Sybarite مراسلہ: 2 ستمبر 2010 Report Share مراسلہ: 2 ستمبر 2010 SARI DUNIA KA EK HI QANON HE KE AGR KIO CASE KISI ADALAT ME REGISTER HO JAE TO PHIR FAREEQAEN ME KISI KO IJAZAT NAHI HOTI KE WOH IS CASE KE MUTALIQ MAZEED KOI BEHS KARE,MUJE YAQEEN HE AGR ASI KOI CASE SYBRATE SAB KA KISI DUNIAI ADLAT ME HOTA TO INKI JURAT NAHI HOTI KE WOH FAREEQ SANI SE ISTARA MAZEED ULAJH TE.KHER AP BAR BAR YEHI DORATE JAE KISNE APKO ROKA HE KE HAMNE AP PER JHUTA ILZAM LAGAE YA HE,LAKIN HAM JAB ALLAH KI ADALAT ME APNA CASE DAER KAR CHUKE HEN AB APKI TAMAM TAR BATAON KA JAWAB NAHI DEN GAE,YE HAMRI AKHRI BAT HE AP SE IS SILSILE ME. OR APKE SARE SAWALAT EK HI DAERE ME HE JISKA JAWAB AB HAZOOR TAUJU SHARIA KE JAWAB SE SAMNE AE GA OR APKE LYE ARZ HE KE HAMNE TAUJAU SHARIA SAB SE YE NAHI POCHHA KE DR,TAHIR UL QADRI KO PADERI KAHNA TEEKH HE KE NAHI HAMARA JO SAWAL HE WOH HAM YAHAN BHI NAKAL KAR DETE HEN, :?التشبيه بالكفر هو العين الكفر سواء كان في القول و العمل کیوں اپنا تماشہ بنوانے پر تلے ہیں جناب۔ یہ جو اللہ کی عدالت کی بات کی تو یہ بھی آپ کا صریح دھوکا ہے۔ آپ نے میری مثال کو لے کر روزِحشر کی تو بات ہی نہیں کی تھی، سب سے پہلے تو آپنے تہمت لگائی تھی۔ اس وقت تو معاملہ روزِحشر کی بات تک پہنچا ہی نہ تھا۔ اس وقت تو آپ نے میری پوری پوسٹ کو ایک طرف رکھتے ہوئے صرف لفظ کتے کو لے کر مجھ پر الزام لگایا تھا کہ میں نے گالی دی ہے، جبکہ اس کے بعد میں وضاحت بھی کرچکا کہ وہ مثال کیوں دی گئی تھی اور اس کا مقصد کیا تھا۔ لیکن اس پر بات کرنے میں آپ کی جان جا رہی ہے کیوں یہ آپ خود بھی جان چکے کہ کیا میں نے کیا کہا اور اس کا کیا مقصد تھا۔ ویسے آپ کی منطق کی بھی داد دینی پڑے گی کہ جس مطابق دنیا میں جسے جو چاہے کہہ دو، اور اس پر سامنے والا احتجاج کرے تو جواباً روزِ حشر کا حوالہ دے کا جان چھڑا لو۔ اور رہی بات اب اس معاملے پر جوابات نہ دینے کی تو حضرت خاموش رہنے کا مشورہ تو میں آپ پہلے ہی دے چکا، کیونکہ جوابات تو آپ کی طرف سے آ نہیں رہے لہذا خاموشی ہی بہتر تھی، لیکن آپ بجائے اپنی غلطی ماننے یا خاموش رہنے کے ہمدردی سمیٹنے کے لئے روزِ حشر کے معاملے کو لے آئے۔ چلئے آپ کے لئے کچھ آسانی میں کئے دیتا ہوں۔ آپ کی اس جھوٹی تہمت پر میں روزِ حشر آپ کا گریبان نہیں پکڑو گا۔ لیکن اگر آپ اسی طرح نئی نئی تاویلات پیش کرتے رہے تو ان کا ردّ ضرور کروں گا۔ اور اس سوال سے بھی واضح ہوتا ہے کہ آپ خود تفصیلی جواب سننے کی تاب نہیں رکھتے ورنہ تو سوال اس طرح کرتے کہ؛ کیا ڈاکٹرطاہر کو پادری کہنا تشبیہہ کفر ہے اور کیا اس سے ڈاکٹرصاحب کی تکفیر ہوتی ہے؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 3 ستمبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 3 ستمبر 2010 (ترمیم شدہ) SYBRATE SAB AGR YE BAT ME KISI ASE FARD SE KARTA JO AKHRAT KI ADALAT KO NAHI MANTA TO YE KAHNA MUNASAB THA JO AP KAH RAH HEN,OR AGR AP AB BHI APNI MISAL KO ALA MANTE HEN TO JANAB KYA AP YE MISAL APNE KISI MUHTARAM DO SAKTE HEN ?SYBRATE SAB AP NE EK ILMI BEHS KO ZATYAT ME DAL KAR ACHA KYA, KHER MUJE AP SE KOI ZATI BER NAHI, ISKE ILAWA ME KUCH NAHI KAHO GA AB ROZE HASHER KA FESLA ALLAH HI KARE GA. RAHI DR, TAHIR KI TO JANAB SAWAL WOHI HE, AB TAUJU SHARIA SAB KE JAWAB KE BAD HI BAT HO GI, ALFAZ BADLENE SE MAANE NAHI BADAL JATE HEN MUJE SIRF INTEZAR HE TAUJU SHARIA SAB KE JAWAB KA, PHIR SILSILA WAHIN SE JURE GA JAHAN SE RUKA HE AP IS GUMAN ME MAT RAHEN KE ME BHAG RAHA HON, AP NE APNI BAT KO TAUJU SHARIA SAB SE MASHROT KYA HE, OR SAWAL BHI UNI KI TARAF HE SO JAWAB AE GA BAT SHORO HON GI, AB AGR AP MAZEED US BAT KO DOHRAEN GAE TO ME JAWAB NAHI DOGA SIRF MERI BAT AB AP SE TAHIR UL QADRI KE HAWALE SE HON GI OR ISI EK BAT PER TASHBEEH KUFER HE KE NAHI DR, TAHIR KO PADERI KAHNA. Edited 3 ستمبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 3 ستمبر 2010 Report Share مراسلہ: 3 ستمبر 2010 SYBRATE SAB AGR YE BAT ME KISI ASE FARD SE KARTA JO AKHRAT KI ADALAT KO NAHI MANTA TO YE KAHNA MUNASAB THA JO AP KAH RAH HEN,OR AGR AP AB BHI APNI MISAL KO ALA MANTE HEN TO JANAB KYA AP YE MISAL APNE KISI MUHTARAM DO SAKTE HEN ?SYBRATE SAB AP NE EK ILMI BEHS KO ZATYAT ME DAL KAR ACHA KYA, KHER MUJE AP SE KOI ZATI BER NAHI, ISKE ILAWA ME KUCH NAHI KAHO GA AB ROZE HASHER KA FESLA ALLAH HI KARE GA. اپنی کسی بات پر تو ثابت قدم رہیے جناب۔ پچھلی پوسٹ میں کہہ رہے تھے کہ اب اس معاملے پر جواب نہ دوں گا اور اب پھر اسے معاملے پر مزید باتیں کرنے کے بعد پھر کہہ رہے ہیں کہ اب جواب نہ دوں گا۔ یہ وہی بات ہوئی کہ مار کھا کہ پھر کہنا "اب کے مار!"۔ خیر مجھے جو کہنا تھا کہہ چکا۔ سمجھنے والوں کے لئے بہت کافی اور اناپرستی میں سنی ان سنی کرنے والوں کے سبھی کچھ ناکافی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 21 ستمبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 21 ستمبر 2010 kafi waqt guzr jane ke bad bhi hame abi tak hazrat tauju sharia sab se jawab musul na howa, shaed hamari mail hazrat ko kisi waja se nahi pochi hon lihaza darkhowast he ke agr kisi se ho sake hamara sawal untak phonchaya jae take jawab ane ke bad is muzo ko muntaqi anjam tak laya jae, shukria اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 27 ستمبر 2010 Report Share مراسلہ: 27 ستمبر 2010 kafi waqt guzr jane ke bad bhi hame abi tak hazrat tauju sharia sab se jawab musul na