Mustafaye مراسلہ: 9 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 9 اکتوبر 2011 جواب درکار ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 12 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 12 اکتوبر 2011 as ka jwab cumpose ho rha hai . intzar fermaein اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 16 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 16 اکتوبر 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 17 اکتوبر 2011 Author Report Share مراسلہ: 17 اکتوبر 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazaviTiger مراسلہ: 20 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 20 اکتوبر 2011 (ترمیم شدہ) Mustafaye' bahi plz ap na ya poster jahan sa lia ha un sa ya mutalba b karen ka origina pages ka sacna be dain................q ka whabi aur jot bhan bahi ....................gandi surat wla padri galt hawale data ha.......lantiun ka sare hawale jote hain.... Edited 20 اکتوبر 2011 by razavitiger اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExposingNifaq مراسلہ: 25 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2011 jazak ALLAH Touheedi Sahib & Saeedi sahib should be writing in Kalma e Haq. Answers to accusation from Mr.Saeedi are so superb that i think it will be great service if he can compile all these in form of book (inclusive of scans) 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExposingNifaq مراسلہ: 25 اکتوبر 2011 Report Share مراسلہ: 25 اکتوبر 2011 jazak ALLAH Touheedi Sahib & Saeedi sahib should be writing in Kalma e Haq. Answers to accusation from Mr.Saeedi are so superb that i think it will be great service if he can compile all these in form of book (inclusive of scans) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafaye مراسلہ: 27 اکتوبر 2011 Author Report Share مراسلہ: 27 اکتوبر 2011 Kia ye ibarat sheikh sahab ki hai? بعض بدعتہا ست کہ واجب است چنانچہ تعلم و تعلیم صرف و نحو کہ بداں معرفت آیات و احادیث حاصل گردد و حفظ غرائب کتاب و سنت و دیگر چیز ہائیکہ حفظ دین وملت برآں موقوف بود، و بعض مستحسن و مستحب مثل بنائے رباطہا و مدرسہا، وبعض مکروہ مانند نقش و نگار کردن مساجد و مصاحف بقول بعض و بٍعض مباح مثل فراخی در طعامہائے لذیذہ و لباسہاے فاخرہ بشرطیکہ حلال باشند و باعث طغیان و تکبر و مفاخرت نشوند، و مباحات دیگر کہ در زمان آنحضرت صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نبودند چنانکہ بیری و غربال و مانند آن، و بعض حرام چنانکہ مذاہب اہل بدع و اہو ابر خلاف سنت و جماعت و انچہ خلفاے راشدین کردہ باشند۔ ’’بعض بدعتیں ایسی ہیں جو کہ واجب ہیں مثلاً علمِ صرف و نحو کاسیکھنا اور سکھانا کہ ان کے ذریعے آیات و احادیث کے معانی کی صحیح پہچان ہوتی ہے، اسی طرح کتاب و سنت کے غرائب اور دوسری بہت سی چیزوں کو حفظ کرنا جن پر دین و ملت کی حفاظت موقوف ہے۔ اور کچھ بدعات مستحسن اور مستحب ہیں جیسے سرائے اور دینی مدرسے تعمیر کرنا، اور بعض بدعات بعض علماء کے نزدیک مکروہ ہیں جیسے مساجد اور قرآن حکیم کی آرائش و زیبائش کرنا۔ بعض بدعات مباح ہیں جیسے کھانے پینے کی لذیذ چیزوں اور لباس فاخرہ کی فراوانی کا حسب ضرورت استعمال، لیکن شرط یہ ہے کہ حلال ہو اور سرکشی، تکبر و رعونت اورفخر کا باعث نہ ہو، اور دوسری ایسی مباحات جوکہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے زمانے میں نہ تھیں جیسے کہ آٹے کو چھلنی سے چھاننا وغیرہ۔ بعض بدعات حرام ہیں ان میں اہل بدعت کے نفسانی خواہشات کی اتباع میں نئے مذاہب ہیں جو سنت مصطفیٰ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ، جماعت اور خلفائے راشدین کے طریقوں کے خلاف ہیں۔ عبدالحق محدث دهلوي، اشعة اللمعات، باب الاعتصام بالکتاب والسنة، 1 : 125 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