Jump to content

Hazrat Peer Mehr Ali Shah Per Deobandyon Ki Takfeer Na Kerne Ka Aetaraaz


Razakhani1

تجویز کردہ جواب

دوسرا اسکین سیف اللہ صاحب نے پیش کیا ہے پیرنصیرالدین صاحب کا جو کہ خود صلاحِ کلی ہونے کی وجہ سے جمہور علماء کے نزدیک مستند نہیں۔ اس حوالے سے پہلے سے اس فورم پر پوسٹ موجود ہیں سرچ کرکے پڑھ لیں۔ دوئم یہ کہ پیرنصیرالدین صاحب بھی سکوت کا ہی بتا رہے ہیں۔ اور یہ بات بھی اسی ضمن میں آئی ہے کہ ان کے کچھ اشعار پر کسی دیوبندی کے کہا کہ آپ نے ہم پر کڑی تنقید کی ہے۔ جس کے جواب میں موصوف نے یہ بات کہی  ہے۔ مطلب خود پیرنصیرالدین صاحب کے نزدیک بھی دیوبندی حضرات لائقِ تحسین مسلمان نہیں۔ اور آگے یہ بھی تحریر کرتے ہیں کہ باوجود اس کے پیرصاحب نے دیوبندیوں کی تکفیر نہیں کی، دیوبندی ان کے اکابر کو برا بھلا کہتے ہیں اور ان کے مریدین کو کافر اور مشرک کہتے ہیں۔ 


 


اگر پیرصاحب نے واقعی دیوبندیوں کو سچا پکا مسلمان سمجھا ہوتا تو دیوبندیوں کو غیظِ و غضب میں ان کو برا بھلا کہنے یا ان کے مریدین کو کافر و مشرک کہنے کی نوبت ہی کیوں آتی؟


 


 


Link to comment
Share on other sites

 

اور آپ کا استدلال ہے کہ پیرصاحب نے دیوبندیوں کی تکفیر نہیں کی۔ جبکہ خود مصنف اقرار کررہا ہے کہ 

 

بعض دیوبندیوں نے  آنحضرتﷺ کی توہین کی (العیاذباللہ)۔ 

 

مطلب آپ کے پیش کردہ اسکین کا مصنف بھی اقرار کررہا ہے کہ ہاں دیوبندیوں نے توہینِ رسالتﷺ کی۔ جس پیر کا مرید دیوبندیوں کو گستاخ قرار دے رہا ہے اس مرید کا پیر ان دیوبندیوں کو عین مسلمان سمجھے! سلام ہے دیوبندیوں کی عقل کو! آگے یہی مصنف اعلیحضرت علیہ رحمۃ کے لئے یہ الفاظ استعمال کرتے ہیں۔

 

اور فاضلِ بریلوی قدس سرہ اور علماء حرمین شریفین نے ان گستاخ دیوبندیوں کی تکفیر کی۔ 

 

مطلب جس نے تکفیر کی ان کے ساتھ تعظیمی القابات لگا رہے ہا یہ مصنف اور دیوبندیوں کے لئے لفظ گستاخ کا استعمال اس کے بعد یہ دیوبندیوں کے نزدیک یہ اسکین ان بےچاروں کی نجات کا سامان ہے۔ آپ دیوبندیوں کے پاس اگر کوئی ثبوت ہے تو پیش کریں کہ  پیر   سامنے علماءدیوبند کی عبارات متنازعہ فیہا پیش کی گئیں اور انہوں نے ان کو صحیح قرار دیا یا تکفیر سے سکوت فرمایا۔

 

Saaf alfaz mn likha ha Pir Sahib ny Ulma e deoband rh ki takfeer nhi ki phr apka ye dawa mehaz jahalat ha

 

Mera sawal ab bhi wohi ha k Pir Sahib Ahmed raza k fatwa " Jo kafir ko kafir na maany wo khud kafir","jo inky kufr mn shak kry wo bhi kafir" ki zad mn kiu nhi aaty?

post-17963-0-78450700-1467729996_thumb.jpg

post-17963-0-56193300-1467730004_thumb.jpg

post-17963-0-10790900-1467730012_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

