Jump to content

ILME-E-GHAIB e Nabi AlaihisSlatowasSlam


Haq Munazir

تجویز کردہ جواب

Bhai mera sawaal kuch istarah hai buraa nhn manye ga sahi jawaab dadijiye gaaa plzzz

 

 

Kia Aap (S.A.W) Ko Ilme Ghaib ka ikhtiyar tha yani kia aap (s.a.w) jab jo jaanna chahtay thay wo jaanlatay thay?

 

kia aap (s.a.w) ko sirf deen ka saara ilm tha yaa dunya ka ya doono ka?

 

kia aap (s.a.w) allah (jallah) nay aap ko jitna ilm pohnchaya hai kia aap (s.a.w) us say ziada jaan saktay hain ya utna hi jaana hai ji allah (jallah) ny ilm diya hai???

 

 

(ja)

Link to comment
Share on other sites

Bhai mera sawaal kuch istarah hai buraa nhn manye ga sahi jawaab dadijiye gaaa plzzz

 

 

Kia Aap (S.A.W) Ko Ilme Ghaib ka ikhtiyar tha yani kia aap (s.a.w) jab jo jaanna chahtay thay wo jaanlatay thay?

 

kia aap (s.a.w) ko sirf deen ka saara ilm tha yaa dunya ka ya doono ka?

 

kia aap (s.a.w) allah (jallah) nay aap ko jitna ilm pohnchaya hai kia aap (s.a.w) us say ziada jaan saktay hain ya utna hi jaana hai ji allah (jallah) ny ilm diya hai???

 

 

(ja)

 

(s.a.w) ki jaga bhi (saw) ka istamal kia jata to boht acha ho jata :)

Link to comment
Share on other sites

جواب آپ کے سوالوں کا میرے علم کے مطابق یہ ہے کہ:۔

 

مسلمان ہونے کہ ناطے تو ہم سب کا یہ یقین ہے کہ انبیاء کرام کے تمام معجزات اللہ کی عطا سے ہوتے ہیں۔ یعنی عطائی ہوتے ہیں۔ حضور (saw)کے تمام معجزات میں علم غیب بھی شامل ہے۔ ظاہر ہے اللہ کی عطا سے ہے۔ لیکن ہم اس کا حساب لگانے سے قاصر ہیں کہ یہ علم غیب حضور (saw)کو کتنا عطا کیا گیا۔ یہ حساب لگانے کی ہماری اوقات ہی نہیں۔

 

حضور اکرم (saw) کو اللہ تعالی نے مختار کل بنایا۔ تمام جہانوں کے خزانوں کی کنجیاں عطا فرما دیں۔ تو حضور (saw) کو پورا اختیار ہے، جس خزانے سے جو چاہیں تصرف کریں۔ اول ما خلق اللہ نوری -- جس کے نور سے لوح و قلم بنائے گئے اس سے پوچھتے ہو کہ اسکے علم میں کیا کیا ہے؟ آدم (as) کے علم نے سب فرشتوں کو شکست دی، تو جس کے صدقے آدم (as) کی دعا قبول ہوئی اسکے علم کا کیا حال ہوگا۔ گویا حضور اقدس (saw) کو دنیا و ما فیہا کے تمام علوم حاصل ہیں۔

 

اور آخری بات، یہ عقیدہ رکھنا کہ کوئی بغیر اللہ کی عطا کے، بغیر اللہ کی مرضی کے، کسی نفع و نقصان کا مالک ہے، شرک و کفر ہوتا ہے۔ سو حضور (saw) کا علم اللہ کی عطا سے ہی ہے، اور اللہ کی عطا ہی سے اتنا علم ہے کہ لوح و قلم بھی حضور(saw) سے چھپے ہوئے نہیں۔ جنت و دوزخ، ماضی، حال، مستقبل، میدان حشر ہو، یا قبر کا عذاب، جہنم کی گہرائیوں میں میں ہر ہر پتھر کا حال ہو یا جنت میں موجود ہر ہر نعمت کا احوال ہو، قیامت تک ہونے والا ہر واقعہ ہو، یا گزری ہوئی قوموں کے حالات، اللہ تعالی نے جب حضور (saw) کو گواہ بنایا ہے، تو بلاشبہ علم بھی خوب عطا فرمایا ہے۔ لہذہ، اچھائی اسی میں ہے کہ بلا شک و شبہ حضور (saw) کے معجزات کو تسلیم کیا جائے۔

Link to comment
Share on other sites

Bhai mera sawaal kuch istarah hai buraa nhn manye ga sahi jawaab dadijiye gaaa plzzz

 

 

Kia Aap (S.A.W) Ko Ilme Ghaib ka ikhtiyar tha yani kia aap (s.a.w) jab jo jaanna chahtay thay wo jaanlatay thay?

