Muslampak مراسلہ: 22 جون 2012 Report Share مراسلہ: 22 جون 2012 آپ کے پوسٹر کا جواب اس سایٹ پر دو ممبرز ناصر نعمان اور تلوار صاحب نے دیا ہے ۔اگر پو سکے تو ان کا مطالعہ کیجیے۔ Senior Member Join Date Dec 2008 Posts 290 Thank 18 Thanked 62 Times in 23 Posts پوسٹر اپ لوڈ ہے ۔نیچے دیکھیے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 25 جون 2012 Report Share مراسلہ: 25 جون 2012 (ترمیم شدہ) yeh wohi naam k Talwar hein jo yahan se faraar ho chuke hein... in ko bohot shoq hai apne barron ko Jaahil kehne ka, deobandiyon k Imam Rasheed Gangohi k Peer Imdad-ul-llah Mahajir Makki Sahib ki Kulliyat-e-Imdadiya mein shair mein na sirf Ya Rasool Allah (SalAllah-o-Alaihe-Wasallam) pukara hai balke Imdad ki darkhuwast bhi ki hai. zara in donon se is per bhi fatwa le aana. Edited 25 جون 2012 by Ghulam.e.Ahmed اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 25 جون 2012 Report Share مراسلہ: 25 جون 2012 مسلم پاک بھاہی انشاء اللہ جلدی جواب پوسٹ کروں گا ۔کچھ مصروفیات کی وجہ سے وقت نہیں مل رہا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghulam.e.Ahmed مراسلہ: 26 جون 2012 Report Share مراسلہ: 26 جون 2012 ... mein ne ooper jo hawala likkha hai usay neechay diye gaey link per dekha ja sakta hai jo Mughal Bhai ne topic banaya tha "Imdad-ullah Mahaji Makki per Shirk ka fatwa Deobandiyon ki jaanib se" Link of Topic http://www.islamimehfil.com/topic/18440-%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%84%d9%84%db%81-%d9%85%db%81%d8%a7%d8%ac%d8%b1-%d9%85%da%a9%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9-%da%a9%d8%a7-%d9%81%d8%aa%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c%d9%88%da%ba-%da%a9%db%8c-%d8%ac/ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 27 جون 2012 Report Share مراسلہ: 27 جون 2012 (ترمیم شدہ) بسم اللہ الرحمن الرحیم ۔ الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ وبابیوں دیوبندیوں کی تاویلات کا جواب پیش خدمت ہے ۔ میں مغل بھاہی کا شکر گزار ہوں کہ انہوں نے اس کو ڈیزان کیا۔اللہ عزوجل ان کو اس کا اجر عظیم عطا فرماے۔[آمین]۔ 27.06.2012 Edited 27 جون 2012 by Mughal... جب بھی امیج اٹیچ کریں تو ایڈ ٹو پوسٹ پر کلک کر کے اسے پوسٹ میں ایڈ بھی کیا کریں پر کلک کر کے 6 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
QadriAshrafi مراسلہ: 27 جون 2012 Report Share مراسلہ: 27 جون 2012 Wahabi Deobandi Poster Ka Jawab Majod Hai Mukammal Sunain Aur Wahabi Hazraat Bugz e Mustafa Sallallaho Alihe Wasallam Dill se Nikal Kar Sun Lain Noor e Eman Se Munawwar Ho Jain Gay Allah Hidayat Naseeb Farmaye. http://www.youtube.com/watch?v=HLF1DeFLgYg 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 28 جون 2012 Report Share مراسلہ: 28 جون 2012 2 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 28 جون 2012 Author Report Share مراسلہ: 28 جون 2012 توحیدی بھای آپ نے جو سکین مضمون پوسٹ کیا ہے وہ کون سی کتاب اور مصنف کا ہے ۔