پیر سید نصیر الدین نصیر صاحب کے بڑے بیٹے سید غلام نظام الدین جامی گیلانی صاحب نے باقائدہ اعلان کیا تھا کہ حضرت سیدنا پیر مہر علی شاہ صاحب رضی اللہ عنہ کا دیوبندیوں سے کسی قسم کا کوئی تعلق نہیں ۔ایسے حکیم الامت دیوبندیوں کو ہی مبارک ہمارا عقیدہ وہی ہے جو امام احمد رضا خان صاحب رضی اللہ عنہ کا ہے۔

مجھے یوٹیوب کا وہ کنک نہیں مل رہا جس میں انہوں نے دیوباندیوں کی صحیح ٹھکائی کی ہے۔لنک ملتے ہی ایڈ کر دوں گا

Link to comment
Share on other sites

Jnab tajub ha apki sadgi pr itni saaf ibarat aur heading bhi nzr nhi a rhi apko

Doosri line mn saaf likha ha Pir Saheb ny Mirza qadiani maloon k ilawa KISI ki TAKFEER nhi ki

 

An mery sawal ka jwab dyn Jo oper kya ha

 

Janab takfeer na kerna momin manne ka saboot hay? Kuch aqal ke nakhun len.

 

Wahan lafzoon ko dobara perhen.. likha hay

 

Screenshot_7.png

 

"or kisi ki takfeer nahi ki" ke alfaaz men tu shia ka kufr bhi shamil howa? tu kya koi jahil yeh bat kahe ga ke naoz billah Peer sahib ne Sahaba karaam or umhaat ul momineen ki gustakhi ko jaiz or shia ko momin qarar dya hay? kitab main likhe alfaaz ko apni merzi se twist na keren.

 

Aap ko sabit ye kerna hay ke Peer Sahib ne deobandyon ki gustakhyaan perh ker kaha ho ke yeh gustakhi hi nahi or main in (deobandyon) ko musalmaan janta hoon.. tab baat or daleel main kuch wazan hoga.

 

Yeh intihayi halqe qism ke dalail apke deobandi hazraat ko khoob beywaqof bana sakte hain.. mager aqal o danish rakhne wale ba khobi samjhte hain keh khamoshi ikhtyaar kerna momin kehne ki daleel nahi.. bilkul jis terha Imam e aazam ne yazeed maloon ki takfeer per khamoshi ikhtyaar ki..

 

Or chonke hussam ul huramain ki taeed Peer sahb ke malfozaat men mojod hay.. tu yeh aik qism se takfeer pr mohr hi hoyi.. agerche khud se takfeer na ki ho.. or ye deobandyon ki kitabon se sabit hay ke jo bhi hussam ul huramain ki taeed kerte hain unko takfeeri molvi waghera kaha jata hay.. halanke woh khud se takfeer ka fatwa nahi likhte,.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

پیش کرده سکین سے مندرجه ذیل باتیں معلوم هوتی هیں

1)تکفیر کا فتوی پیر صاحبکے مسلک کے خلاف هے

2)یه بات پیر صاحب کی شان کےبالکل خلاف هے که کسی مولوی کو تکفیر کا مشوره دیں

3)مرزا ملعون کے علاوه پیر صاحب نے کسی کی تکفیر نهیں کی

4)بعض دیوبندیوں نے آ نحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کی (بزعم موالف.ازناقل) جس پر فاضل بریلوی نے تکفیر کا فتوی دیا "لیکن" پیر صاحب اس پر(اکابر دیوبند کی تکفیر پر) خاموش رهے اور کسی کی تکفیر نا کی

5)موالف لکھتا هے که یه کیسے هو سکتا هے که پیر صاحب اھل بیت رضی الله کی بے ادبی پر مولویوں کو تکفیر کا مشوره دیں یعنی جب آنحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کرنے والوں کی تکفیر نهیں کی تو اهل بیت رض کے بے ادب کی تکفیر کا مشوره کیسے دے سکتے هیں

 

اس سے یه بات روز روشن کی طرح عیاں هے که پیر صاحب نے علماء دیوبند کی تکفیر نهیں کی اور احمد رضا کے فتوی کی زد میں آتے هیں

جو الله اور اسکے رسول صلی الله علیه وسلم کی توهین کرے وه کافر

اور جو اسے کافر نه کهے وه انهیں میں سے هے انهی کی طرح کافر هے (تمهید ایمان)

 

 

اب اگر آپ میں نا مانوں کی ضد پر قائم رهیں تو حقائق نهیں بدل سکتے هاں اپنی عوام کو طفل تسلی ضرور رے سکتے هیں

post-17963-0-65716200-1467822463_thumb.jpg

post-17963-0-88201800-1467822474_thumb.jpg

post-17963-0-54402100-1467822491_thumb.jpg

post-17963-0-59166200-1467822503_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aap ko sabit ye kerna hay ke Peer Sahib ne deobandyon ki gustakhyaan perh ker kaha ho ke yeh gustakhi hi nahi or main in (deobandyon) ko musalmaan janta hoon.. tab baat or daleel main kuch wazan hoga,.