 

kia aap (s.a.w) ko sirf deen ka saara ilm tha yaa dunya ka ya doono ka?

 

kia aap (s.a.w) allah (jallah) nay aap ko jitna ilm pohnchaya hai kia aap (s.a.w) us say ziada jaan saktay hain ya utna hi jaana hai ji allah (jallah) ny ilm diya hai???

 

 

(ja)

 

bohot kuch is website per aap ki tasalli k liye mojood hai, pehle topics dekh lo phir agar tashaffi na ho to pooch liya karo...

 

.....

(ja) Khaksaar bhai.

 

.....

Link to comment
Share on other sites

Bhai mera sawaal kuch istarah hai buraa nhn manye ga sahi jawaab dadijiye gaaa plzzz

کیا آپ لوگوں کو یہ اچھا لگتا ھے کہ ھر وقت رسول اللہ

(saw) کی کسی نہ کسی شان کو ھی نشانہ بناتے ھو؟

Kia Aap (S.A.W) Ko Ilme Ghaib ka ikhtiyar tha yani kia aap (s.a.w) jab jo jaanna chahtay thay wo jaanlatay thay?

حاجی امداد اللہ مہاجرمکی کی شمائم امدادیہ میں ھے کہ اہل حق جس طرف نظر کرتے ھیں،دریافت اورادراک غیبات کا اُن کو ھوتا ھے۔

جب کہ

تقویۃ الایمان میں ھے :غیب دریافت کرنا اِس طرح کہ جب چاھے دریافت کر لے یہ اللہ صاحب ھی کی شان ھے۔(اگرنہ چاھے تو۔۔۔؟)۔

آپ کی تفسیربلغۃ الحیران میں ھے کہ علم الغیب بمعنی قدرۃ علی الغیب ھے یعنی اللہ کے غیب جاننے کا مطلب یہ ھے کہ اللہ جب چاھے تو غیب جان سکتا ھے۔

آپ کے نزدیک تو اللہ(azw) کا علم غیب بھی لازمی نہیں اختیاری ھے تو آپ رسول اللہ(saw) کا علم کیونکر اختیاری مان سکتے ھیں؟

kia aap (s.a.w) ko sirf deen ka saara ilm tha yaa dunya ka ya doono ka?

صلائے عام:سلونی عما شئتم (جوچاھومجھ سے پوچھو)میں کوئی ایسی قید نہیں ھے

kia aap (s.a.w) allah ja.gif nay aap ko jitna ilm pohnchaya hai kia aap (s.a.w) us say ziada jaan saktay hain ya utna hi jaana hai ji allah ja.gif ny ilm diya hai???

اللہ سے کوئی بے نیاز نہیں ھو سکتا۔ آپ

(saw) کا سارا علم اللہ کے فیض سے ھے۔

البتہ فتاویٰ رشیدیہ میں ھے کہ "جویہ عقیدہ ھے کہ خود بخود آپ (saw)کو علم تھا بدوں اطلاع حق تعالٰی کے تو اندیشہ کفر کا ھے۔۔۔کافر کہنے سے بھی زبان کو روکے"۔

 

غیرعطائی علم ماننا کفر ھے یا نہیں؟یہاں تکفیر نہ کرنا کیسا ھے؟

 

jazak_allah.gif

ھداک اللہ

Edited by Saeedi
Link to comment
Share on other sites

Bhai Main To Itnay Say Sawaal Poochay Aaap Loog to is tarah toot parhay hain kay bhooka khaanay pay

 

bhai is Hadees Kay Baaray Main Kia Kahain Gay?

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ عَنْ إِسْمَاعِيلَ عَنْ الشَّعْبِيِّ عَنْ مَسْرُوقٍ عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ مَنْ حَدَّثَکَ أَنَّ مُحَمَّدًا صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَی رَبَّهُ فَقَدْ کَذَبَ وَهُوَ يَقُولُ لَا تُدْرِکُهُ الْأَبْصَارُ وَمَنْ حَدَّثَکَ أَنَّهُ يَعْلَمُ الْغَيْبَ فَقَدْ کَذَبَ وَهُوَ يَقُولُ لَا يَعْلَمُ الْغَيْبَ إِلَّا اللَّهُ