کیا وہ کتاب نیٹ پر اپ لوڈ ہے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 28 جون 2012 Report Share مراسلہ: 28 جون 2012 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rehan Farid مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 good discussion.... but no one is ready to agree with other's point......... Proud to b 'Sunni' اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 29 جون 2012 Author Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 توحیدی بھای ۔آپ نے شفقت فرماَئئ۔جزاک اللہ۔ میں صرف اتنی گزارش کروں کا کہ یہاں یہ جو موضوع زہر بحث ہے میں بہت دلچسپی اور باریک نظری سے مطالعہ کر رہا ہوں ۔اور نہ صرف آپ لوگوں کے بلکہ اہل حق فارم پر موجود تلوار صاحب اور ناصر نعمان صاحب کی تحقیقات اور جواب کا بھی مطالعہ کر رہا ہوں ۔اور امید کرتا ہوں کہ صرف اسی موضوع پر مکمل گفتگو ہو گی ۔ آپ کی شفقت کا بہت بہت شکریہ ۔ اہل ھق فارم پر چند احادیث پر جرح کی گی ہے ۔جس میں پہلی ۔۔ قبر پر موجود فرشتے والی حدیث پر گفتگو کی گی دوسری۔ آسمان سے حور کا اپنے ہونے والے شوہر سے خطاب والی حدیث تیسری تمام دنیا مےرے سامنے ہاتھیلی کی طرح والی حدیث چوتھی جلا افہام کی حدیث بلا واسطہ سنے والی پانچویں دلایل الخیرات والی حدیث اہل محبت کا درد میں خود سنتا ہوں ۔ لہذا اگر آپ ان احادیث کی صحت کے بارے میں تفصیلی گفتگو فرما دیں اور جو اعتراضا ت وارد کیے گے ہیں ان کے جوابات عنایت فرما دیں تو بہت مہربانی ہو گی۔اللہ تبارک تعالیِ ہمیں حق سمجھنے کی توفیق عطا فرمایں آمین۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 مسلم بھاہی ۔انشاء اللہ آپ کو تما م اعتراضات کے جوابات ملیں گے ۔بے شک آپ اپنی تحقیق جاری رکھیں۔لیکن تحقیق مکمل ہونے کے بعد اپنا فیصلہ لازمی پوسٹ کیجیے گا۔توجید بھاہی بھی انشاء اللہ آپ کو جواب دیں گے لیکن ابھی میری طرف سے ایک نذرانہ قبول کیجیے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 (ترمیم شدہ) Edited 29 جون 2012 by Toheedi Bhai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zulfi.Boy مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 jazak Allah, qareeb se bhi farishta pohancha ta hai, ye daleel acchi di, apne, ilm me izafa hua.... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burhan25 مراسلہ: 29 جون 2012 Report Share مراسلہ: 29 جون 2012 (ترمیم شدہ) بسم اللہ الرحمن الرحیم ۔الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ قبر پر مقرر خادم فرشتے والی حدیث پر اعتراض کا[جواب بھی ملاحظہ کیجیے۔ اوریاد رہی کہ وہابیوں کی مشہور تبلیغی جماعت کے شیخ الحدیث مولانا زکریا نے یہی قبر پر مقرر خادم فرشتے والی حدیث اپنی کتاب تبلیغی نصاب [فضایل اعمال] کے باب درود شریف کے فضایل میں بھی لکھی خود لکھیں تو کچھ فتوی و اعتراض نہیں ہم پیش کریں تو اعتراض ۔آخر کیوں؟؟؟؟؟؟ باقی توحید بھاہی نے جواب پوسٹ کر دیا ہے الحمد للہ عزوجل ساری احادیث کا جواب ہو گیا۔ حور والی حدیث فلحال ہم نے ہیش نہیں کی اس لیے اگر ضرورت پڑی تو گفتگو کریں گے فلحال اتنا عرض کر دوں کہ یہی حور والی حدیث خود علماء دیوبند کے حکیم الامت اشرفعلی تھانوی نے اپنی کتاب بہشتی زیور میں تحریر کی ہے ۔لہذا وہابیوں بتاو کیا حکیم الامت و مجدد ایسا ہی ہوتا ہے جس کو حدہث کی پہچان ہی نہیں ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلایل الخیرات والی حدیث ہم نے اس لیے پہش کی تھی کہ وہابیوں کے نزدیک پسندید و مقبول کتا ب ہے ۔اس پر اعتراض کا جواب توحیدی بھاہی کی پوسٹ میں ہو چکا لیکن سوال یہ ہے کہ اتنا عرصہ وہابیوں کے بڑے بڑے اکابرین اس کتاب پر عمل کرتے رہے لیکن کسی کو نظر نہ آیا کہ ہم اس میں تو بے سند روایتیں ہیں ۔لیکن آج جب ہم نے اسی کتاب سے آینہ دیکھایا تو پسندیدہ و مقبول کتاب بھی غیر معتبر و مردود قرار دی گی ۔دیوبندیوں میں بھی غیر مقلدین جیسے جراثیم پاے جاتے ہیں جہاں پھنسے اپنے بزرگوں کا انکار کر دیا ۔ویسے حقیقت بھی تو یہی ہے کہ دیودبنی بھی تو وہابی ہی ہیں ۔لیکن خواہ مخواہ حنفیت کا روپ اپنا رکھا ہے ۔بحر حال آپ کے تمام شکوک و شہبات کا ازالہ ہو چکا ۔الحمد للہ عزوجل ۔وسلام Edited 30 جون 2012 by Mughal... IMAGES KO JPG YA GIF FORMATE MEAN POST KI KAREAN KEO K IS KA SAIZE KAAM HOTA HA .. PAINT MEAN BMP FILE KO OPEN KER SAVE AS KER K IS KI FORMATE CHANE KER LIA KAREAN . AAP KI IMAGES BMP MEAN THI JI KA SIZE 5 MB SAY OPER THA JIN KO MEAN NAY JPG KER DIA اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 30 جون 2012 Author Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 (ترمیم شدہ) ناصر نعمان بھای نے مزید جواب پوسٹ کیا ہے براے مہربانی اس کے بارے میں وضاحت کر دیجیے ۔ماشاء اللہ گفتگو کافی اچھی اور تحقیقی ہو رہی ہے ۔انشاء اللہ امید ہے کہ بات کسی فیصلہ تک پہنچ جاے گی۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ nasirnoman Senior Member Join Date Dec 2008 Posts 301 Thanks23 Thanked 71 Times in 26 Posts محترم رضا صاحب سب سے پہلے تو آپ سے درخواست ہے کہ ایک تھریڈ میں بیک وقت مختلف موضوعات کو شامل نہ فرمائیں ۔۔۔۔۔یہ طریقہ درست نہیں۔ دوسری عرض یہ ہے کہ آپ ان صاحب مضمون سے یہ پوچھیں کہ اس روایت سے یہ حضرت کیا ثابت کرنا چاہ رہے ہیں ؟؟؟ شاید آپ کے علم میں ہویا نہ ہو کہ اس حدیث سے احمد رضا صاحب ،مولوی محمد عمر اور احمد یار گجراتی "جمیع ماکان ومایکون"یعنی ذرے ذرے کا کلی علم غیب ثابت کرنا چاہتے ہیں ۔۔۔۔۔حالانکہ کلی علم غیب کی عطاءکی نفی میں قرآن کریم اور صحیح احادیث پاک کی متعدد نصوص شاہد ہیں۔۔۔۔۔اور خود احمد رضا صاحب کا اقرار ہے کہ” ان نصوص القراٰن لاتعارض بالاحاد“ [الفیوض المکیہ ص22) یعنی اخبار احاد نصوص قرآن کے معارضہ میں نہیں پیش کی جاسکتیں ۔،،،،جبکہ یہ روایت متواتر تو ایک طرف رہی احاد بھی نہیں ہے ۔ امام طبرانی کی جملہ تصانیف حضرات محدثین کرام کے نزدیک کتب حدیث کے طبقہ ثالثہ میں داخل ہیں اور اس طبقہ کے بارے میں فیصلہ یہ ہے کہ "واکثرآں احادیث معمول بہ نزد فقہاءنشدہ اند بلکہ اجماع برخلاف آمہنامنعقد گشتہ "عجالہ نافعہ ص7 لہذاجب تک اس حدیث کی اصول حدیث کی رو سے صحت ثابت نہ کی جائے گی اس سے احتجاج درست نہیں ہے ، اور امام ابو نعیم کی جملہ تالیفات طبقہ رابعہ سے ہیں جن کے بارے میں فیصلہ یہ ہے کہ "ایں احادیث قابل اعتماد نیستند کہ دراثبات عقیدہ یا عملے بانہا تمسک کردہ شود"ایضا ص7 جبکہ یہ بات واضح ہے کہ یہ روایت نہ صرف طبقہ ثالثہ اور رابعہ کی ہے بلکہ ضعیف بھی ہے ۔۔۔۔چناچہ حافظ ابن حجر رحمہ اللہ طبرانی کے حوالہ سے یہ روایت حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے مرفوعا نقل کرتے ہیں اور فرماتے ہیں کہ اس کے باقی روای تو ثقہ ہیں مگر علیٰ ضعف کثیر فی سعید بن سنان الرھاوی (مجمع الزوائد ج 8 ص287 یعنی اس حدیث میں سعید بن سنان الرھاوی بہت ہی زیادہ ضعیف ہے۔ یہ روایت حلیہ لابی نعیم ج 6 ص 101 میں بھی سعید بن سنان الرھاوی کی سند کے ساتھ مذکور ہے ، امید ہے صاحب مضمون کو سند اور سند کا ضعف دونوں واضح ہوگیا ہوگا، احمد رضا صاحب نے ایک مقام پر کیا خوب کہا ہے کہ "حدیث ماننے اور حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کی طرف نسبت کرنے کے لئے ثبوت چاہیے بے ثبوت نسبت جائز نہیں اور قول مذکور ثابت نہیں "بلفظہ (عرفان شریعت حصہ سوم ص27 بس یہی کچھ ہمارا کہنا ہے ۔ امید ہے کہ اگر صاحب مضمون کو اپنا مدعا ثابت کرنا ہے تو پھر پہلے اصول حدیث سے اس کی صحت ثابت فرمائیں گے پھر دیگر اصول کر مد نظر رکھتے ہوئے اس روایت سے احتجاج فرمائیں گے ۔ اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاءفرمائے۔آمین بحوالہ "ازالة الریب عن عقیدہ علم غیب" باقی رضا صاحب سے گذارش عرض یہ ہے کہ مسئلہ علم غیب پر تفصیلی بات چیت یہاں اس لنک پر موجود ہے ،،،،لہذا اس تھریڈ میں بحث کو آگے لے کر چلنے کے بجائے آپ سے درخواست ہے کہ پہلے اس لنک پر موجود مسئلہ علم غیب پر تفصیلی بات چیت کا تسلی سے مطالعہ فرمالیں ،شکریہ Edited 30 جون 2012 by Mughal... Link Removed اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 30 جون 2012 Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 30 جون 2012 Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 30 جون 2012 Author Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 توحیدی بھای جزاک اللہ خیر۔اللہ آپ کوخوش رکھے۔ براے مہربانی اس درج ذیل اعتراض کا جواب بھی تحریر فرما دیجیے اور یہ کون سی حدیث پر اعتراض کیا گیا ؟[دنیا کو اپنی ہتھیلی کی طرح والی حدیث پر؟]۔ تھوڑی وضاحت کر دیجیے ۔ امام طبرانی کی جملہ تصانیف حضرات محدثین کرام کے نزدیک کتب حدیث کے طبقہ ثالثہ میں داخل ہیں اور اس طبقہ کے بارے میں فیصلہ یہ ہے کہ "واکثرآں احادیث معمول بہ نزد فقہاءنشدہ اند بلکہ اجماع برخلاف آمہنامنعقد گشتہ "عجالہ نافعہ ص 7۔ لہذاجب تک اس حدیث کی اصول حدیث کی رو سے صحت ثابت نہ کی جائے گی اس سے احتجاج درست نہیں ہے ، اور امام ابو نعیم کی جملہ تالیفات طبقہ رابعہ سے ہیں جن کے بارے میں فیصلہ یہ ہے کہ "ایں احادیث قابل اعتماد نیستند کہ دراثبات عقیدہ یا عملے بانہا تمسک کردہ شود"ایضا ص7 جبکہ یہ بات واضح ہے کہ یہ روایت نہ صرف طبقہ ثالثہ اور رابعہ کی ہے بلکہ ضعیف بھی ہے ۔۔۔۔