Or chonke hussam ul huramain ki taeed Peer sahb ke malfozaat men mojod hay.. tu yeh aik qism se takfeer pr mohr hi hoyi.. agerche khud se takfeer na ki ho.. or ye deobandyon ki kitabon se sabit hay ke jo bhi hussam ul huramain ki taeed kerte hain unko takfeeri molvi waghera kaha jata hay.. halanke woh khud se takfeer ka fatwa nahi likhte,.

مدعی لاکھ پے بھاری گواهی تیری

 

جی بتائیں بغیر عبارات دیکھے تائید کیسے کی? اور ملفوظات کا سکین بھی دیں جهاں تائید کی هی

Edited by SaifUllah
Link to comment
Share on other sites

مدعی لاکھ پے بھاری گواهی تیری

 

جی بتائیں بغیر عبارات دیکھے تائید کیسے کی? اور ملفوظات کا سکین بھی دیں جهاں تائید کی هی

 

janab mukhtalif rawi mukhtalif batain bayan ker rahe hain. ap ne jo kuch pesh kya, kiya woh peer sahb ki apni kitab se hay? nahi, balke unke baad kitab likhi gayi jis main unka aqeedah sakoot ka bataya gay hay or main pehle keh chuka ke sakoot ka matlab gustakhyon ki taeed nahi.. or jis rawi ne sakoot bayan kya hay us se aik maana yeh bhi ho sakta hay ke peer sahb ke samne woh ibaraat pesh hi nahi ki gayeen jin per asal masla hay..
 
albata dosre rawi jo unke mureed hain.. unke mutabiq peer sahb ne hussam ul huramain pedhi hay or taeed ki hay.. is riwayat se deoband pr fatwa sadir ho raha hay.. or jo hawale ap ne post kye woh bhi deoband ki favor men nahi jate.. ab ager ap zid or hat dharmi ka muzahira keren tu or bat hay.
 
peer sahb ke malfoz ka hawala ghaliban khalil rana bhai ki post se hay.. mere pas tu scan nahi.. umeed hay woh yahan post ker den ge.

 

Screenshot_8.png

Link to comment
Share on other sites

بریلوی اصول هے ملفوضات معتبر نهیں هوتی ان میں رطب و یابس کی بھرمار هوتی هے اور انکی یقینی حیثیت نهیں هوتی

 

 

لهزا ملفوظات سے استدلال صحیح نهیں اس لیے عطا محمد گولڑوی کی بات کو صحیح مانا جاۓ گا اگر آپنے رد کرنا هے تو ٹھوس ثبوت اور دلائل سے کریں

post-17963-0-99305100-1467862066_thumb.jpg

post-17963-0-92268200-1467862377_thumb.jpg

Edited by SaifUllah
Link to comment
Share on other sites

بریلوی غلام نصیر سیالوی نے پیر نصیر کو معتبر مان کر انکی کتاب راه ورسم منزل ها سے اپنی تائید میں حواله پیش کیا هے

 

یهی موالف اقرار کرتا هے که عقیده کے معامله میں باپ کے حق میں بیٹے کی گواهی اور دادا کے حق میں پوتے کی گواهی معتبر هوتی هے

 

لهزا پیر نصیر کی گواهی اپنے جد کے حق میں معتبر هے اور اس سے سیف الطا کی عبارت کی بھی تصدیق هوتی هے

post-17963-0-01924900-1467862869_thumb.jpg

post-17963-0-96931600-1467862879_thumb.jpg

post-17963-0-71595000-1467862891_thumb.jpg

post-17963-0-94044100-1467862901_thumb.jpg

post-17963-0-93247500-1467862911_thumb.jpg

post-17963-0-73279000-1467862931_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

