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 26 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 26 اگست 2012 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 26 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 26 اگست 2012 @ zulfi boy aese konse bande ZINDA hai jo nazar nahi ate zara batana plzzzzzzz.. aur jo nazar na aye unko YA IBAD(ae Allah ke bando) keh kar madad mang sakte hai... اپ نے یہ سوال پوچھا تھا اس کے جواب میں نے اپ کو بتایا کہ عباد میں کون کون ہو سکتا ہے اور پھر روایت سے بتایا کہ ان میں فرشتے بھی ہیں۔ بےشک حضرت جبرائیل عباد میں اتے ہیں لیکن ان کو اس لئے نہیں پکار سکتے کہ روایت میں کسی متعین اور مخصوص فرشتے کو پکارنے کا ذکر نہیں ہے۔ اور جن روایات میں فرشتوں کا ذکر نہیں ہے ان بھی بتا دیا گیا ہےکہ زمین میں کچھ روکنے والے ہیں ۔ اینی وے ان روایات سے کسی طور فوت شدہ بزرگوں سے مدد مانگنے کا ثبوت نہیں ملتا۔ kya app pareshani me Ya muhammada kehte ho, chahe muhabbat me kahe, jese sahabi ne ya Muhammada kaha ? میں یا رسول اللہ کہہ لیتا ہوں محبت میں ) aur aapne kaha ke hazrat moosa Alaihe salam us wadi me the har wadi me nahi hote, aur wo bhi usi waqt me the............ kya فی ھذاالوادی is baat ka saboot hai ke wo sui waqt ke liye the,, iska koi saboot, kyu apki baat koi ahmiyat nahi hai........ 3) me aapko 3 jaga hadees se bata raha ho jaha Hazrat moosa alaihe salam aye hai, wafaat ke baad. take apne jo qaid lagayi hai , wo ghalat fehmi apko phir na ho... aur ye waswasa khatam ho jaye sarkar sallal la ho alaihe wasslam ne farmaya >> is wadi me me harzrat moosa alaihe salam ko do qitwani chadro me halate ahram me dekh raha ho. >> وادیِ اَزرق me dekha aur wo Allah ki kibriyai biyan karte hue utarrahe hai, aur isi hadees me dosri jaga age chal kar hazrat unus alahe salam ko bhi dekha hai. >> روحاء کے راستے پر ستر انبیاء کرام علیہم السلام حج کی غرض سے گزرے ہیں جو اُون کے کپڑے زیب تن کیے ہوئے تھے اور مسجد خیف میں ستر انبیاء علیہم السلام نے نماز ادا کی is me bhi hazrat moosa alaihe salam the. >> aur mayraj ki raat ko bhi hazrat moosa alaihe salam ko dekha ان احادیث سے یہی ثابت ہوتا ہے مختلف مقامات پر مختلف اوقات میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے حضرت موسی علیہ السلام کو دیکھا ۔ اس سے حضرت موسی کا ہر وقت اور ہر جگہ موجود ہونا ثابت نہیں ہوتا۔ یہ حیات الانبیا کا مسئلہ ہے اور میں حیات الانبیا کا قائل ہوں لیکن اس کا زیر بحث مسئلے کے ساتھ کوئی تعلق نہیں۔ ab ye batao ke sirf usi jaga usi waqt kisi ne usi wadi me ya ibad keh kar madad mangi hogi to madad hui hongi ya nahi, wafat shuda logo se??? ya nahi abhi bhi nahi.... عقیدے مفروضوں اور قیاسات سے ثابت نہیں ہوتے۔ koi daleel to do ke wafaat shuda se mangna jaiz nahi hai... پہلے اپ اپنے دلائل مکمل کر لیں پھر انشا،اللہ میں بھی دلائل پیش کر دوں گا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanfi-Barelvi مراسلہ: 27 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2012 (ترمیم شدہ) MEIN YA RASOOL ALLAH KEH LYTA HN MOHABAT MEIN . AUR TAKLEEF DOOR HOJATI HA YA RASOOL ALLAH KEHNAY SY ? MUSTAFVI AUR AK AUR BAAT K JB INSAAN TAKLEEF MEIN HOTA HA TU WO APNAY MADADGAR KO MUHABAT SY PUKARTA HA YA GHUSAY SY ? AUR LAKEER K FAKEER YA MUHAMMADAH K SAWAL KA JAWAB DEIN KIYA QURAN PAK MEIN KUTTAY KO HARAM KAHA HA JIS KO AP KHANA PASAND NAE KARTY. KOI AK NAS E QURAN DEKAIYE? Edited 27 اگست 2012 by Hanfi-Barelvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 27 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2012 ماشا،اللہ کیا انداز گفتگو ہے میری پوری عبارت جو اپ نے بھی شروع میں کوٹ کی وہ یہ ہے۔ اس سے بڑی دلیل اور کیا ہو سکتی ہے کہ قران و حدیث میں فوت شدہ بزرگوں کو مدد کے لئے پکارنے کی ایک بھی دلیل موجود نہیں تو کیا واقعی اپ یہ سمجھتے ہیں کہ قران و حدیث میں کتے کے حرام ہونے کی ایک بھی دلیل موجود نہیں؟ aapko meri post lagta hai samajh nahin aayi..mene aap hi ki mantaq se jo aapny yahan is topic me mutaliba kiya hai ki "Mujhy to Khas "YA ALI" "YA GHOUSE" ke lafz Dikhao Quran or Hadees mein ki foutshudgan se madad mangny ke liye nida ka jawaz sabit hota ho..." (Correct me if I am wrong) to usi rang me aap se ye sawal kiya gaya hai ki aapky paas "Kutty" lafz ke saath Quran or Hadees me koi Sarih Mumaniyat ho to batao warna iska khana halal jano or khao bhi...taki apki niyat wazeh ho sake ki aap kitna Quran or Sunnat par amal pera hain... Samjhana Maqsood ye hai ki ye zaroori nahin ki aqaid or masail mein (like Ya Ali, Ya Ghouse ki nida Isteghasa ke liye) Quran or Hadees se sarihan dalail nazar aayein to hi is par amal hoga warna radd ...aisa nahin. Aapko "Ya Mohammadah" wali Hadees ka hawala diya gaya hai jo Bad as wisal Swaleheen/Ambiya se isteghasa ke liye nida ka saboot hai Jab Ya Mohammadah kehna Jayaz hua to phir isi usool par Ya Ali or Ya Ghouse kehna bhi jayaz thehra...Jasia ki Ummat ke Akabir ka is par amal hai jo Tamam Ummat e Mohammadiya ke liye Hujjat hain..wo musallamat shakhsiyat jinko Deen ki Samajh aap hum se kahin zyada thi..wo Hum Aap se zyada Towheed or Shirk ko samajhny waly thy... 