چناچہ حافظ ابن حجر رحمہ اللہ طبرانی کے حوالہ سے یہ روایت حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے مرفوعا نقل کرتے ہیں اور فرماتے ہیں کہ اس کے باقی روای تو ثقہ ہیں مگر علیٰ ضعف کثیر فی سعید بن سنان الرھاوی (مجمع الزوائد ج 8 ص287 یعنی اس حدیث میں سعید بن سنان الرھاوی بہت ہی زیادہ ضعیف ہے۔ یہ روایت حلیہ لابی نعیم ج 6 ص 101 میں بھی سعید بن سنان الرھاوی کی سند کے ساتھ مذکور ہے ، امید ہے صاحب مضمون کو سند اور سند کا ضعف دونوں واضح ہوگیا ہوگا۔ باقی میں بھی یہ عرض کروں گا کہ ناصر نعمان اور تلوار صاحب علم غیب یا دیگر کسی موضوع پر بات کرنے کی بجاے صرف اور صرف زیر بحث موضوع اور ان احادیث ہی پر گفتگو کریں ۔تاکہ بحث خلاف موضوع نہ ہو۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 30 جون 2012 Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 Muslampak Aap ki Koch posto mean Debandi fourm k link thay jo mean nay Remove ker deay hean Bary Maherbani post mean koi link maat share karean Ager aap ko malum ni tha tow Agay say Dahyan rakhean or ager maloom tha tow Warning اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usman.Hussaini مراسلہ: 30 جون 2012 Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 MASHA ALLAH Umda sharing by Burhan & touheed bhai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raza11 مراسلہ: 30 جون 2012 Report Share مراسلہ: 30 جون 2012 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 1 جولائی 2012 Report Share مراسلہ: 1 جولائی 2012 (ترمیم شدہ) Edited 1 جولائی 2012 by Toheedi Bhai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muslampak مراسلہ: 1 جولائی 2012 Author Report Share مراسلہ: 1 جولائی 2012 توحیدی بھائئ ۔جواب تحریر کرنے کا شکریہ ۔ لیکن میرے بارے میں آپ کی راے صحیح نہیں ہے ۔میں یہ سب کچھ خودنہیں کر رہا بلکہ جیسے آپ کے تاثرات میرے بارے میں ہیں ویسے ہی ناصر نعمان و تلوار صاحب والی سایٹ پر ان لوگوں کے بھی ایسے ہی تاثرات میرے بارے میں ہیں۔اگر آپ کو یقین کرنا ہے تو ان کی ویب سایٹ پر جا کر ملاحظہ فرما سکتے ہیں ۔ باقی ان کی سایٹ پر بھی مجھ پر غصہ کیا جا رہا ہے بلکہ آپ کی اس سایٹ کے جوابات جب میں وہاں پوسٹ کرتا ہوں تو وہ حضرات بھی آپ کی طرح مجھے ہی کوستے ہیں ۔ باقی میں صرف اسی مسیلہ پر تحقیق کر رہا ہوں اور جب تک آپ دونوں طرف کے دلایل میرے سامنے نہیں آ جاتے اس وقت تک میں یہ نہیں کہہ سکتا کہ آپ کے عقاید صحیح ہیں کہ تلوار و ناصر نعمان ۔ لیکن اتنا وعدہ کرتا ہوں کہ جب گفتگو اختتام پذیر ہو گی اس وقت اپنا فیصلہ انصاف و دیانت دار کے ساتھ یہاں پوسٹ کروں گا۔ لہذا براے مہربانی آپ ناراض مت ہوے اور مجھے تحقیق کا موقع فرما کیجیے ۔ آپ کے سوالوں کے جوابات میں ان صاحبان سے لینے کی کوشش کرتا ہوں ۔ جزاک اللہ ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