پیش کرده سکین سے مندرجه ذیل باتیں معلوم هوتی هیں

1)تکفیر کا فتوی پیر صاحبکے مسلک کے خلاف هے

2)یه بات پیر صاحب کی شان کےبالکل خلاف هے که کسی مولوی کو تکفیر کا مشوره دیں

3)مرزا ملعون کے علاوه پیر صاحب نے کسی کی تکفیر نهیں کی

4)بعض دیوبندیوں نے آ نحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کی (بزعم موالف.ازناقل) جس پر فاضل بریلوی نے تکفیر کا فتوی دیا "لیکن" پیر صاحب اس پر(اکابر دیوبند کی تکفیر پر) خاموش رهے اور کسی کی تکفیر نا کی

5)موالف لکھتا هے که یه کیسے هو سکتا هے که پیر صاحب اھل بیت رضی الله کی بے ادبی پر مولویوں کو تکفیر کا مشوره دیں یعنی جب آنحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کرنے والوں کی تکفیر نهیں کی تو اهل بیت رض کے بے ادب کی تکفیر کا مشوره کیسے دے سکتے هیں

اس سے یه بات روز روشن کی طرح عیاں هے که پیر صاحب نے علماء دیوبند کی تکفیر نهیں کی اور احمد رضا کے فتوی کی زد میں آتے هیں

جو الله اور اسکے رسول صلی الله علیه وسلم کی توهین کرے وه کافر

اور جو اسے کافر نه کهے وه انهیں میں سے هے انهی کی طرح کافر هے (تمهید ایمان)

اب اگر آپ میں نا مانوں کی ضد پر قائم رهیں تو حقائق نهیں بدل سکتے هاں اپنی عوام کو طفل تسلی ضرور رے سکتے هیں

بریلوی غلام نصیر سیالوی نے پیر نصیر کو معتبر مان کر انکی کتاب راه ورسم منزل ها سے اپنی تائید میں حواله پیش کیا هے

یهی موالف اقرار کرتا هے که عقیده کے معامله میں باپ کے حق میں بیٹے کی گواهی اور دادا کے حق میں پوتے کی گواهی معتبر هوتی هے

لهزا پیر نصیر کی گواهی اپنے جد کے حق میں معتبر هے اور اس سے سیف الطا کی عبارت کی بھی تصدیق هوتی هے

گھسا پٹا مطالبه کرنے سے پهلے میرے دلائل کا جواب دیں

اور آپکا هی دعوی هے که پیر صاحب کے ملفوظات میں حسام حرمین کی تائید موجود هے تو پھر یه مطالبه هی غلط هے که عبارات دیکھی نهیں

Edited by SaifUllah
Link to comment
Share on other sites

گھسا پٹا مطالبه کرنے سے پهلے میرے دلائل کا جواب دیں

اور آپکا هی دعوی هے که پیر صاحب کے ملفوظات میں حسام حرمین کی تائید موجود هے تو پھر یه مطالبه هی غلط هے که عبارات دیکھی نهیں

 

zid or hat dharmi ka koi ilaj nahi hay.. hum ne pehle keh dya ke mutanze ibaraat ka pesh ho ker gustkahi na kehna Peer sahib se sabit keren..

hussam ul huramain jahan pesh ka zikr hay wahan tu taeed mojod hay.. sab qissa hi khatam ho gaya.. usko kis chakr main bator daleel pesh kya ja raha hay. lagta hay "deo" "band" ki muhabbat ne aqal pr patti bandh di hay.

Link to comment
Share on other sites

صرف خبر واحد کی بنیاد پر آپکا دعوی کیسے درست مان لیا جاۓ وه بھی پیر صاحب کی طرف منسوب ایک ملفوظ جسکے رد میں میں نے حواله پیش کیا که ملفوظ بریلوی حضرات کے هاں معتبر نهیں هوتے پھر اس سے استدلال کیسے درست هوا?

 

آپکا مطالبه که ثابت کرو پیر صاحب نے عبارات دیکھنے کے بعد بھی تکفیر نهیں کی تو اسکا جواب آپکے پیش کرده ملفوظ میں هی موجود هے اب آپ یه مان لیں که آپکا دعوی جھوٹا هے یا پھر یه مطالبه نا کریں

http://www.islamimehfil.com/uploads/monthly_07_2016/post-408-0-00780300-1467825994.png.

