Muhammad Atif Sha مراسلہ: 24 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 24 اگست 2010 (ترمیم شدہ) is scan to perheen Edited 24 اگست 2010 by Muhammad Atif Sha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
ABDUL ALEEM KHAN مراسلہ: 24 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 24 اگست 2010 Aqal kay andhay najdi tairi mat mari gai hay. Maloom nahi keh aap ko kis baat par pait may dard par giya hay. Aap dimagh ki anaik say read karray aur dictionary may meaning daikhay aap ko HAR BAAT clear ho jay ga. aap KO jo samajh aai hay woh bhee zara tafseel say likh day ta keh aap ki saheeh tarah class lee ja sakkay. Aap page 238 ko bhee scan kar kay attach kar day. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 26 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 26 اگست 2010 (ترمیم شدہ) Aqal kay andhay najdi tairi mat mari gai hay. Maloom nahi keh aap ko kis baat par pait may dard par giya hay. Aap dimagh ki anaik say read karray aur dictionary may meaning daikhay aap ko HAR BAAT clear ho jay ga. aap KO jo samajh aai hay woh bhee zara tafseel say likh day ta keh aap ki saheeh tarah class lee ja sakkay. Aap page 238 ko bhee scan kar kay attach kar day. is page mey vazah hota hey k Hazzrat Muhammad PBUH dor sey parhy gay dorod ko khud nahi sunty balky farishty pohanchata hey jab key kareb sey parhy gay durod ko khud sunty hain........ ab samjh aya eteraz:unsure:yea ek hi scan mey ney form sey lea tha ........ shukriya Edited 26 اگست 2010 by Muhammad Atif Sha اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh@h!d مراسلہ: 26 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 26 اگست 2010 (saw) 2 all Sunnis vhabi g is scan mein "ZAATI" tour per Hazir Nazir honay ki nafi ki gai hai ... aur ham muslims ka yehi aqeeda hai kay ALLAH kay ilawa kisi dosre ko "ZAATI" tour per Hazir Nazir man'na kufr hai. mere PYARE AAQA beshak HAZIR NAZIR HAIN, ALLAH ki ata' say. agar is baat say aap kay peit mein maror ut'tha hai to kisi lughat mein lafz "HUZOOR" ka matlab dekh lo. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 27 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 is page mey vazah hota hey k Hazzrat Muhammad PBUH dor sey parhy gay dorod ko khud nahi sunty balky farishty pohanchata hey jab key kareb sey parhy gay durod ko khud sunty hain........ ab samjh aya eteraz:unsure:yea ek hi scan mey ney form sey lea tha ........ shukriya اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 27 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 Allah ke Rasool ke dar ke adna Ghulam ki taqat e Samaat ka haal dekhiye to phir Ahle Mohobbat ke liye ye Manna Mushkil nahin ke Humary Aaqe do Jahan ki Quwwat e Samaat kya hogi? rahi bat Munkereen ki to wo Jalty rahy Humary pyare Rasool ki azmaton se unki qismat me jal jal ke marna hi hai to kya kiya jaey...? Door se dekhna or sunna quran hadees se proof.mp3 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 27 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhammad Atif Sha مراسلہ: 27 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 g lekin uper attachment mey jo hadees bean ki gai hey kia vo galat hey??........ us hadess sey saf zahir hota hey k kareeb perha jany vala durud ap khud sunty hain jab key dor sey perha jany vala durud ap tak phonchaya jata hey.......... shukriya اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh@h!d مراسلہ: 27 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 g lekin uper attachment mey jo hadees bean ki gai hey kia vo galat hey??........ us hadess sey saf zahir hota hey k kareeb perha jany vala durud ap khud sunty hain jab key dor sey perha jany vala durud ap tak phonchaya jata hey.......... shukriya Is Hadees Paak say yeh kahan sabit hota hai kay PYARE AAQA dour say sama'at nahi farma saktay ... Naozubillah اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh@h!d مراسلہ: 27 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2010 (ترمیم شدہ) sorry duplicate post Edited 27 اگست 2010 by sh@h!d اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atif Shafique مراسلہ: 28 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2010 (ترمیم شدہ) Is Hadees Paak say yeh kahan sabit hota hai kay PYARE AAQA dour say sama'at nahi farma saktay ... Naozubillah is hadees pak mey khud Formaya k jo meri kabar key nazdeek durud perhta hey usey KHUD SUNTA hon .......... or jo dor perha jata hey vo mujh tak Fareshta Phoncha deta hey.................. is hadees mey KHUD SUNTA HON sey kia murad??????????????............ or dor parhy gay durud ko fareshta phoncha deta hey sey kia murad???????? jab khud sunty hain tu fareshta key phonchany ka kio maqsad nahi........ mazeed yea k is mey lekha hey k ambiya ko hazir nazir mana Kfar hey???????????? Edited 28 اگست 2010 by Atif Shafique اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 31 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 31 اگست 2010 (ترمیم شدہ) is hadees pak mey khud Formaya k jo meri kabar key nazdeek durud perhta hey usey KHUD SUNTA hon .......... or jo dor perha jata hey vo mujh tak Fareshta Phoncha deta hey.................. is hadees mey KHUD SUNTA HON sey kia murad??????????????............ or dor parhy gay durud ko fareshta phoncha deta hey sey kia murad???????? jab khud sunty hain tu fareshta key phonchany ka kio maqsad nahi........ mazeed yea k is mey lekha hey k ambiya ko hazir nazir mana Kfar hey???????????? جی ھاں اِس حدیث پاک میں جو نزدیکی و دوری ھے وہ باطنی و معنوی قرب و بعد ھے۔ اگر ظاھری قرب وبعد مراد لیں تو یہ وضاحت درکار ھو گی کہ قبر پاک سے کتنے فاصلے کے اندر قریب کا لفظ بولا جائے گا اور اُس کے آگے دور کا لفظ بولا جائے گا۔ دور و نزدیک کے الفاظ اضافی معنی کے حامل ھیں مثال کے طور پر ریاض والے مدینہ پاک سے تہران والوں کی نسبت دور ھیں اور تہران والے لاھور والوں کی نسبت مدینہ پاک سے دور ھیں۔مگر لاھور والے دھلی کی نسبت مدینہ پاک سے قریب ھیں اور تہران والے لاھور والوں کی نسبت قریب ھیں تو ھر شخص دور والوں کی نسبت سے قریب ھے اور قریب والوں کی نسبت سے دور ھے۔ تو وہ حد فاصل کیا ھے کہ جس کے اندر والوں کو قریب اورباھر والوں کو دور کہاجائے ؟ تم ھرگز جواب نہ دے سکو گے۔ پس مان لو کہ یہاں دل کا قریب ھونا اور متوجہ ھونا مراد لیا جائے گا۔ کہ جس نے توجہ قلبی سے(قرب معنوی کے ساتھ) درود پڑھا تو میں اُس کا درود خاص توجہ سے سنتا ھوں اور جس نے بغیرتوجہ کے(معنوی دوری کے ساتھ) پڑھا تو اُس کا درود بھی مجھ تک پہنچتا ھے۔ فقہاء نے تمام مشائخ کی ارواح کو حاضر ماننے کے متعلق لکھا اور محدثین نے پاک روحوں کے متعلق لکھا کہ (تریٰ و تسمع الکل کالمشاھد)۔ یعنی سب کچھ دیکھتی سنتی ھیں مثل حاضرین کے۔ تطبیق ظاھر ھے ۔اگر سمجھ نہ آئے تو بندہ یہ خدمت بھی کر دے گا۔ Edited 31 اگست 2010 by Saeedi اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