howa, shaed hamari mail hazrat ko kisi waja se nahi pochi hon lihaza darkhowast he ke agr kisi se ho sake hamara sawal untak phonchaya jae take jawab ane ke bad is muzo ko muntaqi anjam tak laya jae, shukria آپ اپنا سوال مکمل طور پر یہاں لکھ دیں میں خود ہی کوشش کرتا ہوں جواب لانے کی۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 28 ستمبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 28 ستمبر 2010 آپ اپنا سوال مکمل طور پر یہاں لکھ دیں میں خود ہی کوشش کرتا ہوں جواب لانے کی۔ SAWAL YE HE التشبيح بالكفر هو العين الكفر سواء كان في القول وفعل؟ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 29 ستمبر 2010 Report Share مراسلہ: 29 ستمبر 2010 یہ تو سوال ہی دھکا چھپا ہے۔ آپ نجانے کیوں اصل سوال پوچھنے میں گھبرا رہے ہیں۔ اصولاً تو سوال یوں ہونا چاہیے۔ ڈاکٹرطاہر کو عوام ان کے عیسائیوں کے ساتھ عیسائی تہوار منانے اور دیگر گمراہیوں کی بنا پر ڈاکٹرپادری کہتی ہے تو کچھ حضرات اعتراض کرتے ہیں کہ پادری کہنا چونکہ کفّار سے تشبیہہ دینا ہے لہذا ایسا کہنا تکفیر کے زمرے میں آتا ہے۔ تفصیلی جواب عنایت فرمائیں کہ ڈاکٹرطاہر کو ڈاکٹرپادری کہنا ان کی تکفیر ہے یا نہیں؟ اگر اب بھی اس سوال میں کوئی کمی نظر آتی ہے تو بتا دیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 30 ستمبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 30 ستمبر 2010 (ترمیم شدہ) JANAB E MUHTARAM,KYA DR, TAHIR UL QADRI KE LYE KOI OR TARAZO HE OR ORON KE OR ? Do Rangi Chor De Yak Rang Ho ja Ya To Mom Ho Le Ya Phir Sarasar Sang Ho Ja MENE SAWAL IS NAZR SE NAHI POCHA KE DR,TAHIR KO KISI TARA SE GAERE ME LAYA JAE MERA SAWAL SIDA OR SAF HE AB AGR AP JAWAB INAYAT KAR DEN TO MASLA SIDE TAREEKE SE HAL HO JAE GA WARNA YE KAHNA KE SAWAL DR,TAHIR UL QADRI KA NAM LE KAR POCHO,TO JANAB HAZRAT TAAJU SHARIA AGR APNE HATO SE TAHIR UL QADRI KI SHAMAT KARE OR UNKO MURGHA BANE,TO YAQEEN KARE MUJE KOI ETRAZ NA HOGA OR NA ME POCHO GA KE AP NE KIO ASA KYA SAWAL HAZRAT AP KA HE,NA APKA ILMI QAD DR, TAHIR UL QADRI KE BARA BAR HE OR NA YE BAT APKO JAJ TI HE,IS LYE TO SARA MASLA BANA HOWA HE AGR AP HAZRAT IN BAT KO DO BUZRAGON KE BEECH HI RAHNE DETE TO BOHAT BEHTAR THA LAKIN CHUNKE APNE YE SERA KHOD APNE SAR BAND LYA HE TO PHIR JAWAB BHI DEN. Edited 30 ستمبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 JANAB E MUHTARAM,KYA DR, TAHIR UL QADRI KE LYE KOI OR TARAZO HE OR ORON KE OR ? Do Rangi Chor De Yak Rang Ho ja Ya To Mom Ho Le Ya Phir Sarasar Sang Ho Ja MENE SAWAL IS NAZR SE NAHI POCHA KE DR,TAHIR KO KISI TARA SE GAERE ME LAYA JAE MERA SAWAL SIDA OR SAF HE AB AGR AP JAWAB