میں نے آپکے امام المناطقا استازالعلماء کی گواهی پیش کی اس سے بهی ثابت هوتا هے که پیر صاحب کو عبارات کا علم تھا اس حواله کا کوئ جواب نهیں دیا

پیر نصیر کو آپکے عبدلحکیم شرف قادری نے قرون اولی کی یاد تازه کرنے والا کها هے اور معتبر مانا هے انکے حواله کا بھی کوئ جواب نهیں آپکے پاس یه ضد اور هٹ دهرمی نهیں تو کیا هے

post-17963-0-29789600-1468114350_thumb.png

post-17963-0-96887100-1468114365_thumb.jpg

post-17963-0-51529400-1468114381_thumb.jpg

post-17963-0-45351300-1468114394_thumb.jpg

post-17963-0-55360000-1468114406_thumb.jpg

Edited by SaifUllah
Link to comment
Share on other sites

jis hawale main ibaraat dekhne ka tazkira hay wahan takfeer pr mohr sabt ki gayi hay. ager hussam ul huramain dekhne wali bat mante ho tu agli bat ko bhi manna hoga. apni pasand ki aadhi bat lena or agli ko chor dena.. aise dhoke ki tawaqu deobandyon se hi rakhi ja sakti hay..

 

dosre hawale apki favor men nahi jate. oper likha ja chuka hay. behs bara e behs ka faida nahi.. jis bat ka mutaliba kya ja raha hay aisa koi hawala hay tu batao.

Link to comment
Share on other sites

jis hawale main ibaraat dekhne ka tazkira hay wahan takfeer pr mohr sabt ki gayi hay. ager hussam ul huramain dekhne wali bat mante ho tu agli bat ko bhi manna hoga. apni pasand ki aadhi bat lena or agli ko chor dena.. aise dhoke ki tawaqu deobandyon se hi rakhi ja sakti hay..

 

dosre hawale apki favor men nahi jate. oper likha ja chuka hay. behs bara e behs ka faida nahi.. jis bat ka mutaliba kya ja raha hay aisa koi hawala hay tu batao.

اپنے هی جھوٹ میں خود پھنس چکے هیں لیکن میں بھاگنے نهیں دوں گا آپکو

آپکے حواله کا جواب میں نے اوپر دے دیا هے

آپکا مطالبه جهالت پر مبنی هے جس چیز کا دعوی خود کر رهے هو اسی کا ثبوت مانگ رهے هو

 

میرے حوالاجات کا قرض اب بھی باقی هے آپ پر اسکا جواب دیں

Link to comment
Share on other sites

اپنے هی جھوٹ میں خود پھنس چکے هیں لیکن میں بھاگنے نهیں دوں گا آپکو

آپکے حواله کا جواب میں نے اوپر دے دیا هے

آپکا مطالبه جهالت پر مبنی هے جس چیز کا دعوی خود کر رهے هو اسی کا ثبوت مانگ رهے هو

 

میرے حوالاجات کا قرض اب بھی باقی هے آپ پر اسکا جواب دیں

 

 

ap bat samjhne se qasir hain kyon ke apki aqal men deo band hay. apna or hamara waqt barbad na keren. jis ka dawa hum ne kya wahan takfer pr taeed mojod hay.

 

peer sahib ne hussam ul huramain dekhi or uski taeed deobandyon ke kufr pr mohr hay.. or jahan mirza qadiyani maloon ke siwa kisi ki takfeer na kerne ka qaul hay uske lye apko apne ghar ki gawahi dikha dete hain.. apki apni deobandi tanzeem ke mutabiq peer sahib takfeer ke qail they or unho ne shia ki takfeer ki hay.. jo pages apne post kye unka jawab apko apne ghar se mil gaya hay.

 

ssp-posters-shia-kafir01.jpg

ssp-posters-shia-kafir03.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

ap bat samjhne se qasir hain kyon ke apki aqal men deo band hay. apna or hamara waqt barbad na keren. jis ka dawa hum ne kya wahan takfer pr taeed mojod hay.

 

peer sahib ne hussam ul huramain dekhi or uski taeed deobandyon ke kufr pr mohr hay.. or jahan mirza qadiyani maloon ke siwa kisi ki takfeer na kerne ka qaul hay uske lye apko apne ghar ki gawahi dikha dete hain.. apki apni deobandi tanzeem ke mutabiq peer sahib takfeer ke qail they or unho ne shia ki takfeer ki hay.. jo pages apne post kye unka jawab apko apne ghar se mil gaya hay.

