Saeedi مراسلہ: 18 جون 2011 Report Share مراسلہ: 18 جون 2011 اللہ اکبر منہاج والوں کی مساجد عیسائی پامال کریں اور وھاں مسیح کو پوجیں۔ یہی شیخ منہاج کی تعلیم ھے۔ <iframe src="http://player.vimeo.com/video/49960128" width="500" height="409" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe> <p><a href=" kuffar mean shumar nhi hote.by Tahir-ul-Qadri</a> from <a href="http://vimeo.com/user13653805">BaatliKiller</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p> اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaamran مراسلہ: 18 جون 2011 Report Share مراسلہ: 18 جون 2011 buhat khub saeedi sahib اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExposingNifaq مراسلہ: 19 جون 2011 Report Share مراسلہ: 19 جون 2011 Jin se Dr.Tahir ko chanday & Imdad mil rahe hey un Mushriko ko khush kernay k leay Fatway dena aor un key lea masajid e minhaj open kerna tu Namak Halali hey. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
saifali مراسلہ: 30 جون 2011 Report Share مراسلہ: 30 جون 2011 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 1 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 1 جولائی 2011 http://www.islamimehfil.com/topic/13236-%DB%8C%DB%81%D9%88%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%B0-%D9%88%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85-%DB%81%DB%8C%DA%BA-%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%D8%8C%D8%8C%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DB%8C%DB%81-%DA%A9%DB%81/page__pid__72259__st__40#entry72259 See post no.41 by Qiblah Saeedi Sb. Bhaga koi bhe nahi laikan aap log koi baat sanad se paish na kar sake. Christians kon se mushrikana geet gatay hain?Jwab dejiye ga. Aur yeh bhe sabat karain keh Huzoor Sal Allah o Alaih e Wasalam ne Christians ko kab Masjid main ibadat karne ke ijazat de. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 2 جولائی 2011 Author Report Share مراسلہ: 2 جولائی 2011 (ترمیم شدہ) اللہ اکبر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ منہاج کے بڑبولے کے نام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ طاھرالقادری نے جب عیسائیوں کو عبادت کی اجازت دی تو کیا کہا تھا کہ عیسیٰ علیہ السلام اور بی بی مریم علیہا السلام کی عبادت نہ کرنا Edited 2 جولائی 2011 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
saifali مراسلہ: 2 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 2 جولائی 2011 http://www.islamimeh...__40#entry72259See post no.41 by Qiblah Saeedi Sb. Bhaga koi bhe nahi laikan aap log koi baat sanad se paish na kar sake. Christians kon se mushrikana geet gatay hain?Jwab dejiye ga. Aur yeh bhe sabat karain keh Huzoor Sal Allah o Alaih e Wasalam ne Christians ko kab Masjid main ibadat karne ke ijazat de. منہاج والوں کی مساجد عیسائی پامال کریں اور وھاں مسیح کو پوجیں۔ یہی شیخ منہاج کی تعلیم ھے۔ منہاج کے بڑبولے کے نام ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ طاھرالقادری نے جب عیسائیوں کو عبادت کی اجازت دی تو کیا کہا تھا کہ عیسیٰ علیہ السلام اور بی بی مریم علیہا السلام کی عبادت نہ کرنا اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 3 جولائی 2011 Mr.Saifali.Lagta hay aap apni hosh main nahihotay jab koi post kartay hain. Qiblah Saeedi Sb nay jo pic a dd ke hui hay woh aap ke minhaj wali site se le hui ay.Laikan shayad aap ke nazar kamzoor ho gai hay.Iss kilawa yeh adress aap k Shaykh ke Bahu kar rahee hain. Aap k nazdeek aap k minhaj ke official site moutber nahi kya????Ya jaan bhooj kar aisa kar k bhagnay ke koshish main masroof hain? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