محمد بن یوسف، سفیان، سفیان، اسمعیل، شعبی، مسروق، حضرت عائشہ سے روایت کرتے ہیں کہ حضرت عائشہ نے کہا کہ تم سے اگر کوئی شخص بیان کرے کہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے رب کو دیکھا تو وہ جھوٹا ہے اللہ فرماتے ہیں کہ آنکھیں اس کو نہیں دیکھ سکتیں اور جو شخص تم سے کہے کہ آپ غیب جانتے ہیں تو وہ جھوٹا ہے اللہ فرماتا ہے کہ غیب کا علم اللہ کے سوا کوئی نہیں جانتا۔

(Sahih Bukhari , Touheed Kay Bayan , Jild 3 , Hadees 6982)

 

Aur Main Tafseel Main Nhn Jaana Chahta Aur Saeedi Sahab Main Nay Aap (saw) Ki shaan ko nishaana nhn banaya sirf sawaal kia tha kay is baaray main aap ka kia aqeeda hai......???

 

 

(ja)

Link to comment
Share on other sites

main kuch waqt baad tafseeli tour per baat karoun ga aap logoun kitarah nhn copy past kar kay attachment lagaa dii ... type kar kay baat pakki kartay hain...

 

Janab Copy paste ki gia cheezen kya aap ko Samjha nai ati

ya bi paki baat ha

q k Ya Hamray ulma ikram nay tayar ki hean

Link to comment
Share on other sites

Bhai Main To Itnay Say Sawaal Poochay Aaap Loog to is tarah toot parhay hain kay bhooka khaanay pay

 

bhai is Hadees Kay Baaray Main Kia Kahain Gay?

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ عَنْ إِسْمَاعِيلَ عَنْ الشَّعْبِيِّ عَنْ مَسْرُوقٍ عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ مَنْ حَدَّثَکَ أَنَّ مُحَمَّدًا صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَی رَبَّهُ فَقَدْ کَذَبَ وَهُوَ يَقُولُ لَا تُدْرِکُهُ الْأَبْصَارُ وَمَنْ حَدَّثَکَ أَنَّهُ يَعْلَمُ الْغَيْبَ فَقَدْ کَذَبَ وَهُوَ يَقُولُ لَا يَعْلَمُ الْغَيْبَ إِلَّا اللَّهُ

محمد بن یوسف، سفیان، سفیان، اسمعیل، شعبی، مسروق، حضرت عائشہ سے روایت کرتے ہیں کہ حضرت عائشہ نے کہا کہ تم سے اگر کوئی شخص بیان کرے کہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے رب کو دیکھا تو وہ جھوٹا ہے اللہ فرماتے ہیں کہ آنکھیں اس کو نہیں دیکھ سکتیں اور جو شخص تم سے کہے کہ آپ غیب جانتے ہیں تو وہ جھوٹا ہے اللہ فرماتا ہے کہ غیب کا علم اللہ کے سوا کوئی نہیں جانتا۔

(Sahih Bukhari , Touheed Kay Bayan , Jild 3 , Hadees 6982)

 

Aur Main Tafseel Main Nhn Jaana Chahta Aur Saeedi Sahab Main Nay Aap saw.gif Ki shaan ko nishaana nhn banaya sirf sawaal kia tha kay is baaray main aap ka kia aqeeda hai......???

 

 

jazak_allah.gif

 

Tafseel me jana nahin chahty to yahan is Munazira Bad Mazhab section me kya Hawakhori ke liye aaye hain janab..iske liye to aap kisi dusry forum ka rasta napiye...rolleyes.gif

 

rahi baat apaki quote ki hui hadees ki to is aitraaz ka jawab bhi Muhghal bhai ki post me mojood tha par kya karein aapko tafseel me nahin jana or sab kuch ready made chahiye..khair itny naaz hum apny members ke liye ibteda-An utha lete hain taki apko shikayat ka moqa na mily...zara abki baar ghour se parhiye..

 

page79.gif

 

Saath me Bonus Reply bhi lijye...or Tafseel me jaiye warna upar upar tairny walon ko ilm or marifat ke moti nahin mila karty....laugh.gif

 

Courtesy by Khalil Rana Sahab/ Saeedi Sahab

hazrat ayesha or ilm e ghyb-1.GIF

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

bhai meray paas waqt kam hai isliye main kuch waqt maangta hoon nhn inshallah allah (jallah) mujhe aur app logoun ko hidayat day (ameen) mujhe se gussa nhn houn main apna ashkaal hain bass woh chahta hoon aap say tassalli hoi to baat ap ki maan loon gaa ,,, kuch waqt baad post kata houn....