 

ssp-posters-shia-kafir01.jpg

ssp-posters-shia-kafir03.jpg

 

پیش کرده سکین سے مندرجه ذیل باتیں معلوم هوتی هیں

1)تکفیر کا فتوی پیر صاحبکے مسلک کے خلاف هے

2)یه بات پیر صاحب کی شان کےبالکل خلاف هے که کسی مولوی کو تکفیر کا مشوره دیں

3)مرزا ملعون کے علاوه پیر صاحب نے کسی کی تکفیر نهیں کی

4)بعض دیوبندیوں نے آ نحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کی (بزعم موالف.ازناقل) جس پر فاضل بریلوی نے تکفیر کا فتوی دیا "لیکن" پیر صاحب اس پر(اکابر دیوبند کی تکفیر پر) خاموش رهے اور کسی کی تکفیر نا کی

5)موالف لکھتا هے که یه کیسے هو سکتا هے که پیر صاحب اھل بیت رضی الله کی بے ادبی پر مولویوں کو تکفیر کا مشوره دیں یعنی جب آنحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کرنے والوں کی تکفیر نهیں کی تو اهل بیت رض کے بے ادب کی تکفیر کا مشوره کیسے دے سکتے هیں

 

اس سے یه بات روز روشن کی طرح عیاں هے که پیر صاحب نے علماء دیوبند کی تکفیر نهیں کی اور احمد رضا کے فتوی کی زد میں آتے هیں

جو الله اور اسکے رسول صلی الله علیه وسلم کی توهین کرے وه کافر

اور جو اسے کافر نه کهے وه انهیں میں سے هے انهی کی طرح کافر هے (تمهید ایمان)

 

 

ابھی تک ایک بھی حواله کا جواب نهیں دیا اور نه دے سکتا هے کوئ رضاخانی

 

زرا سی شرم باقی هے تو نمبر وار ایک ایک حواله کا جواب دو بصورت دیگر تمهاری شکست تصور هوگی

Link to comment
Share on other sites

جناب دیو بندی جی 


ہمارے نزدیک ملفوظ وہی غیر معتبر ہیں جنہیں صاحب ملٰفوظ نے صحیح طرح نہ پڑھا ہو۔


اگر ملفوظات اتنے ہی غیر معتبر ہوتے تو تھانوی جی کو کیا ضرورت پیش آئی کہ پیسے دے کر اپنے ملفوظات لکھوائے؟؟


چلو یہ ثابت کر دو کہ حضرت پیر صاحب نے کن عقائد میں آپ والا عقیدہ اپنایا ہے؟


امکان کذب کو آپ نے محال لکھا،توسل،ندائے یارسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو جائز،ندائے یا حضرت شیخ سید عبدالقادر جیلانی شیاًللہ کو جائز،مسئلہ ختم نبوت پر تو آپ نے قاسم نانوی کے نظریہ کا قلع قمع کر دیا۔۔۔کیا حضرت پیر


صاحب کے ان عقائد کو کوئی دیوزادہ تسلیم کرتا ہے؟؟


 


کوئی ایک کتاب کا حوالہ پیش کرو کہ حضرت اعلیٰ کے سامنے آپ کے گرو گرگوں کی گستاخانہ عبارات پیش کی گئی ہوں ،ان عبارتوں کو دیکھنے اور پڑھنے کے بعد آپنے ان پر کفر کا فتویٰ نہ لگایا ہو۔۔ہمت کرو


Edited by Sag e Madinah
Link to comment
Share on other sites

 

جناب دیو بندی جی 

ہمارے نزدیک ملفوظ وہی غیر معتبر ہیں جنہیں صاحب ملٰفوظ نے صحیح طرح نہ پڑھا ہو۔

اگر ملفوظات اتنے ہی غیر معتبر ہوتے تو تھانوی جی کو کیا ضرورت پیش آئی کہ پیسے دے کر اپنے ملفوظات لکھوائے؟؟

چلو یہ ثابت کر دو کہ حضرت پیر صاحب نے کن عقائد میں آپ والا عقیدہ اپنایا ہے؟

امکان کذب کو آپ نے محال لکھا،توسل،ندائے یارسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو جائز،ندائے یا حضرت شیخ سید عبدالقادر جیلانی شیاًللہ کو جائز،مسئلہ ختم نبوت پر تو آپ نے قاسم نانوی کے نظریہ کا قلع قمع کر دیا۔۔۔کیا حضرت پیر