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 27 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 27 اگست 2012 Mujhy to Khas "YA ALI" "YA GHOUSE" ke lafz Dikhao Quran or Hadees mein ki foutshudgan se madad mangny ke liye nida ka jawaz sabit hota ho..." میں نے قطعا یہ الفاظ استمعال نہیں کئے کہ مجھے تو خاص یا علی اور یا غوث کے خاص لفظ دکھاو۔ میں نے ٹائتل میں یہ لکھا تھا۔ یا علی مدد،یا غوث الاعظم مدد وغیرہ کہنے کے دلائل قران و حدیث سے بیان فرما دیں اور یہ بھی بطور مثال کے نام لئے تھے جس کی وضاحت میں نے پوسٹ نمبر 12 میں کر دی تھی۔ ملاحظہ فرمائیں۔ یا غوث الاعظم مدد کا بطور مثال ذکر کیا ہے اصل مقصد تو یہی معلوم کرنا ہے کہ قران و حدیث میں فوت شدہ بزرگوں کو مدد کے لئے پکارنے کے کیا دلائل ہیں۔ اور اس قبل پوسٹ 5 اور 7 میں بھی اپنے سوال کی وضاحت اور تشریح کر دی تھی۔ اور وہ یہ تھی۔ مطلقا کسی سے مدد مانگنے کا تو کوئی انکار ہی نہین کرتا اصل سوال تو فوت شدہ اولیا کو مدد کے لئے پکارنے کے بارے میں ہے۔ اس کا کوئی ثبوت قران و حدیث سے پیش کریں۔ میں نے صرف یہ پوچھا ہے کہ جس طرح قران و حدیث سے زندوں کا ایک دوسرے سے مدد مانگنے اور مدد کرنے کا ثبوت ملتا ہے اسی طرح قران و حدیث سے فوت شدہ لوگوں سے مدد مانگنے کے دلائل مہیا فرما دیں۔ Samjhana Maqsood ye hai ki ye zaroori nahin ki aqaid or masail mein (like Ya Ali, Ya Ghouse ki nida Isteghasa ke liye) Quran or Hadees se sarihan dalail nazar aayein to hi is par amal hoga warna radd ...aisa nahin.[/b]] یہ اپ کا ذاتی نظریہ ہے یا اپ کے پورے مسلک کا؟ Ya Mohammadah" wali Hadees ka hawala diya gaya hai jo Bad as wisal Swaleheen/Ambiya se isteghasa ke liye nida ka saboot hai Jab Ya Mohammadah kehna Jayaz hua to phir isi usool par Ya Ali or Ya Ghouse kehna bhi jayaz یعنی جو چیز نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے ثابت ہو جائے گی وہ اولیا کے لئے خود بخود ثابت ہو جائے گی؟ اور یا محمداہ والی روایت کے بارے میں پہلے بھی عرض کیا جا چکا ہے کہ اس میں صاف لکھا کہ جس سے اپ کو محبت ہے اس کو یاد کریں۔ یاد کرنے اور مدد کے لئے پکارنے میں بہت فرق ہے۔ یا محمداہ کا گرامیٹیکلی اگر کوئی معنی مدد ہو بھی تو اس روایت میں وہ معنی استمعال نہیں ہوا کیونکہ ابن عمر کو جب کہا گیا کہ اسے یاد کرین جس سے اپ سب زیادہ محبت کرتے ہیں تو انھوں نے یہ الفاظ یوز کئے۔ ان سے یہ نہیں کہا گیا تھا کہ مدد مانگیں بلکہ یاد کرنے کا کہا گیا تھا اور انھوں نے اس طریقے سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو یاد کیا۔ اور دوسری بات کہ ابھی اس کی سند پر تو میں نے کوئی تحقیق ہی نہیں کہ ایا اس کی سند صحیح بھی ہے یا نہیں اس حوالے سے دو چار روز میں تحقیق کر لوں گا۔ انشا،اللہ Back to top Quote MultiQuote Report اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 27 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2012 میں نے قطعا یہ الفاظ استمعال نہیں کئے کہ مجھے تو خاص یا علی اور یا غوث کے خاص لفظ دکھاو۔ میں نے ٹائتل میں یہ لکھا تھا۔ یا علی مدد،یا غوث الاعظم مدد وغیرہ کہنے کے دلائل قران و حدیث سے بیان فرما دیں اور یہ بھی بطور مثال کے نام لئے تھے جس کی وضاحت میں نے پوسٹ نمبر 12 میں کر دی تھی۔ ملاحظہ فرمائیں۔ یا غوث الاعظم مدد کا بطور مثال ذکر کیا ہے اصل مقصد تو یہی معلوم کرنا ہے کہ قران و حدیث میں فوت شدہ بزرگوں کو مدد کے لئے پکارنے کے کیا دلائل ہیں۔ اور اس قبل پوسٹ 5 اور 7 میں بھی اپنے سوال کی وضاحت اور تشریح کر دی تھی۔ اور وہ یہ تھی۔ مطلقا کسی سے مدد مانگنے کا تو کوئی انکار ہی نہین کرتا اصل سوال تو فوت شدہ اولیا کو مدد کے لئے پکارنے کے بارے میں ہے۔ اس کا کوئی ثبوت قران و حدیث سے پیش کریں۔ میں نے صرف یہ پوچھا ہے کہ جس طرح قران و حدیث سے زندوں کا ایک دوسرے سے مدد مانگنے اور مدد کرنے کا ثبوت ملتا ہے اسی طرح قران و حدیث سے فوت شدہ لوگوں سے مدد مانگنے کے دلائل مہیا فرما دیں۔ [/size] Chaliye khair aapny ab clear kar diya warna ab tak to yahi lag raha tha ki aap bazid hain ki mutalaq Ya Ghose Ya Ali ke Lafz dikhayein jayein...lijye aapki ye hasrat bhi puri kar di jati hai.... یعنی جو چیز نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے ثابت ہو جائے گی وہ اولیا کے لئے خود بخود ثابت ہو جائے گی؟ ji haan siwaye unky jo khasis e nabuwat me se na hon...mere khayal se ab apki ruh ko taskeen mil gayi hogi ki quran or hadees mein inteqaal ke baad bhi ambiya ka wasila istemaal karny ke dalail mojood hain اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 27 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2012 من کنتُ مولاہ فعلی مولاہ متواتر حدیث ہے۔ جس کا میں دوست(جومشکل میں کام آئے)ہوں ،اُس کا علی بھی دوست ہے۔ شارحین نے اس جگہ حبیب وناصر معنی لکھا ہے یعنی یارومددگار۔ اس حدیث میں اطلاق ہے،اس کو مقید کرنا اور کہنا کہ اپنی زندگی میں اور قریب والے کے لئے ناصر (مددگار)ہیں۔