saifali مراسلہ: 3 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 3 جولائی 2011 (ترمیم شدہ) Mr.Saifali.Lagta hay aap apni hosh main nahihotay jab koi post kartay hain.Qiblah Saeedi Sb nay jo pic a dd ke hui hay woh aap ke minhaj wali site se le hui ay.Laikan shayad aap ke nazar kamzoor ho gai hay.Iss kilawa yeh adress aap k Shaykh ke Bahu kar rahee hain. Aap k nazdeek aap k minhaj ke official site moutber nahi kya????Ya jaan bhooj kar aisa kar k bhagnay ke koshish main masroof hain? Edited 3 جولائی 2011 by Ya Mohammadah Image re-sized for better viewing. Minhaji sahab aap apny poster kam size ke rakha karein...thanks. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 3 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 3 جولائی 2011 aapky qaid ne isaiyon ko apni masajid mein kya hanafi fiqh se ibadat (Namaz) ki Ijazat di thi? jabaki aap ka shaikh daleel ke tor par nabi kareem ke zamany ke waqye se istadlaal kar raha hai? kya wo isaai us waqt isaai na ho kar musalmano ke aqeedy par islami tareeqy se touheed par thy? or nahin thy, yaqeenan nahin thy to phir iska saaf saaf matlab ye na hua ki aapka qaid in isaiyon ko minhaji masjid mein Hazrat isa ki ibadat ki dawat de raha hai? baat aql or daleel se karein, aisy dhoky aap apny fatwa proof minhajiyon ko diya karein yahan aapki poster baazi kaam na aayegi... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 3 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 3 جولائی 2011 Janab e mann Christians ka Minhajion ke masjid main ibadat karna Sunnat k mutabiq hay,,Issay sabit to karain... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 3 جولائی 2011 Author Report Share مراسلہ: 3 جولائی 2011 (ترمیم شدہ) جناب منہاجی صاحب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حدیث پاک میں عیسائیوں کا اجازت لے کر اپنی عبادت کرنا ثابت نہیں ھے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ درگزر کرنا اور بات ھے۔اور اجازت دینا اور بات ھے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ دع اذاھم اور دعوہ سے ھم نے واضح کیا تھا۔ اُس کا جواب نہ آیا۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جب جناب بھی مانتے ھیں کہ عیسائیوں کو پوجا کرنے کی ، عبادت کرنے کی طاھرالقادری نے اجازت دی ھے۔ تو یہ کیوں چھپاتے ھو کہ عیسائی کس کس کی پوجا کرتے ھیں؟ یہی بات ھم نے ظاھر کی تو منہاج میں صف ماتم بچھا دی گئی ھے۔ تم نے عیسائیوں کو عبادت کی اجازت تھی تو ھم نے عیسائیوں کے معبود ظاھر کئے جو تمہارے شیخ الاسلام کی جاھلانہ اجازت میں داخل ھیں۔ معبود ،ابن اللہ مان کر تعریف کرنا، تعظیم کرنا، مدد مانگنا عبادت (پوجا) کے زمرے میں آتا ھے۔ کیا تم تدبر نہیں کرتے؟ Edited 3 جولائی 2011 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 10 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2011 (ترمیم شدہ) کم چک کے رکھو ان سب باتوں کے باوجود وہ تمہارے پیر خانے کے شیخ الاسلام ہیں اب یا تو وہیں سے اس بات سے رجوع کروائیں یا اس بات کو یہیں بند کریں۔ وہآں سے معلوم کریں کہ یہ بات کفر ہے یا گمراہی۔ پھر متعلقہ باتیں بھی جان لینا۔ سارے سوال مجھے نہیں کرنے۔ تسی اپنے گھر خوش اسی اپنے گھر خوش۔ Edited 10 جولائی 2011 by غیاث اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 10 جولائی 2011 Author Report Share مراسلہ: 10 جولائی 2011 میرے پیرخانے کی بات کرتے ھو تو بتاؤ کس نے طاھرالقادری کی ان گمراھیوں کو جاننے کے بعد اس کی ان متنازعہ باتوں کا دفاع کرتے ھوئے اس کی تعریف کی ھے؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اُن کو دعوت خطاب دیتے وقت دیت سے رجوع اور اور حسام الحرمین کی تائید کا جھوٹ بولتے ھو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہی دھوکے دینے اور لوگوں کے حسن ظن سے فائدہ اُٹھانا ھی تمہارے پاس رہ گیا ھے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 11 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 11 جولائی 2011 میرے پیرخانے کی بات کرتے ھو تو اُن کو دعوت خطاب دیتے وقت دیت سے رجوع اور اور حسام الحرمین کی تائید کا جھوٹ بولتے ھو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہی دھوکے دینے اور لوگوں کے حسن ظن سے فائدہ اُٹھانا ھی تمہارے پاس رہ گیا ھے۔ ﷽ دھوکہ بازوں اور جھوٹوں پر اللہ تعالی کی لاکھوں ہزاربارلعنت ہو۔حاسدوں متعصبوں،ضدیوںمبغضوں کو اللہ تعالی ہدایت عطا کرئے۔ تمہارے پیر خانے میں سے کتنی باتوں کا رد کیا گیا ہے؟؟؟ جانتے ہو صرف ایک۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔دیت۔ایک ہی مسئلہ پر اختلاف ہوا اسی انداز میں بیان کیا یار لوگوں نے مرچ مصالحہ لگا کرخوب دکانداری کی کر رہے ہیں۔۔اگر میں غلط کہتا ہوں توخود غزالی زماں کی کتاب پڑھ لیں۔ کیا یہ چند لوگوں کے شور شرابے کو انہونے گمراہی کب کہایا انہوں نےکوئی اعترافی حمایتی بیان دیا۔؟؟ اگر نہیں تو کیوں؟؟؟؟؟ دیت کے معاملے پر دکانداری بس کرو۔ حقائق کی نقاب کشائی۔ 4نومبر 1984کو نوائے وقت اخبار کراچی میں غزالی زماں کا بیان شائع ہوا۔اسکی مین سرخی۔ "مسئلہ دیت پراظہار خیال خالص علمی اور تحقیقی انداز میں ہونا چاہیئے"۔ سب سرخی " پروفیسر طاہر القادری کی ذات کو ہدف تنقید نہ بنایا جائے"۔ مکمل بیان بھی موجود ہے۔صرف آختصار۔ حضور غزالی زماں کا اپنا کردار۔ 1985 میں آخری ملاقات کا احوال اہم انٹر ویو یا غلط فہمیوں کے ازالے میں بیان ہوا۔ ایک ہی انٹرویو کے دونام ہیں۔ آخری ملاقات میں غزالی زماں سے گفتگو ختم ہوئی تو الوداع کرنے کے لیےباہر سڑک پرآکر رخصت کرتے ہوئےدرجنوں لوگوں کی موجودگی میں تین بار گلے سے لگا کر باربار گردن اور چہرے پر بوسے دیکر رخصت کیا۔ دعائیں دیتے ہوئے روتے رہےاور فرمایا اللہ آپ کو آباد رکھے،کامیاب کرے،عظمتیں عظا فرمائے اور گاڑی چلنے تک وہیں کھڑے رہے۔ اسی طرح آخری ایام میں مسجد وزیر خان کے اس وقت کے خطیب علامہ خلیل احمد قادری صاحب ملتان میں اہلسنت کے اجلاس میں اپنی ملاقات کا احوال خط کی صورت میںلکھ کر بھیجا۔ یہ وصال سے چند دن پہلے کی بات ہے۔ " کاظمی شاہ صاحب نے فرمایا پروفیسرطاہرالقادری کو میرا سلام کہنااور بتائیں کہ میں آپ سے خوش ہوں ہر وقت آپ کے حق میں دعا گو ہوں۔ اب تمہارے اچھلنے کودنے سے پہلے کہ انہوں نے تو آنے پر پابندی لگا دی تھی۔کچھ اور حقائق سے نقاب کشائی کیے دیتا ہوں۔ وصال سے چند دن بعد چہلم کے موقع پر صاحبزادوں نے خطاب کروایا نہ صرف یہ کہ بلکہ وہاں پر حکومت پنجاب کی طرف سےعید گاہ اور ملحقہ جگہمزار کے لیے وقف کرنے کا اعلان اور کاغزات بھی انکہی سے وصول کیے۔ اب چہلم تک تو ناراضگی کوئی نہیں تھی بعد میں بھی کتنے ہی پروگراموں اکٹھے ہوئے مگر کسی نے ناگواری کااظہار نہ کیا۔ایک دوسرے کے ہاں آتے جاتے رہے۔اب بھی تعلقات ہیں۔باقی باتیں پتہ نہیں کہاں پرورش پاتی ہیں۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پابندی والی حقیقت بھی کھول دوں کہ یہ بات جس مجلے میں شائع ہوئی اور جس نے بیان کی وہی شخص مسئلہ قانون ناموس رسالت میں گستاخ رسول کی معافی قبول کرنے کےحق میں تھا۔اور عدالت میں اسی کے حق میں دلائل دیئے۔ 2۔وہی شخص اپریل1990کےقاتلانہ حملے میں حکومتی گواہ بن کر پیش ہوا۔ پورے لاہور میں کوئی گواہ پنجاب حکومت کو نہ ملا۔ 3۔اسی شخص نے2007کے میلاد شریف کے موقع پر لاہور کے ایک پروگرام میں میلاد مصطفی کے دوران اسم محمد کےظہور کامذاق ارانے کی کوشش کی۔ اور وہی شخص یہ دعوی کر رہا ہے کہ اسکے پاس ثبوت موجود ہے جسمیںآخری ملاقات کے بعد غزالی زماں نےمنع کیا تھا۔ اب یہ بات ذرا دیکھو پھر سر دھنو۔ کیا طاھرالقادری بھی مجدد ھے؟ جس طرح شیطان نے آدم علیہ السلام کو دھوکا دیا جس طرح منافقین نے صحابہ کرام کو دھوکا دیا جس طرح علماء دیوبند نے حرمین شریفین اور برصغیر کے علماؤ مشائخ کو دھوکا دیا ایسے ھی منھاجی بھی علماؤمشائخ کو دھوکا دیتے ھیں اور اصل باتیں چھپاتے اوردھوکا دیتے ھیں۔ پہلے گھر کی خبرلو بعد میں بات کرنا۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ رہ گیا مسئلہ دیت تو اسکو دو مرتبہ وسیع علمی نشتوں کا اہتمام کر کے بیان کیا گیا۔ ایک لاہور مسجد رحمانیہ میں دوسری بار کراچی میں ۔ جس کا احوال دیت والے موضوع میں درج ہے کہ تقریبا تین گھنٹے کے دلائل کے بعد علما کا طرز عمل یہ تھا کہ بجائے اعتراض یا سوال کے مذاق میں بات اڑادی یہی بات اگر آغاز میں ہی بتا دیتے تو بات ختم ہوجاتی۔ ایسے ہی وقت ضائع کیا۔اس کے علاوہ مختلف مواقع پر چھوٹی نشستیں بھی ہوئیں۔ جن کے حوالے سے متضاد دعوے کر کے لوگوں کو گمراہ کیا جاتا ہے کبھی ائمہ کا فریق بنایا جاتا ہے تو حریف ۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر دیت کے مسئلے پر جیسا کہ انہوں نے رحمانیہ مسجد کے پروگرام سے پہلے اعلان کیا تھا کبھی علمی سطح پر عوامی مجمع میں بات نہیں کی۔۔ تمہارے شاگرد نے ایک صفحہ مجلہ منہاج القرآن لگایا ہے اسے بتاؤ کہ رائے ہر کسی اپنی ہوتی ہےاور فیصلہ اجتماعی۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کوئی ایک ثبوت لادو جسمیں تمہارے پیر خانے کے لوگوں کو دیت سے رجوع کا کہہ کر دعوت دی گئی ہو۔ تمہیں معلوم ہونا چاہیئے کہ اعلانیہ گناہ کی اعلانیہ معافی ہوتی ہے۔ اگر ایسا ہوتا تو ضرور ہم بھی سنتے۔سبھی کو معلوم ہوتا۔تجھے کس نے بتایا اسکی کیا حیثیت ہے مجھے نہیں معلوم ۔ یہ بھی نہیں جانتا کہ تو سچا ہے یا جھوٹا کیونکہ تو نے خود کافی جھوٹ بولے ہیں۔وہ تمہارا ہم نشیں ہوسکتا ہے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حسام الحرمین پرتمہیں جواب دے چکا۔ کچھ سوال وہاں ہی کر آیا تھا ۔مزید میرا یہ جواب ہے۔ بتاؤ کس نے طاھرالقادری کی ان گمراھیوں کو جاننے کے بعد اس کی ان متنازعہ باتوں کا دفاع کرتے ھوئے اس کی تعریف کی ھے؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہاں میرا سوال ہے کہ ساری زندگی حسام الحرمین کا دفاع کیا یا رد۔انکے بارے رویہ کیا رکھا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیز تمہارے نزدیک کسی بات کی تصدیق کے کیا اصول ہیں۔؟؟؟؟ کس کتاب میں لکھا ہے کہ جو کسی عالم کی کتاب پر اعترافی دستخط نہ کرےوہ کافر ہے۔؟؟؟ کیا حسام الحرمین پر اعلی حضرت کے دور کے سبھی علماء نے دستخط کیے تھے؟؟؟؟؟؟ جنہوں نے نہیں کیے انکے بارے اعلی حضرت کا کیا فتوی تھا؟؟؟؟؟ اعلی حضرت نے شاہ اسماعیل دہلوی کو کافر نہیں کہاصرف التزام تک رہےجبکہ انسے پہلے کتنے ہی لوگوں نے کفر کے فتوے دیئے؟؟؟؟؟؟ کیا پہلے والے غلط تھے یا بعد والے؟؟؟؟؟؟ علامہ ابن تیمیہ ،ابن کثیر،ابن قیم کو بہت سارے علماء نے صحیح العقیدہ اہلسنت اور جنتی کہا ۔ جنمیں ملاعلی قاری بھی شامل ہیں اور علامہ مفتی غلام سرور قادری بھی۔ بعض نے تکفیر کی بعض نے تفسیق کی کیا کہتے ہیں ؟؟؟؟ کیا حکم ہے ایسے لوگوں کے بارے؟؟؟؟؟ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہی دھوکے دینے اور لوگوں کے حسن ظن سے فائدہ اُٹھانا ھی تمہارے پاس رہ گیا ھے۔ اتنی سادگی اور مکر بھی اچھا نہیں۔ حقائق کی روشنی میں خود فیصلہ کر لودھوکہ کون دیتا ہے۔ اور حسن ظن کون رکھتا ہے۔ مزید کچھ حقائق ہیں۔ انکو پردہ میں رہنے دو۔اسی میں بھلا ہے۔ وگرنہ ہم کہیں گے کہ ادھر شیخ الاسلام کہتے ہیں ادھر کہتے ہیں اسے شیخ الاسلام کس نے بنایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ویسے ہم خود تو یہی کہتے ہیں یہ ہوائی کسی دشمن نے اڑائی ہوگی۔مگر اور پھراسی جملے کو الٹ کر لینا جس طرح شیطان نے آدم علیہ السلام کو دھوکا دیا جس طرح منافقین نے صحابہ کرام کو دھوکا دیا جس طرح علماء دیوبند نے حرمین شریفین اور برصغیر کے علماؤ مشائخ کو دھوکا دیا ایسے ھی منھاجی بھی علماؤمشائخ کو دھوکا دیتے ھیں اور اصل باتیں چھپاتے اوردھوکا دیتے ھیں ۔حدیث مبارکہ ہے کہ مومن مومن کا آئینہ ہےجبکہ یہاں کیسے آئینے ہیں جو دوتصویریں دکھاتے ہیں ۔ سامنے کچھ پیچھے کچھ۔ فیصلہ تمہارے ہاتھ۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
غیاث مراسلہ: 11 جولائی 2011 Report Share مراسلہ: 11 جولائی 2011 اس موضوع پر فقط اتنا ہی کہوں گا کہ نبی پاک ﷺ نے شرک کی اجازت دی تھی یا انکے اس کفریہ عقیدے سے بے خبر تھے۔؟؟؟؟ اور اگر کوئی کام کرنے لگے اور اسے منع نہ کیاجائے تواسے اجازت کہتے یا در گزر۔؟؟؟ درگزر کسی کام سے پہلے ہوتی ہے یا بع دمیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باقی ہر کسی کو اختلاف رائے کا حق ہے۔/ بات ایک ہی ہے اسی سے ہم نے بھی دلیل دنی ہے تم نے بھی۔ رہی بات یہ کہ یہ حدیث ضعیف ہے حجت نہیں تو کس بات کے لیے حجت نہیں فرض و واجب کے لیے مکروہ حرام کے لیے یا جائز مستحب ومباح کے؟؟؟؟؟؟ اس سے کس قسم کی حجت نہیں لے سکتے؟؟؟؟؟ نیز جو علماء شیخ الاسلام کہتے ہیں کیا وہ ان تمام دلائل و براہیں سے بے خبر ہیں؟؟؟؟؟ کیا کسی کو بھی یہ معلوم نہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا انتک بات پہنچی نہیں؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جبکہ ساری دنیا اور ہر جاہل کو معلوم ہے؟؟؟؟؟؟؟ کیاکہتے ہیں اس بارے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 13 جولائی 2011 Author Report Share مراسلہ: 13 جولائی 2011 ALLAH اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amin_Riaz مراسلہ: 4 جنوری 2012 Report Share مراسلہ: 4 جنوری 2012 ALLAH سعيدي صاحب لفظ - دعوه اور هم - كو ايك هي قرار ديا هے۔ یہ ضروری نہیں۔۔۔ بغیر اعراب کے دونوں لفظوں کے مصدر میں اجازت کے معنی بھی ہیں اور روکنے کے بھی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 22 جولائی 2012 Author Report Share مراسلہ: 22 جولائی 2012 786 Link 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaamran مراسلہ: 27 جولائی 2012 Report Share مراسلہ: 27 جولائی 2012 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizwi Attari مراسلہ: 27 جولائی 2012 Report Share مراسلہ: 27 جولائی 2012 Rizwi Attari اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