صاحب کے ان عقائد کو کوئی دیوزادہ تسلیم کرتا ہے؟؟

 

کوئی ایک کتاب کا حوالہ پیش کرو کہ حضرت اعلیٰ کے سامنے آپ کے گرو گرگوں کی گستاخانہ عبارات پیش کی گئی ہوں ،ان عبارتوں کو دیکھنے اور پڑھنے کے بعد آپنے ان پر کفر کا فتویٰ نہ لگایا ہو۔۔ہمت کرو

عقاید کا اس ٹاپک سے کیا تعلق صرف بحث کا رخ موڑنے کی ناکام کوشش هے آپکی

 

 

آپ پهلے اپنے اس دعوی کو جھوٹ مان لیں کے پیر صاحب نے حسام الحرمین دیکھی

post-17963-0-61648000-1468670333_thumb.jpg

 

پھر یه مطالبه کریں کے عبارات کا دیکھنا ثابت کرو

 

عطا گولڑوی کے حواله کو شیر مادر سمجھ کر هضم کرگۓ اور کوئ جواب نهیں بن پارها آپسے

اس حواله سے صاف ظاهر هے که پیر صاحب کو سارے معاملے کی خبر تھی پھر بھی آپ خاموش رهے اور تکفیر نهیں کی

post-17963-0-41723900-1468670575_thumb.jpg

 

اصل ٹاپک یه تھا که پیر صاحب نے عبارات پر مطله هو کر بھی تکفیر نهیں کی اور احمد رضا کے فتوی کی زد میں آگۓ اس پر آپ کلابازیاں لگا رهے هیں خود هی دعوی کے عبارات دیکھی اور پھر مطالبه بھی که ثابت کرو عبارات دیکھی

 

اور ملفوظ کا سکین بھی قرض هے اب تک آپ پر

Link to comment
Share on other sites

پیش کرده سکین سے مندرجه ذیل باتیں معلوم هوتی هیں

1)تکفیر کا فتوی پیر صاحبکے مسلک کے خلاف هے

2)یه بات پیر صاحب کی شان کےبالکل خلاف هے که کسی مولوی کو تکفیر کا مشوره دیں

3)مرزا ملعون کے علاوه پیر صاحب نے کسی کی تکفیر نهیں کی

4)بعض دیوبندیوں نے آ نحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کی (بزعم موالف.ازناقل) جس پر فاضل بریلوی نے تکفیر کا فتوی دیا "لیکن" پیر صاحب اس پر(اکابر دیوبند کی تکفیر پر) خاموش رهے اور کسی کی تکفیر نا کی

5)موالف لکھتا هے که یه کیسے هو سکتا هے که پیر صاحب اھل بیت رضی الله کی بے ادبی پر مولویوں کو تکفیر کا مشوره دیں یعنی جب آنحضرت صلی الله علیه وسلم کی توهین کرنے والوں کی تکفیر نهیں کی تو اهل بیت رض کے بے ادب کی تکفیر کا مشوره کیسے دے سکتے هیں

 

اس سے یه بات روز روشن کی طرح عیاں هے که پیر صاحب نے علماء دیوبند کی تکفیر نهیں کی اور احمد رضا کے فتوی کی زد میں آتے هیں

جو الله اور اسکے رسول صلی الله علیه وسلم کی توهین کرے وه کافر

اور جو اسے کافر نه کهے وه انهیں میں سے هے انهی کی طرح کافر هے (تمهید ایمان)

 

 

ابھی تک ایک بھی حواله کا جواب نهیں دیا اور نه دے سکتا هے کوئ رضاخانی

 

زرا سی شرم باقی هے تو نمبر وار ایک ایک حواله کا جواب دو بصورت دیگر تمهاری شکست تصور هوگی

 