بعدوالے اوردوروالے ہمارے خیال کے مطابق خارج ہیں۔حدیث کے مطلق کومقید کرنا ہے ۔جو جائز نہیں۔ رسول اللہﷺ ہردوراورہرجگہ کے ایمان والوں کے لئے رؤوف ورحیم ہیں۔ و بالمؤمنین رؤوف رحیم۔(سورۃ التوبۃ۔آخر)۔ پس حضرت علی بھی ہردوراورہرجگہ کے اہل ایمان کے لئے رحم کنندہ ہیں۔ رسول اللہﷺ اور آپﷺ کے نائب کے طورپر حضرت علیؓ بھی ہر زمان ومکان کے ہر ایمان والے کے لئے مولا،ناصر(مددکرنے والا)،رحم کنندہ ہیں۔ جو ان کو اپنا مددکنندہ اور رحم کنندہ نہیں مانتا وہ آیت( بالمومنین رؤوف رحیم)کے مؤمنین میں شامل نہیں ہے۔ اور آل محمدﷺ کے سرکردہ افراد درود ابراہیمی پڑھنے اور آل کو دعا دینے والوں کو مشکلات میں حتی الوسع کام آتے ہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 28 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 @ ya Muhammadha جواب عنایت کرنے کا شکریہ۔ گزارش ہے کہ دعا میں بحق طفیل صدقے وغیرہ کے استمعال کا میں نہ صرف قائل ہوں بلکہ فاعل بھی ہوں۔ دوسری روایت جو اپ نے پیش کی اس سلسلے میں بھی عرض ہے کہ میں اس کا بھی قائل ہوں۔ روضہ انور پر جا کر طلب شفاعت یا دعا کی درخواست کرنے کو درست جانتا ہوں۔ لیکن مودبانہ عرض ہے کہ ان دونوں کا زیر بحث مسئلے کے ساتھ کوئی تعلق نہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 28 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 @ chisti qadri پہلی گزارش تو یہ ہے اپ سے درخواست ہے کہ میری راہنمائی فرمائیں کہ اپ نے اس طرح کے فانٹ میں پوسٹ کیسی کی ہے؟ من کنتُ مولاہ فعلی مولاہ متواتر حدیث ہے۔جس کا میں دوست(جومشکل میں کام آئے)ہوں ،اُس کا علی بھی دوست ہے۔ شارحین نے اس جگہ حبیب وناصر معنی لکھا ہے یعنی یارومددگار۔ اس بحث میں پڑے بغیر کے یہ روایت متواتر ہے یا نہیں عرض ہے کہ بریکٹ والے الفاظ روایت کا حصہ نہیں ہیں۔ ہو سکتا ہے چند شارحین نے یہی معنی لکھے ہوں کیونکہ مولی کے کئی معنی ہیں دوست مددگار محبت کرنے والا مالک سردار محسن وغیرہ اس کے علاوہ قران میں حضرت جبرائیل ملائکہ مومنین وغیرہ پر بھی اس لفظ کا اطلاق ہوا ہے۔ اور اس روایت کا پس منظر یہ ہے کہ حضرت علی رضی اور دیگر صحابہ کو یمن بھیجا گیا تھا وہان چند صحابہ کو اپ سے کچھ شکایات پیدا ہویئں اور اپ کے لئے ان کے دلوں میں بضض پیدا ہوا تو اس بس منظر میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ الفاظ ارشاد فرمائے۔ اس سے یہ ثابت نہیں ہو رہا کہ اب یا علی مدد کے نعرے لگانا شروع کر دئے جایئں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 28 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 @ ya Muhammadha جواب عنایت کرنے کا شکریہ۔ گزارش ہے کہ دعا میں بحق طفیل صدقے وغیرہ کے استمعال کا میں نہ صرف قائل ہوں بلکہ فاعل بھی ہوں۔ دوسری روایت جو اپ نے پیش کی اس سلسلے میں بھی عرض ہے کہ میں اس کا بھی قائل ہوں۔ روضہ انور پر جا کر طلب شفاعت یا دعا کی درخواست کرنے کو درست جانتا ہوں۔ لیکن مودبانہ عرض ہے کہ ان دونوں کا زیر بحث مسئلے کے ساتھ کوئی تعلق نہیں۔ Janab Jin qwaneen/usoolo se Allah ke Rasool ke liye wasila sabit hai usi tariqy se Swaleheen ke liye bhi sabit hai...Agar aisa na hota to Ummat e Muslima ke Akbir (mein sirf bareliwis ki baat nahin kar raha) is par amal paira na hoty...unhy deen/islam/towheed/kufr/shirk ki samajh yaqeenan aap hum se zyada thi....or unhi ki rah par chalty huey...Ummat Ghair Ambiya ka tawassul jayaz samjhti hai... Allah ke wali se sifarish ki ek or daleel....ki Allah Owliya ki dua jald maqbool karta hai... par humy maloom hai aap apni hath dharmi ka muzahira karty huey apni jeb se zinda murda ki qaid lagaengy...jo khayanat hai...islam me nai shariyat saazi hai..kyun ki aap wafat shuad swalehen ke wasily ke munkir bany bethy hain or apny is moqif ki taeed mein khud abhi tak Quran or Hadees se ek daleel bhi paish na kar saky...Jaisa ki Quran ne farmaya "Agar Sachche ho to daleel lao...". humny ek nahin kai dalail dediye hain...aap bhi zara himmat karein...or Quran or Hadees se koi ek daleel dein ki fot shuda swaleheen se isteghasa na jayaz/haram/shirk hai... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 28 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 من کنتُ مولاہ فعلی مولاہ متواتر حدیث ہے۔اس بحث میں پڑے بغیر کے یہ روایت متواتر ہے یا نہیں چلئے جب آپ اس بحث(متواتر ہے یانہیں) میں پڑیں گے اس پر اُس وقت گفتگو کرلیں گے عرض ہے کہ بریکٹ والے الفاظ روایت کا حصہ نہیں ہیں۔ جی ہاں آپ نے مولا کا معنی دوست کیا تھا تو مجھے بتانا پڑا کہ دوست کون ہوتا ہے؟۔ جومشکل وقت میں کام آئے۔ دوست آن باشد کہ گیرد دست دوست۔درپریشاں حالی ودرماندگی۔ A FRIEND in need is a FRIEND in deed. آپ جب معنی چھپائیں گے توہمیں واضح کرنے پڑیں گے۔ ہو سکتا ہے چند شارحین نے یہی معنی لکھے ہوں کیونکہ مولی کے کئی معنی ہیں دوست مددگار محبت کرنے والا مالک سردار محسن وغیرہ اس کے علاوہ قران میں حضرت جبرائیل ملائکہ مومنین وغیرہ پر بھی اس لفظ کا اطلاق ہوا ہے۔ بجا فرمایا ۔آپ کونسا معنی مانتے ہیں؟یہ آپ نے نہ بتایا۔کیوں؟ اور اس روایت کا پس منظر یہ ہے کہ حضرت علی رضی اور دیگر صحابہ کو یمن بھیجا گیا تھا وہان چند صحابہ کو اپ سے کچھ شکایات پیدا ہویئں اور اپ کے لئے ان کے دلوں میں بضض پیدا ہوا تو اس بس منظر میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ الفاظ ارشاد فرمائے۔ قرآن وحدیث کے معانی ومفاہیم کو شان نزول میں بند کرنا درست نہیں۔ العبرۃ لعموم اللفظ لا لخصوص المورد۔ اس سے یہ ثابت نہیں ہو رہا کہ اب یا علی مدد کے نعرے لگانا شروع کر دئے جایئں۔ جب وہ ہرایمان والے کے یارومددگار ثابت ہیں تو(یا علی مدد)کا جواز مؤمن کے لئے تو ثابت ہے۔ آپ کے لئے مولا ودوست ویارومددگار ثابت نہیں تووہ قرآن کے مطابق حق ہے۔ ظالموں کے لئے(ہمارے)انصار نہیں ہیں۔ جس پر اللہ کی لعنت اُس کو کوئی مددگار نہیں۔ہم دیکھتے ہیں کہ ظالموں لعنتیوں(کفاروفساق)کے ظاہری مددگار بہت ہوتے ہیں۔پس یہاں روحانی باطنی مددگاروں کی نفی کی گئی ہے جوظالموں لعنتیوں کی قسمت میں نہیں ہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zulfi.Boy مراسلہ: 28 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 اپ نے یہ سوال پوچھا تھا اس کے جواب میں نے اپ کو بتایا کہ عباد میں کون کون ہو سکتا ہے اور پھر روایت سے بتایا کہ ان میں فرشتے بھی ہیں۔ بےشک حضرت جبرائیل عباد میں اتے ہیں لیکن ان کو اس لئے نہیں پکار سکتے کہ روایت میں کسی متعین اور مخصوص فرشتے کو پکارنے کا ذکر نہیں ہے۔ اور جن روایات میں فرشتوں کا ذکر نہیں ہے ان بھی بتا دیا گیا ہےکہ زمین میں کچھ روکنے والے ہیں ۔ iska matlab hai ke hazrat jibrail bhi madad karte hai, jab banda pukarta hai, YA IBAD me farishto ko bhi pukarte sahi..... makhsoos pukarne ka zikr nahi lekin farishte shamil hai, bus yehi janna tha.... ینی وے ان روایات سے کسی طور فوت شدہ بزرگوں سے مدد مانگنے کا ثبوت نہیں ملتا۔ ye kese jaan lia, kya hadees me list lagayi hui hai, ya sirf zindo ka zikr hai... ajeeb baat ان احادیث سے یہی ثابت ہوتا ہے مختلف مقامات پر مختلف اوقات میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے حضرت موسی علیہ السلام کو دیکھا ۔ اس سے حضرت موسی کا ہر وقت اور ہر جگہ موجود ہونا ثابت نہیں ہوتا۔ pehle apne kaha tha ke makhsoos maqam aur waqt me dekha tha lekin ab keh rahe ho ke mukhtalif, kamal hai... mukhtalif maqam me dekhne ka matlab hai ab khaas nahi rahi ye baat ok... apki qaid yaha per khatam ho gayi jo apne lagayi thi, ke sirf usi maqam per dekha tha, uske elawa nahi, apka matlab yehi tha اس سے حضرت موسی کا ہر وقت اور ہر جگہ موجود ہونا ثابت نہیں ہوتا۔ یہ حیات الانبیا کا مسئلہ ہے اور میں حیات الانبیا کا قائل ہوں لیکن اس کا زیر بحث مسئلے کے ساتھ کوئی تعلق نہیں۔ nahi nahi, bilkul nahi, har waqt har maqam per unka hona me sabit nahi kia, ok mene sirf itna sabit kia hai ke wafat shuda bande bhi wadi aur dosri jaga hote hai, har maqam per ek hi ho ye zaroori nahi mene hayat ul anbia ki baat nahi ki, bilkul usi baat ki hadees hai, lekin me to sirf ye sabit kar raha ho ke faut shuda bhi in jaga ho me ho sakte hai to isse faut shuda se madad ka saboot mile ga... پہلے اپ اپنے دلائل مکمل کر لیں پھر انشا،اللہ میں بھی دلائل پیش کر دوں گا۔ mere dalail to ho chuke hai, alhamdo lillah mene YA Ibad me faut shuda ko sabit kardia... ab apke dalail ke faut shuda se madad mangna nahi chahiye / jaiz nahi.... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zulfi.Boy مراسلہ: 28 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 apne kaha میں یا رسول اللہ کہہ لیتا ہوں محبت میں ye to bohut achchi baat hail, lekin Hadees me Ya Muhammadah( یا محمداہ ) hai aur iska matlab hota hai, Ya Rasool Allah madad, ye ek isteghasa hai... agar sirf muhabbat me yaad hi karna hota to sirf Muhammad sallal la ho alahe wasssalam ya drood sharif hi parhlete.. lekin Ya muhammada kaha hai... to isse sabit hota hai ke sahabi ne madad mangi, 1) pareshani me kisi ko pukarte hai to madad ke liye hi 2) muhabbat se hi pukarte hai, nafrat se to nahi... aur ha ye mera matlab nahi hai ye ulmao ka matlab hai jese ke Mulla ali qari ne farmaya كانه رضى الله تعالى عنه قصد به اظهار المحبة فى ضمن الاستغاثة Hazrat umar bin abdullah ne muhabbat me isteghasa kiya.. (Mullah Ali Qari: Sharh ash-Shifa (2/41)) lo apki muhabbat wali baat bhi ho gayi aur isteghasa yani madad talab karne ka bhi agaya... mene pehle hi kaha tha ke aapki baat ki koi ahmiat nahi hai Ya Rasool Allah madad.... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 28 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2012 (ترمیم شدہ) @ ya Muhammadha ur post # 37 kyun ki aap wafat shuad swalehen ke wasily ke munkir bany bethy hain or apny is moqif ki taeed mein khud abhi tak Quran or Hadees se ek daleel bhi paish na kar saky... محترم میں اس کا بھی قائل ہوں کہ دعا میں بزرگوں کا وسیلہ پیش کیا جا سکتا ہے۔ اور عندالقبر کسی ولی سے دعا کی درخواست کا بھی منکر نہیں گو اس کا فاعل نہیں۔ یہاں بات وسیلے پر نہیں بعد از وفات بزرگوں کو مدد کے لئے پکارنے پر ہو رہی ہے۔ برائے مہربانی موضوع کا خیال رکھیں۔ @ chisti qadri ur post # 38 جومشکل وقت میں کام آئے۔ دوست آن باشد کہ گیرد دست دوست۔درپریشاں حالی ودرماندگی۔ A FRIEND in need is a FRIEND in deed. میرے چند دوست انتقال کر چکے ہیں تو کیا میں اپنے مسائل میں ان کو مدد کے لئے پکار لیا کروں؟ بجا فرمایا ۔آپ کونسا معنی مانتے ہیں؟یہ آپ نے نہ بتایا۔کیوں؟ محبت اور دوست کا معنی۔ قرآن وحدیث کے معانی ومفاہیم کو شان نزول میں بند کرنا درست نہیں۔ درست فرمایا اپ نے لیکن اس کا یہ مطلب بھی نہیں شان نزول اور سیاق و سباق کو بالکل نظر انداز کر دیا جائے۔ شان نزول سے معنی کے مفہوم کو متعین کرنے اور اس کی حدود و قیود کے حوالے سے راہنائی ملتی ہے۔ شیعہ بھی اس روایت کے شان نزول اور سیاق و سباق کو نظر انداز کرتے ہوئے مطلق الفاظ روایت سے حضرت علی رض کی امامت ثابت کرتے پھرتے ہیں۔ جب وہ ہرایمان والے کے یارومددگار ثابت ہیں تو(یا علی مدد)کا جواز مؤمن کے لئے تو ثابت ہے بھائی قران کی رو سے فرشتے جبرائیل سارے مومن ولی اور مددگار ہیں تو کیا اب ہر فرشتے یا ہر مومن کو پکارنا ثابت ہو جائے گا؟ @ zulfi boy ur post # 39 iska matlab hai ke hazrat jibrail bhi madad karte hai, jab banda pukarta hai, YA IBAD me farishto ko bhi pukarte sahi.....makhsoos pukarne ka zikr nahi lekin farishte shamil hai, bus yehi janna tha.... فرشتوں کے بارے میں بتا دیا گیا ہے کہ کراما کاتبین کے علاوہ کچھ فرشتے ہیں جن کی ڈیوٹی پتے گننے پر ہے۔ پھر ان میں سے کسی کا نام نہیں بتایا گیا کہ فلان نام کے فرشتے کو ندا دو۔ لہذا حضرت جبرائیل اس میں نہیں اتے۔ ye kese jaan lia, kya hadees me list lagayi hui hai, ya sirf zindo ka zikr hai... ajeeb baat میرا خیال ہے فرشتے فوت شدہ میں نہیں اتے۔ pehle apne kaha tha ke makhsoos maqam aur waqt me dekha tha جب لفظ فی ھذاالوادی ائے گا تو کیا مخصوص مقام مراد نہیں ہو گا؟ mukhtalif maqam me dekhne ka matlab hai ab khaas nahi rahi ye baat ok... apki qaid yaha per khatam ho gayi jo apne lagayi thi, ke sirf usi maqam per dekha tha, uske elawa nahi, apka matlab yehi tha جس وقت جہاں دیکھیں گے اس وقت تو وہ وہیں ہوں گے نا nahi nahi, bilkul nahi, har waqt har maqam per unka hona me sabit nahi kia, ok تو اس سے بات کلیئر ہو گئی جب حضرت موسی ہر وقت اور ہر جگہ موجود نہیں تو ان کو پکار بھی نہیں سکتے۔ mene sirf itna sabit kia hai ke wafat shuda bande bhi wadi aur dosri jaga hote hai, har maqam per ek hi ho ye zaroori nahi سارے وفات شدہ بندے نہیں یہ صرف حضرت موسی کے بارے میں ایا ہے۔ اور ان کو بھی صرف نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے دیکھا حالانکہ صحابہ بھی ساتھ تھے ان میں سے کسی نے نہیں دیکھا۔۔ اور ایک بات اور کہ ہم تو زیادہ تر شہروں میں رہتے ہیں وادیوں میں نہیں لہزا ہمتو ان کو نہیں پکار سکتے۔ to isse faut shuda se madad ka saboot mile ga... کیسے؟ ur post # 40 توحیدی بھائی کی پوسٹ نمبر 28 دیکھ لیں بعض روایات میں صرف یا محمد بھی ایا ہے۔ باقی اس کا جواب انشا،اللہ کل توحیدی بھائی کو جواب دوں گا اس میں ملاحظہ کر لیجئے گا۔ Edited 28 اگست 2012 by Mustafvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 29 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 29 اگست 2012 جناب توحیدی بھائی۔ معذرت کے جواب قدرے دیر سے دے رہا ہوں۔ جیسا کہ اپ نے خود تسلیم کیا ہے کہ اس روایت کہ مختلف طرق میں یا محمداہ کی جگہ صرف یا محمد بھی ایا ہے۔ یا محمد انے کی صورت میں تو اپ کا استدلال ویسے ہی ختم ہو جاتا ہے۔ اب جب کہ مختلف روایتوں میں یا محمد اور یا محمداہ دونوں کا استعمال ہوا ہے لہزا اپ قطعیت سے نہیں کہہ سکتے کہ کون سا لفظ اصل میں استعمال ہوا ۔ جب اس کے بارے میں قطعیت ہی نہیں تو استدلال میں قوت ہی نہ رہی۔ ویسے روایت کی رو سے تو لفظ یا محمد ہی درست معلوم ہوتا ہے کیونکہ حضرت ابن عمر سے یہ کہا گیا کہ اپ اس کو یاد کریں جس سے اپ سب سے زیادہ محبت ہے۔ تو یہاں یاد کرنے کا کہا گیا تھا مدد مانگنے کا نہیں۔ اگر باالفرض لفظ یا محمداہ ہی استعمال ہوا ہے تو بھی اس صورت میں اس روایت اس میں صاف لکھا کہ جس سے اپ کو محبت ہے اس کو یاد کریں۔ یاد کرنے اور مدد کے لئے پکارنے میں بہت فرق ہے۔ یا محمداہ کا گرامیٹیکلی اگر کوئی معنی مدد ہو بھی تو اس روایت میں وہ معنی استمعال نہیں ہوا کیونکہ ابن عمر کو جب کہا گیا کہ اسے یاد کرین جس سے اپ سب زیادہ محبت کرتے ہیں تو انھوں نے یہ الفاظ یوز کئے۔ ان سے یہ نہیں کہا گیا تھا کہ مدد مانگیں بلکہ یاد کرنے کا کہا گیا تھا اور انھوں نے اس طریقے سے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو یاد کیا۔ باقی اس روایت کی سند کے حوالے سے بھی کچھ اشکالات ہیں ملاحظہ فرمایئں۔ امام بخاري رحمه الله (المتوفى256)نے کہا: حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ قَالَ: حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ سَعْدٍ قَالَ: خَدِرَتْ رِجْلُ ابْنِ عُمَرَ، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: اذْكُرْ أَحَبَّ النَّاسِ إِلَيْكَ، فَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ[الأدب المفرد : 335]۔ یہ روایت ضعیف ہے اس میں درج ذیل علتیں بیان کی جاسکتی ہیں: پہلی علت: أبو إسحاق السبيعي کا عنعنہ: ابواسحاق السبیعی نے عن سے روایت کیا ہے اور یہ مدلس ہیں ،حافظ ابن حجررحمہ اللہ نے انہیں تیسرے طبقہ میں ذکرکرتے ہوئے کہا: عمرو بن عبد الله السبيعي الكوفي مشهور بالتدليس وهو تابعي ثقة وصفه النسائي وغيره بذلك[طبقات المدلسين لابن حجر: ص: 42]۔ دوسری علت: أبو إسحاق السبيعي کا اپنے شیخ کے تذکرہ میں اضطراب: ابواسحاق السبیعی نے روایت مذکورہ اپنے کس شیخ سے سنی ہے اس کے بیان میں موصوف اضطراب کے شکار ہیں ، موصوف نے: کبھی اپنے شیخ کا نام مبہم رکھا ، چنانچہ : امام إبراهيم بن إسحاق الحربي رحمه الله (المتوفى285)نے کہا: حَدَّثنَا عَفَّانُ حَدَّثنَا شُعْبَةٌ عَنْ أَبى إٍسْحِاقَ عَمَّنْ سمِعَ ابن عُمَرَ قَالَ خَدِرَتْ رِجْلُهُ فَقَيِلَ : اذْكُرَ أَحَبَّ النَّاسٍ . قَالَ : يَا مُحَمَّدُ [غريب الحديث للحربي 2/ 673 ، اسنادہ صحیح الی شعبہ]۔ اورکبھی اپنے شیخ کا نام عبدالرحمن بن سعد بتایا، چنانچہ: امام علي بن الجعد (المتوفى: 230) رحمہ اللہ نے کہا: أنا زهير، عن أبي إسحاق، عن عبد الرحمن بن سعد قال: كنت عند عبد الله بن عمر فخدرت رجله فقلت له: يا أبا عبد الرحمن، ما لرجلك؟ قال: " اجتمع عصبها من هاهنا، قلت: ادع أحب الناس إليك، قال: يا محمد، فانبسطت "[مسند ابن الجعد ص: 369 واسنادہ صحیح الی ابی اسحاق ، ومن طریقہ اخرجہ ابن السنی فی عمل اليوم والليلة :ص: 142 وابن عساکر فی تاريخ مدينة دمشق 31/ 177 والمزی فی تهذيب الكمال : 17/ 143، واخرجہ ایضا ابن سعد فی الطبقات الكبرى : 4/ 154رقم 5116، وابراہیم بن اسحاق الحربی فی غريب الحديث : 2/ 674 من طریق زہیربہ ، وتابع زہیر سفیان الثوری عندالبخاری فی الادب المفرد964 وابن سعد فی الطبقات 4/115 والدارقطنی فی العلل 3140لکنہ عنعن وھو مدلس ]۔ اورکبھی اپنے شیخ کا نام الهيثم بن حنش بتایا، چنانچہ: امام ابن السُّنِّي رحمه الله (المتوفى364)نے کہا: حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ خَالِدِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْبَرْذَعِيُّ، ثنا حَاجِبُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ مُصْعَبٍ، ثنا إِسْرَائِيلُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنِ الْهَيْثَمِ بْنِ حَنَشٍ، قَالَ: كُنَّا عِنْدَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، فَخَدِرَتْ رِجْلُهُ، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: " اذْكُرْ أَحَبَّ النَّاسِ إِلَيْكَ. فَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. قَالَ: فَقَامَ فَكَأَنَّمَا نَشِطَ مِنْ عِقَالٍ "[عمل اليوم والليلة لابن السني ص: 141 واسنادہ ضعیف الی ابی اسحاق]۔ اورکبھی اپنے شیخ کا نام أبو بكر بن عياش بتایا، چنانچہ: امام ابن السُّنِّي رحمه الله (المتوفى364)نے کہا: حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ الْأَنْمَاطِيُّ، وَعَمْرُو بْنُ الْجُنَيْدِ بْنِ عِيسَى، قَالَا: ثنا مُحَمَّدُ بْنُ خِدَاشٍ، ثناأَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، ثنا أَبُو إِسْحَاقَ السَّبِيعِيُّ، عَنْ أَبِي شُعْبَةَ، قَالَ: كُنْتُ أَمْشِي مَعَ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، فَخَدِرَتْ رِجْلُهُ، فَجَلَسَ، فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ: اذْكُرْ أَحَبَّ النَّاسِ إِلَيْكَ. فَقَالَ: «يَا مُحَمَّدَاهُ فَقَامَ فَمَشَى»[عمل اليوم والليلة لابن السني ص: 141واسنادہ ضعیف واسنادہ ضعیف الی ابی اسحاق]۔ تیسری علت: أبو إسحاق السبيعي کا اختلاط: لیکن اس علت کا پیش کرنا درست نہیں کیونکہ: اول تو ابواسحاق کا اختلاط اس درجہ کا نہیں تھا کہ ان سے اوہام کا صدورہو ۔ دوم سفیان الثوری کا سماع ابواسحاق سے ان کے اختلاط سے قبل ہے ، بعض طرق میں سفیان الثوری نے بھی ابواسحاق سے یہ روایت نقل کی ہے ، لیکن پھر اس پراعتراض یہ ہے کہ سفیان ثوری مدلس ہیں اورروایت عن سے ہے۔ چوتھی علت: عبد الرحمن بن سعد کی جہالت: عبدالرحمن بن سعد کو امام ابن حبان کے علاوہ کسی نے ثقہ نہیں کہاہے ، بعض لوگوں نے جو نسائی سے ان سے متعلق توثیق کاقول نقل کیا ہے تو امام نسائی سے یہ قول ثابت نہیں ، یاد رہے کہ امام مزی نے بھی عبدالرحمن بن سعد کے ترجمہ میں نسائی کی یہ توثیق ذکر نہیں کی ہے۔ تنیہ بلیغ: رویات مذکورہ کا ایک شاہد بھی ، چنانچہ: امام ابن السُّنِّي رحمه الله (المتوفى364)نے کہا: حَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ عِيسَى أَبُو أَحْمَدَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ رَوْحٍ، ثنا سَلَّامُ بْنُ سُلَيْمَانَ، ثنا غِيَاثُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُثْمَانَ بْنِ خَيْثَمٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: خَدِرَتْ رِجْلُ رَجُلٍ عِنْدَ ابْنِ عَبَّاسٍ، فَقَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: " اذْكُرْ أَحَبَّ النَّاسِ إِلَيْكَ. فَقَالَ: مُحَمَّدٌ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. فَذَهَبَ خَدَرَهُ "[عمل اليوم والليلة لابن السني ص: 141]۔ یہ شاہد موضوع ہے کیونکہ اس کی سند میں غیاث بن ابراہیم ہے جو کذاب اور وضاع ہے چنانچہ: امام ابن معين رحمه الله (المتوفى233)نے کہا: كذاب ليس بثقة[الجرح والتعديل لابن أبي حاتم: 7/ 57]۔ امام جوزجاني رحمه الله (المتوفى259)نے کہا: غياث بن إبراهيم كان فيما سمعت غير واحد يقول كان يضع الحديث[أحوال الرجال للجوزجانى: ص: 23]۔ امام ابن حبان رحمه الله (المتوفى354)نے کہا: كان يضع الحديث على الثقات ويأتى بالمعضلات عن الاثبات[المجروحين - ابن حبان 2/ 201]۔ امام ذهبي رحمه الله (المتوفى748)نے کہا: تركوه واتهم بالوضع[المغني في الضعفاء للذهبي: ص: 114]۔ امام ابن عدي رحمه الله (المتوفى365)نے اس کی تمام مرویات کے بارے میں کہا: غياث هذا بين الأمر في الضعف وأحاديثه كلها شبه الموضوع[الكامل في ضعفاء الرجال لابن عدي: 7/ 113]۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 29 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 29 اگست 2012 جومشکل وقت میں کام آئے۔ دوست آن باشد کہ گیرد دست دوست۔درپریشاں حالی ودرماندگی۔ A FRIEND in need is a FRIEND in deed. میرے چند دوست انتقال کر چکے ہیں تو کیا میں اپنے مسائل میں ان کو مدد کے لئے پکار لیا کروں؟ حضرت علی تو اب بھی سب کے دوست ھیں، کیا آپ کے فوت شدہ دوست بھی سب کے دوست ھیں؟ انبیاء و اولیاء کو اپنے اوپر قیاس کرنا اور اپنی طرح اُن کو بھی بے کمال قرار دینا ھی تمہاری بدمذھبی کی بنیاد ھے۔ آپ کونسا معنی مانتے ہیں؟ محبت اور دوست کا معنی۔ اس معنی میں حصر کس کس شارح نے کیا ھے؟یہاں ناصر (مددگار)کا معنی کرنے والے شارحین آپ کے نزدیک مشرک ھیں یا نہیں؟۔ شیعہ بھی اس روایت کے شان نزول اور سیاق و سباق کو نظر انداز کرتے ہوئے مطلق الفاظ روایت سے حضرت علی رض کی امامت ثابت کرتے پھرتے ہیں۔ اُن کا جواب دیتے ھوئے علمائے اھل سنت نے کون کون سے معنی متعین فرمائے ھیں؟ بھائی قران کی رو سے فرشتے جبرائیل سارے مومن ولی اور مددگار ہیں تو کیا اب ہر فرشتے یا ہر مومن کو پکارنا ثابت ہو جائے گا؟ سورۃ التحریم کو پڑھ کر بتائیں کہ وہ کن کن کے مولا و مددگار ھیں؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 29 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 29 اگست 2012 Dear burhan25. برائے مہربانی اس خاص فرقے کی نشاندہی ضرور فرمایئے گا۔ وہابی دیوبندی آپ اپنا مسلک اسلئے چھپا رہیں ہیں کہ ہم آپ کے ان اکابر کے حوالے نہ دیں ۔ اگر آپ اس فونٹ میں لکھنا چاہتے ہیں تو اسی لائن میں سے ایک دو لفظ کاپی کر کے میسیج ریپلائی باکس میں پیسٹ کریں اور اس سے آگے آپ نے جو لکھنا ہے وہ لکھیں۔وہ اسی فونٹ میں لکھا جائے گا ۔ مکمل کرنے کے جو کاپی ہے اسے چاہے ختم کر دیں ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 29 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 29 اگست 2012 ۱ جناب نے یامحمد اور یامحمداہ میں تعارض سمجھا ۔ آپ چاہتے تو یہاں روایت یامحمداہ کو روایت بالمعنیٰ کہہ کر تطبیق کر سکتے تھے۔ مگر آپ تو انکار کے عادی ہیں آپ ایسا کیوں کریں گے۔ ۲ اذکر (یاد کرو)کا لفظ تکلیف دور کرنے کے لئے ندائیہ یاد کرنے کے معنی میں ہی تھا۔چنانچہ دوسرے طریق میں ادع(پکار)کا لفظ موجود ہے۔جو یاد کرنے کی نوعیت کو ندائیہ(پکارنے کے طورپر)یاد کرنا متعین ہوجاتا ہے۔ ۳ ابواسحاق ایک سے زائد استاذوں سے سننے کا قول بھی تو آپ کرسکتے تھے۔مگر یہ آپ نے نہ کیا۔ ۴ بخاری شریف :۶۴۹میں ابونعیم ۔سفیان۔ابواسحاق کی سند موجود ہے۔جس پر جناب اعتراض کررہے ہیں۔ ۵ امام شعبہ نے بھی ابواسحاق سے روایت لی اور وہ کہتے ہیں کہ میں ابواسحاق کی تدلیس سے تمہیں بچا چکاہوں۔ ۶ ابن عباس والی روایت ہم نے پیش نہیں کی۔تو آپ کی جرح بیکار ہوئی اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 31 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 (ترمیم شدہ) جناب مغل صاحب اپ کا بہت بہت شکریہ کہ آپ نے اس فانٹ کی طرف راہنائی کی۔ لیکن پہست کرتے وقت فانٹ بدل جاتا ہے؟ وہابی دیوبندی مجھے بریلوی سمجھتے ہیں اور آپ مجھے وہابی دیوبندی Edited 31 اگست 2012 by Mustafvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 31 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 (ترمیم شدہ) جناب چشتی قادری صاحب۔ سورۃ التحریم کو پڑھ کر بتائیں کہ وہ کن کن کے مولا و مددگار ھیں؟ میں نے ایک مجموعی مفہوم بیان کیا تھا۔ سورہ تحریم میں اللہ،جبرائیل،مومنین اور فرشتے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے مولی قرار دیئے گئے ہیں۔ مائدہ 55میں اللہ،رسول اورمومنین مددگار ہیں مومنوں کے۔ توبہ 71 میں مومن مرد اور عورتیں ایک دوسرے کے مددگار ہیں۔ اور حم السجدہ 31 فرشتے مددگار ہیں۔ بھائی قران کی رو سے فرشتے جبرائیل سارے مومن ولی اور مددگار ہیں تو کیا اب ہر فرشتے یا ہر مومن کو پکارنا ثابت ہو جائے گا؟ انبیاء و اولیاء کو اپنے اوپر قیاس کرنا اور اپنی طرح اُن کو بھی بے کمال قرار دینا ھی تمہاری بدمذھبی کی بنیاد ہے میں نے کسی کو کسی پر قیاس نہیں کیا اپ نے مطلق دوست کی بات کی تو اس حوالے سے میں نے یہ بات کہی۔ ویسے قران کی رو سے تو مومن ایک دوسرے کے مددگار ہیں تو اپ کے استدلال کے مطابق تو میں یہ پوچھ ہی سکتا ہوں کہ میرے چند دوست انتقال کر چکے ہیں تو کیا میں اپنے مسائل میں ان کو مدد کے لئے پکار لیا کروں؟ محبت اور دوست کا معنی۔اس معنی میں حصر کس کس شارح نے کیا ھے؟ یہاں ناصر (مددگار)کا معنی کرنے والے شارحین آپ کے نزدیک مشرک ھیں یا نہیں؟۔ Quote شیعہ بھی اس روایت کے شان نزول اور سیاق و سباق کو نظر انداز کرتے ہوئے مطلق الفاظ روایت سے حضرت علی رض کی امامت ثابت کرتے پھرتے ہیں۔ اُن کا جواب دیتے ھوئے علمائے اھل سنت نے کون کون سے معنی متعین فرمائے ھیں؟ میں اتنی تفصیل میں نہیں جانا چاہتا اور نہ ہی اس بحث میں پڑنا چاہتا ہوں کہ کوئی مشرک ہے یا نہیں۔ میں نے عرض کر دیا تھا کہ یہ روایت ایک خاص پس منظر بیان ہوئی ہے لہزا اس پس منظر کو اس روایت کے معنی متعین کرتے وقت نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔ شاہ عبدالعزیز رح نے تحفہ اثناعشریہ میں اس روایت پر بحث کی ہے وہاں دیکھ لیں وہ بھی محبت کے معنی لیتے ہیں۔ Edited 31 اگست 2012 by Mustafvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafvi مراسلہ: 31 اگست 2012 Author Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 (ترمیم شدہ) جناب نے یامحمد اور یامحمداہ میں تعارض سمجھا ۔ آپ چاہتے تو یہاں روایت یامحمداہ کو روایت بالمعنیٰ کہہ کر تطبیق کر سکتے تھے۔ مگر آپ تو انکار کے عادی ہیں آپ ایسا کیوں کریں گے۔ روایت بالمعنی لینے کی ضرورت کیا ہے؟ حضرت ابن عمر نے دونوں میں سے ایک ہی لفظ بولا ہو گا یا ۔ یا محمد اور یا۔ یا محمداہ اور اس روایت کے اکثر طرق میں یا محمد ہی ایا ہے۔ اور چونکہ استدلال کا زیادہ دارو مدار یا محمداہ پر ہے تو ان الفاظ کا قوی ثبوب میسر نہیں ۔ اذکر (یاد کرو)کا لفظ تکلیف دور کرنے کے لئے ندائیہ یاد کرنے کے معنی میں ہی تھا۔چنانچہ دوسرے طریق میں ادع(پکار)کا لفظ موجود ہے۔جو یاد کرنے کی نوعیت کو ندائیہ(پکارنے کے طورپر)یاد کرنا متعین ہوجاتا ہے۔ اس روایت کے سوائے ایک کے تمام طرق میں اذکر ہی ایا ہے۔ جس میں ادع ایا ہے اس میں عبدالرحمن بن سعد راوی ہے اور یہی راوی اذکر کے الفاظ بھی بیان کرتا ہے۔ اور چونکہ سب روایات میں اس راوی سمیت اذکر ایا ہے تو معلوم ہو گیا کہ اصل لفظ اذکر ہی ہے۔ اور جس نے ادع کا لفظ ذکر کیا وہی اذکر کے بھی الفاظ نقل کرتا ہے لہذا یا تو راوی نے غلطی سے بھول کر لفظ ادع بیان کر دیا ہے یا پھر اصل لفظ کو چھوڑ کر اپنے فہم کے مطابق لفظ ادع بیان کر دیا ہے۔ اور جب اصل لفظ معلوم ہے جو کہ اذکر ہے تو ادع کی طرف توجہ دینے کی ضرورت ہی نہیں۔ یہ بھی بہت اہم نکتہ ہے لفظ اذکر ہو یا ادع دونوں کا دارو مدار أَحَبَّ النَّاسِ إِلَيْكَ پر ہے اور اس کا عام فہم مفہوم یہی ہے کہ اس کو یاد کرو جس سے محبت ہے یا یہ کہ اس کو محبت سے پکارو۔ اس میں مدد کا کوئی ذکر نہیں۔ ابواسحاق ایک سے زائد استاذوں سے سننے کا قول بھی تو آپ کرسکتے تھے۔مگر یہ آپ نے نہ کیا۔ اپ کی اس بات میں وزن ہے مگر یہ عجیب حسن اتفاق ہے کہ ابو اسحاق کہ تینوں استاد ایک ہی وقت میں اس مجلس میں موجود تھے۔ بخاری شریف :۶۴۹میں ابونعیم ۔سفیان۔ابواسحاق کی سند موجود ہے۔جس پر جناباعتراض کررہے ہیں۔ میں نے یہ بخاری میں تلاش کرنے کی کوشش کی ہے مگر تلاش نہیں کر سکا ہو سکتا ہے نمبر میں کوئی فرق اگیا ہو نمر دوبارہ چیک کر کے بتائیں۔ یقینا یہ سند بخاری ہو گی۔ اصل مسئلہ یہ ہے کہ امام ابن حجر نے ابو اسحاق کو طبقہ ثالثہ کا مدلس بتایا ہے اور اس طبقہ کے راوی کی جب تک سماعت کی تصریح نہ ہو روایت ناقابل قبول ہوتی ہے۔ اور بخاری کی تمام روایات محلول علی اسماع ہیں۔یعنی جتنے مدلس ہیں بخاری میں ان کی سماعت کی تصریح ہے۔ Edited 31 اگست 2012 by Mustafvi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haqq مراسلہ: 31 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 Maf kijega Mustafvi Bhai lakin this is my challange; K inshAllah yeh apko (apkay asal sawal ka) Qaiyamat tak jawab na de sakain gay. Kyun k Jab shariat ka jawab bilqul barask ho in k jawab k to phir kon bashahoor insan sharai ahakamat ko chooor kar kisee aur k jawab ko man sakta hai ??? Han Agar may "Main Na Walon" wali strategy ko apna lon to ap sari zindagi bhe mujhe shikast na de saken gay Kyun k Aik soiye huay insan ko jaga dena bilashuba zada mushkil kam nahi hai lakin jo ban kar so jye usay ap nahi utha saktay... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zulfi.Boy مراسلہ: 31 اگست 2012 Report Share مراسلہ: 31 اگست 2012 فرشتوں کے بارے میں بتا دیا گیا ہے کہ کراما کاتبین کے علاوہ کچھ فرشتے ہیں جن کی ڈیوٹی پتے گننے پر ہے۔ پھر ان میں سے کسی کا نام نہیں بتایا گیا کہ فلان نام کے فرشتے کو ندا دو۔ لہذا حضرت جبرائیل اس میں نہیں اتے۔ naaam nahi bataya lekin phir bhi pata hai hazrat jibrail nahi hai, wah جب لفظ فی ھذاالوادی ائے گا تو کیا مخصوص مقام مراد نہیں ہو گا؟ 4 maqam mene dikha diye, ab to makhsoos kahtam , mukhtalif agaya hai, theek hai khud apne bola tha mukhtalif ka تو اس سے بات کلیئر ہو گئی جب حضرت موسی ہر وقت اور ہر جگہ موجود نہیں تو ان کو پکار بھی نہیں سکتے۔ mene sirf ye kaha hai ke faut shuda Ya Ibad me shamil hai, app sirf iska batao, is liye mene hazrat moosa ki misaal di hai, take apko pata chale ke faut chuda madad karte hai... YA IBAD ke zarye سارے وفات شدہ بندے نہیں یہ صرف حضرت موسی کے بارے میں ایا ہے۔ اور ان کو بھی صرف نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے دیکھا حالانکہ صحابہ بھی ساتھ تھے ان میں سے کسی نے نہیں دیکھا۔۔ اور ایک بات اور کہ ہم تو زیادہ تر شہروں میں رہتے ہیں وادیوں میں نہیں لہزا ہمتو ان کو نہیں پکار سکتے۔ کیسے؟ kheriat hai, apne khud hadees post ki thi ke jo dikhte nahi, unse madad mangte hai, YA IBAD me, to sahaba ko nahi dikhe is se is baat ka kya talluq... nahi dikhe jabhi to YA IBAD me aye ur post # 40 توحیدی بھائی کی پوسٹ نمبر 28 دیکھ لیں بعض روایات میں صرف یا محمد بھی ایا ہے۔ باقی اس کا جواب انشا،اللہ کل توحیدی بھائی کو جواب دوں گا اس میں ملاحظہ کر لیجئے گا۔ nahi dia jawab اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