 

(ja)

Edited by Haq Munazir
Link to comment
Share on other sites

(salam)

(bis)

Bhai Main Nay Kab Kaha Kay Aap (saw) ko wahi kay zareye bataya nahin jaata ye jo aap bata rhay hain marey aqeeday ka mawafiq hai kyun kay hamara nazdeek wahi sey aya hoa ilm ghaib to hota hai laken jis ko diya ja rha hai woh aalim ul ghaib nhn khlaye ga who akhbaarul ghaib keh laye gaa,,,,,

 

dossri baat humara aqeeda hai oliya karaam ko kashf hota hai laken mera bhai agar aap is se apna aqeeda sabit kar rhay ho to aqeeday kay liye katai saboot katai dalaalat chahiye naa kay kashf moajzaat aur karamat ...nhn chal taa

humaray buzrogoun ki karamaat hai aur un ko allah (jallah) ki tarf se kash hota tha . laken yeh ilme ghaib nhn.....

 

Mere Poori Posting Parhay Jo Mera Aqeeda Quran Wo Hadees Kay Khilaaf ho Woh Batao Aap Kay Tarjuma Kanzul Imaan Aur Tafseer Khazai nul Irfan main bhi yahi baat hai jis ka hawala main nay apni post main diya hai hazrat ,

 

(ja)

Link to comment
Share on other sites

AAP LOG JITNAY B DALA'IL DEIN YEH LOG INTIHAI HAT-DHARMI K SAATH GHOOMA PHIRA KER WOHI RATI-RATA-EE CHEEZEIN REPEAT KERTAY RAHENGE.

HAAN AGAR AAP YEH KEH DEIN KEH RASHEED GANGOHI KO DIL KA HAAL MAALOOM HOJATA THA (tazkirat-ur-rasheed) TO USAY FORUN MAAN LEINGE, US TEHREER PER AAJ TAK IN KO AITERAAZ NAHIN ( YEH SIRF AIK MISAAL HAI, AISI BOHOT SI MISAALEIN HEIN JO IN KI KUBUT ARWAH-E-SALASA, DARS-E-MASNAVI, MUSHTAQ-UL-IMDADIYA, ASHRAF-FUS-SAWANEH WAGHEA WAGHERA MEIN MIL SAKTI HAIN )

 

YEH SIRF WAQT ZAAYA KER RAHE HEIN, BOHOT SE TOPICS SE YEH LOG BHAAG CHUKAY HEIN, AB TAK UN TOPICS MEIN IN K JAWAB KA INTIZAAR HAI, PEHLE UN K TO JAWAB DEIN.

 

SUB SUNNI BHAIYON KI TARAF SE DIYE GAEY JAWABAT KA BE HAD MASHKOOR HOON OR UN K LIYE JAZA-E-KHAIR K LIYE ALLAH (azw) SE DUA GO HOON - AAMEEN.

Link to comment
Share on other sites

kyun kay hamara nazdeek wahi sey aya hoa ilm ghaib to hota hai laken jis ko diya ja rha hai woh aalim ul ghaib nhn khlaye ga

 

 

Ap ye kehna chah rahe hn k jo Ghaib ki Khabr de, wo Alim ul Ghaib hy or Jis ko di ja rai ho wo Akhbar ul Ghaib. hena?

 

Ab ap ye bataein "Ye Nabi (saw) Ghaib ki Khabrain batanay me Bukhl nahi kartay": Quran.

Is ayat me Huzur (saw) Aalim ul Ghaib huway. hena? ku k wo ghaib ki khabar de rahay hn.

 

 

Agar ye man lia jae k sirf wahi k Zariay he ghaib ka ilm milta hy to 1 or bat ka jawab dein.

  1. Me'raj ki rat, Sidra tul Muntaha k maqam k bad, jb Jibrael Alaihesalam ruk gai. Or Huzur (saw) agay tashreef le gai. Tab jo Huzur (saw) ko Ulum ata hway wo wahi se to na thee, to Huzur (saw) Alim ul Ghaib hway na? ku k zameen walo ko un Ulum ki Huzur(saw)ny khabar di.
  2. Hazrat Eesa Alaihesalam ye bata dete the kay admi ghar se kia kha kr aya hy or iske pait mei kia hy. Ye wahi se nai hota tha. Goya ap k aqeeday me Huzur (saw) to Aalim ul Ghaib nahi, lekin Hazrat Easa Alaihesalam hain.
  3. Surah Feel, Alam Tara Kaifa Fa'ala Rabbuka Be As-haab il feel.
    ye wakia Huzur (saw) ki tashreef awari se pehlay ka hy. Lekin Ap (saw) sy is wakiay ki gawahi li gai. Zahir hy, gawahi usi se li jati hy jo mokay par hazir hota hy. Us se gawahi nahi li jati jis ko bad mein khabar di gai ho. Ab ap khud bataein, ye jo gawahi li ja rahi hy, is ka matlab hy Huzur (saw) is wakaye ko mulahiza farma rahay they. Or bina kisi wahi kay Aap ko ye ilm hasil tha jis ki gawahi Ap (saw) se li ja rahi hy. To Huzur (saw) to Aalim ul Ghaib hway na?