تمام باتوں کا جواب تمہارے گھر سے دیدیا ہے۔ پیر صاحب نے شیعہ کی تکفیر کی ہے۔ حوالہ ساتھ میں درج ہے۔ جو اسکین تم نے دیا ہے وہ تمہارے اپنوں نے غلط ثابت کر دیا۔اور اس میں مصنف کی غلط فہمی ہے جس کو  تمہارے گھر کے ساتھ ساتھ پیر صاحب کے مرید کے سنے ہوئے ملفوظ سے بھی غلط ثابت کر دیا ہے۔ پیرصاحب نے حسام الحرمین دیکھی اور تائید کی بلکہ صبح اس سے درس دینے کا عزم کیا۔ پیر صاحب کی صحبت میں رہنے والے مرید پیر صاحب کی حیات کے بعد  آنے والی  نسل سے زیادہ معتبر  ہیں۔ بتائو تھانوی کی صحبت میں جو بیٹھے ہوتے تھے ان کی بات تمہارے نزدیک زیادہ معتبر ہوگی یا آج کے دور میں کوئی تھانوی کا پرپوتا  ایسی بات  کہہ دے جو تھانوی کے عقیدے کے خلاف ہو۔ مجھے پتہ ہے یہاں بھی تم چبل مارو گے۔ شکست خوردہ کی ضد اور ہٹ دھرمی کا جواب ہمارے پاس نہیں ہے۔ یہ ٹاپک تقریباً مکمل ہوچکا ہے۔ جو دلیل تم نے دینی تھی دیدی۔ ہماری طرف سے دلائل آگئے۔ عوام خود فیصلہ کرے گی کون حق پر ہے۔

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

تمام باتوں کا جواب تمہارے گھر سے دیدیا ہے۔ پیر صاحب نے شیعہ کی تکفیر کی ہے۔ حوالہ ساتھ میں درج ہے۔ جو اسکین تم نے دیا ہے وہ تمہارے اپنوں نے غلط ثابت کر دیا۔اور اس میں مصنف کی غلط فہمی ہے جس کو تمہارے گھر کے ساتھ ساتھ پیر صاحب کے مرید کے سنے ہوئے ملفوظ سے بھی غلط ثابت کر دیا ہے۔ پیرصاحب نے حسام الحرمین دیکھی اور تائید کی بلکہ صبح اس سے درس دینے کا عزم کیا۔ پیر صاحب کی صحبت میں رہنے والے مرید پیر صاحب کی حیات کے بعد آنے والی نسل سے زیادہ معتبر ہیں۔ بتائو تھانوی کی صحبت میں جو بیٹھے ہوتے تھے ان کی بات تمہارے نزدیک زیادہ معتبر ہوگی یا آج کے دور میں کوئی تھانوی کا پرپوتا ایسی بات کہہ دے جو تھانوی کے عقیدے کے خلاف ہو۔ مجھے پتہ ہے یہاں بھی تم چبل مارو گے۔ شکست خوردہ کی ضد اور ہٹ دھرمی کا جواب ہمارے پاس نہیں ہے۔ یہ ٹاپک تقریباً مکمل ہوچکا ہے۔ جو دلیل تم نے دینی تھی دیدی۔ ہماری طرف سے دلائل آگئے۔ عوام خود فیصلہ کرے گی کون حق پر ہے۔

آپنے اپنے امام المناطقه اور استاد العلماء کو هی جاھل مان لیا جو اتنی بڑی بات کی نسبت کررها هے اپنے پیر کی طرف

 

ایک ملفوظ کو لیکر جسکا سکین بھی نهیں آپکے پاس هوا میں تیر چلاۓ بس

 

اور آپکے پاس جواب تو هے نهیں اس لیے روایت کو قائم رکھتے هوۓ اسے بھی لاک کر دیں

Link to comment
Share on other sites

آپنے اپنے امام المناطقه اور استاد العلماء کو هی جاھل مان لیا جو اتنی بڑی بات کی نسبت کررها هے اپنے پیر کی طرف

 

ایک ملفوظ کو لیکر جسکا سکین بھی نهیں آپکے پاس هوا میں تیر چلاۓ بس

 

اور آپکے پاس جواب تو هے نهیں اس لیے روایت کو قائم رکھتے هوۓ اسے بھی لاک کر دیں

 

جواب آپ کو اپنے گھر سے دیا جا چکا ہے۔ پیر صاحب کے ملفوظ سے دیا جا چکا ہے۔ پیر صاحب کے سوانح سے دیا جا چکا ہے۔ مصنف کی بات کو میں نے غلط فہمی لکھا ۔ آپ کے جھوٹے الزامات، ضداور ہٹ دھرمی ہر ٹاپک میں نظر آرہی ہے۔ جس کا جواب کسی کے پاس بھی نہیں۔

Link to comment
Share on other sites

Guest
مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
×
×
  • Create New...