Edited by Khaksaar
Link to comment
Share on other sites

(salam)

(bis)

Bhai Main Nay Kab Kaha Kay Aap (saw) ko wahi kay zareye bataya nahin jaata ye jo aap bata rhay hain marey aqeeday ka mawafiq hai kyun kay hamara nazdeek wahi sey aya hoa ilm ghaib to hota hai laken jis ko diya ja rha hai woh aalim ul ghaib nhn khlaye ga who akhbaarul ghaib keh laye gaa,,,,,

 

dossri baat humara aqeeda hai oliya karaam ko kashf hota hai laken mera bhai agar aap is se apna aqeeda sabit kar rhay ho to aqeeday kay liye katai saboot katai dalaalat chahiye naa kay kashf moajzaat aur karamat ...nhn chal taa

humaray buzrogoun ki karamaat hai aur un ko allah (jallah) ki tarf se kash hota tha . laken yeh ilme ghaib nhn.....

 

Mere Poori Posting Parhay Jo Mera Aqeeda Quran Wo Hadees Kay Khilaaf ho Woh Batao Aap Kay Tarjuma Kanzul Imaan Aur Tafseer Khazai nul Irfan main bhi yahi baat hai jis ka hawala main nay apni post main diya hai hazrat ,

 

(ja)

 

(bis)

(salam)

 

تمام بھائیوں سے گزارش ہے اس آدمی کی فضول باتوں کا جواب نہ دیں۔

یہ باطل فورم کا مناظر ساجد خان نقشبندی ہے۔ اس نے کوئی بات نہیں ماننی اور آپنی بکواسی پوسٹس کرتے جانا ہے۔ اور بعد میں اپنے فورم پر جا کر اپنی جھوٹی جیت کا ا علان کرنا ہے۔ یہ بس یہاں اس لیے آیا ہے۔ اسلیئے اسے اگنور کریں۔

Edited by Khalifa
Link to comment
Share on other sites

(bis)

(salam)

 

تمام بھائیوں سے گزارش ہے اس آدمی کی فضول باتوں کا جواب نہ دیں۔

یہ باطل فورم کا مناظر ساجد خان نقشبندی ہے۔ اس نے کوئی بات نہیں ماننی اور آپنی بکواسی پوسٹس کرتے جانا ہے۔ اور بعد میں اپنے فورم پر جا کر اپنی جھوٹی جیت کا ا علان کرنا ہے۔ یہ بس یہاں اس لیے آیا ہے۔ اسلیئے اسے اگنور کریں۔

 

yehi baat mein b kehta hoon, kyun k jab aik baat ko jo sahih hawala jaat k saath sunni bhaiyon ne post ki hein un ko to maan hi nahin raha, un Aayat or Ahadees k baarey mein pehle apna moaqqaf bayan karey k un per in logon ka Imaan hai ya nahin??

ab aik baat in se poochiye, agar Huzoor (saw) ko sirf or sirf Wahi k zarye ilm hota tha to in k Gangohi ko doosron k dil k halaat per agahi kis zarye se hoti thee... ???

yeh log behes baraey behes kertay hein or Thanvi k tarz per hein is liye saamnay walay ki baat .... Mein Na Maanoon

 

post-4514-12856494816342.jpg

Edited by ghulam.e.ahmed
Link to comment
Share on other sites

اللہ کے فضل و کرم سے، بندہ نے آپ کی کتابوں شمائم امدادیہ، تقویۃ الایمان،بلغۃ الحیران اور فتاویٰ رشیدیہ سے ثابت کیا تھا کہ آپ لوگ اپنے کتنے عقیدے چھپاتے

ھو۔

۱۔اللہ کا علم غیب لازمی نہیں بلکہ اختیاری ھے۔

۲۔انبیاء واولیاء کا غیب کا ادراک و علم اختیاری ھے۔

۳۔رسول اللہ کو ذاتی علم غیب ماننا بھی شرک نہیں ھے۔

جناب نے کوئی جواب نہ دیا۔

اور فرضی عقیدہ پیش کرکے بحث شروع کردی۔

قارئین کی خاطر ھم آپ کی حقیقت سے نقاب کشائی کر رھے ھیں:۔

11.jpg

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...