INAYAT KAR DEN TO MASLA SIDE TAREEKE SE HAL HO JAE GA WARNA YE KAHNA KE SAWAL DR,TAHIR UL QADRI KA NAM LE KAR POCHO,TO JANAB HAZRAT TAAJU SHARIA AGR APNE HATO SE TAHIR UL QADRI KI SHAMAT KARE OR UNKO MURGHA BANE,TO YAQEEN KARE MUJE KOI ETRAZ NA HOGA OR NA ME POCHO GA KE AP NE KIO ASA KYA SAWAL HAZRAT AP KA HE,NA APKA ILMI QAD DR, TAHIR UL QADRI KE BARA BAR HE OR NA YE BAT APKO JAJ TI HE,IS LYE TO SARA MASLA BANA HOWA HE AGR AP HAZRAT IN BAT KO DO BUZRAGON KE BEECH HI RAHNE DETE TO BOHAT BEHTAR THA LAKIN CHUNKE APNE YE SERA KHOD APNE SAR BAND LYA HE TO PHIR JAWAB BHI DEN. آپ کس مرض میں مبتلا ہیں یہ تو میں یقینی طور پر نہیں بتا سکتا لیکن اس کا علاج جلد کروائیں۔ اپنی شرم و حیا بیچ کر اس کے چنے کھا گئے ہیں کیا جو خود اپنی ہی کی ہوئی باتوں اس طرح بےشرمی سے ہر بار مکر جاتے ہیں۔ آپ نے سوال ڈاکٹرپادری کے بارے میں ہی پوچھا تھا نا؟ تو پھر ایک مفتی سے فتویٰ لیتے وقت یہ نام چھپانے پر کیوں مظر ہیں؟ اور مجھ سے سوال کرتے تو اب آپ کو شرم آنی چاہیئے کہ میرے تو درجن بھر سوالوں سے آپ خود چوروں کی طرح منہ چھپائے پھر رہے ہیں ورنہ آپ کی پیش کردہ منطق کے مطابق تو ڈاکٹرپادری کی تکفیر آپ خود ہی کرچکے۔ تفصیلی سوال پہلے کافی بار کرچکا لیکن پھر بھی اگر پڑھنا ہو تو پوسٹ نمبر 44 کے آخر میں سوال نمبر 3 پڑھ لیجیئے۔ لیکن جانتا ہوں کہ جواب دینا آپ کے بس میں نہیں۔ جس انسان کی تمام تر تحقیق یوٹیوب اور گوگل پر ہی منحصر ہو اس سے قسم کے سوال کے جواب کی امید رکھنا فضول ہے۔ لہذا اصولی طور پر میں آپ کے کسی سوال کا جواب دینے کا پابند نہیں۔ اور ویسے بھی جواب تو آپ خود بھی حضور سیدی تاج الشریعہ کے قول سے چاہتے تھے۔ اب میں نے مکمل سوال کرنے کی بات کی تو تاج الشریعہ کو چھوڑ کر مجھ سے جواب کا مطالبہ کرتے ہیں۔ حد ہے بےغیرتی کی۔ میرے علمی قد کی بات نجانے آپ کہاں سے لائے۔ میں نے تو آج تک کبھی یہ دعویٰ نہیں کیا کہ میں کوئی بہت بڑا عالم یا صاحب علم ہوں۔ بلکہ اسی ٹاپک میں ایک سوال کے جواب میں یہاں تک کہہ چکا کہ ایسے سوالات کا جواب دینے کا میں اہل نہیں اس لئے مفتیان کرام سے رجوع کریں۔ خدا جانے آپ نے کیا سوچ کر بکواس لکھ ماری۔ خیر اس علمی قد کے بارے میں صرف اتنا کہوں گا کہ عقیدہ علم سے برتر ہے۔ میں ڈاکٹرپادری جتنا بڑا عالم ہونے سے برتر خود کا جاہل ہونا سمجھتا ہوں کیوں کہ میرے نزدیک عظمتِ رسول فروعی مسئلہ نہیں، میرے نزدیک گستاخانِ صحابہ سے اختلاف فروعی نہیں۔ ایسا علم جو مسلمان کو پادریوں کی سی حرکتیں کروا دے، یہ ڈاکٹر پادری اور آپ جیسے خودپرستوں کو ہی مبارک۔ اور رہی بات اس معاملے کو دو بزرگوں کے بیچ رہنے دینے کی تو ڈاکٹرپادری جیسے سیاسی بھانڈ کو میں بزرگ مانتا ہی نہیں۔ ٹکے ٹکے میں بکنے والے بزرگ آپ جیسوں کو مبارک۔ اور اس یہ سوال حضور تاج الشریعہ کو اسی لئے لکھ رہا ہوں کہ آپ کو ایک مستند عالم کا جواب ملے۔ لیکن اچھی طرح جانتا ہوں کے جواب آنے کے بعد بھی آپ نے ماننا نہیں، اور میں منوانے پر مظر بھی نہیں۔ میرا مقصد اس جواب کے لانے کا صرف یہ ہے کہ فورم کے جن ممبران کے ذہنوں میں آپکی بکواس سے جو ممکنہ وساوس پیدا ہوں ان کا ازالہ ہوجائے۔ سمجھ تو یہ نہیں آتا کہ آپ جیسے لوگوں کے صلح کلیوں کے کافی فورمز موجود ہیں پھر بھی نجانے کیوں منہ مارنے یہاں سنیوں کے بیچ چلے آتے ہیں۔ آخر میں پھر کہتا ہوں کہ اگر رتّی برابر بھی شرم وحیا باقی ہے تو میرے سوالات کا مکمل جواب دینے سے پہلے کوئی سوال نہ کیجیئے گا۔ باقی سوال میں بھیج چکا ہوں، حضور تاج الشریعہ اس وقت سفر میں ہیں لہذا سوال و جواب کا اگلا سیشن غالباً اتوار کی جگہ پیر کے روز ہوگا اور اسی دن جواب بھی مل جائے گا۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 QAEREEN KE LYE ALLAH KE FAZL OR KARAM SE ME SUNI HO,MUJE KISI BHI SHAKHS SE APNE BARE ME SUNNI HONE KA CERTIFICTAE NAHI CHAHEYE HE,TAMAM ULOOMA AHLE SUNNAT MERE BUZRAG HEN OR UNKI ITBAA QURAN OR SUNAT KE DAERE ME RAEKAR WAJAB SAMAJTA HON,MENE KABHI DR,TAHIR UL QADRI SAB KI UN BATON KA DEFAA NAHI KYA JO TAMAM AKABIR KI NAZR ME KABLE MUZAMAT HE BALKE UNE GHALAT HI JANAA,LAKIN SIWAE IS BAT KE PADERI KAHNE SE KHOD BHI IJTENAB KYA OR SARI BEHS SIRF ISI BAT KI HE, OR RAHI SAWAL OR JAWABAT KI TO BAT JIS DAERE ME HE USI DAERE ME HI AGR KOI SAWAL HO TO JAWAB BHI INSHALLAH MILJAE GA,LAKIN MUZO SE FARA KA TAREEKA ISTARASE APANAYA JATA HE KE FORAN ASI BATEN SHORO KARDO TAKE AGLE KO BHI TAESH DYA JAE JESA KE IS POST ME BHI HE HAM BARE EHTARAM SE KOI SAWAL KAR TEN HEN OR WAHAN BEGHARAT BESHARAM KAHA JATA HE QAEREEN KHOD MULAHE ZA KAREN, KHER HAM QAEREEN KO YAQEEN DELATE HEN KE AGR HAZOOR TAAJU SHARIA HAMRE SAWAL KA JAWA DE DEN TO HAM YE BEHS CHOR DEN GAE,HAMARI BEHS HAZOOR TAAJU SHARIA SE NAHI HE SEWA IN HAZARAT SE KE JINKO KISI SE BAT KARNE KI TAMEEZ NAHI. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 OR RAHI SAWAL OR JAWABAT KI TO BAT JIS DAERE ME HE USI DAERE ME HI AGR KOI SAWAL HO TO JAWAB BHI INSHALLAH MILJAE GA,LAKIN MUZO SE FARA KA TAREEKA ISTARASE APANAYA JATA HE KE FORAN ASI BATEN SHORO KARDO TAKE AGLE KO BHI TAESH DYA JAE JESA KE IS POST ME BHI HE HAM BARE EHTARAM SE KOI SAWAL KAR TEN HEN OR WAHAN BEGHARAT BESHARAM KAHA JATA HE QAEREEN KHOD MULAHE ZA KAREN, KHER HAM QAEREEN KO YAQEEN DELATE HEN KE AGR HAZOOR TAAJU SHARIA HAMRE SAWAL KA JAWA DE DEN TO HAM YE BEHS CHOR DEN GAE,HAMARI BEHS HAZOOR TAAJU SHARIA SE NAHI HE SEWA IN HAZARAT SE KE JINKO KISI SE BAT KARNE KI TAMEEZ NAHI. خود کو بے شرم و بےغیرت تو آپ اپنی باتوں سے کافی پہلے ہی ثابت ہوچکے۔ غیرتمندوں کا یہ شیوا نہیں کہ سوالات سے منہ چھپا کر بھاگتے پھریں۔ سوال اسی دائرہ گفتگو میں ہے جس پر آپ نے ٹاپک بنایا۔ سوال اسی منطق کے دائرہ میں ہے جس کے تحت آپ لفظ پادری کے اطلاق کو تکفیر قرار دیتے ہیں۔ اور پھر بےشرمی کی حد دیکھیئے کہ ہمیں موضوع سے فرار کا الزام دیتے ہیں۔ سارا فورم دیکھ رہا ہے، کچھ تو شرم کیجیئے یا ساری ہی بیچ کھائی ہے!۔ ہمارے لفظ پادری کے استعمال کو آپ کفار سے تشبیہہ قرار دے کر تکفیر سمجھتے ہیں لیکن جہاں آپ کا چہیتا ڈاکٹر عیسائیوں کے تہوار منا کر اپنے عمل سے کفار کی تشبیہہ کرے وہاں آپ اپنی اس منطق کو بغل میں دبائے بھاگ کھڑے ہوتے ہیں۔ میں اچھی طرح جانتا ہوں کہ میرے سوال کا جواب آپ مرتے دم تک نہیں دیں گے کیوں کہ اگر صحیح جواب دے دیا تو آپ کی پیش کردہ منطق ہی کی بنیاد پر ڈاکٹرپادری کافر قرار پائے گا۔ میرا آپ کو کھلا چیلنج ہے کہ اگر رتّی برابر بھی شرم وحیا باقی ہے تو میرے کئے گئے اس سوال کا سچا جواب دیجیئے، ورنہ اپنی بکواس سے پرہیز کیجیئے۔ رہی بات طیش دلانے کی تو دو رنگی چھوڑ کر یک رنگ ہونے کا طعن تو آپ نے اپنی پوسٹ میں دیا اور ہمیں کہتے ہیں کہ تمیز نہیں۔ حضرت جب جواب سننے کی ہمت نہ ہو تو دوسرے پر طعن کرنے سے پہلے تھوڑا اپنے دماغ کو استعمال کرکے سوچا کریں کہ جو بکنے جارہے ہیں اس کے جواب میں مقابل کا تھپڑ رسید ہوگا تو پھر کیا کریں گے۔ یہ بات تو مجھے کہنی چاہیئے کہ ہم پادری کہیں تو ترازو اور،اور اگر ڈاکٹرپادری پادریوں والی حرکتیں کرے تو ترازو اور۔ ہمارے پادری کہنے کو کفار سے تشبیہہ دینا قرار دیتے ہیں اپنے ترازو میں آپ لیکن اپنی دو رنگی دیکھیئے کہ جب ڈاکٹر عملاً پادریوں والی حرکتیں کرکے کفار سے تشبیہہ کا مرتکب ہو تو وہ کفر نہیں آپ کے ترازو میں۔ اور آپ کو کہاں طیش آئے گا جناب۔ آپ جیسے بے غیرتوں کو گستاخانِ رسول و گستاخانِ صحابہ سے اختلاف کو فروعی قرار دینے والے پر طیش نہیں آتا تو اب کیا آنا ہے۔ جو غیرت عظمتِ رسول پر نہیں جاگی وہ اب کیا جاگے گی۔ آپ جیسی سوچ والوں کا احترام نہ ہم سے کبھی ہوا اور نہ کبھی ہوگا ۔ رہی بات آپ کے سوال کی تو آپ غالباً کسی نشہ کی عادت میں مبتلا ہیں۔ پہلے سوال کا جواب حضور سیدی تاج الشریعہ کے قول سے چاہتے تھے، پھر نجانے کس بوکھلاہٹ میں سوال کا رخ میری طرف کرکے مجھ سے تم جواب دو، تم جواب دو کا مطالبہ کرنے لگے اور اب پھر گھوم کر حضور سیدی تاج الشریعہ سے جواب چاہتے ہیں۔ تھوڑا اپنی مصروفیات سے وقت نکال کر پہلے اپنے حواس قابو میں لائیے پھر اگلی پوسٹ کیجیئے گا۔ اور فورم ممبرز تو ویسے ہی ملاحظہ فرما رہے ہیں آپ کی بکواس اور میرے جواب، یہی وجہ ہے کہ آپ کی فورم پر ریپیوٹیشن 7- ہے۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 (ترمیم شدہ) SYBRATE SAB NE YAHAN PER EK BAT KAHI KE DR, TAHIR UL QADRI DEOBANDIO SE IKHTALFAT KO FAROEE KAHTA HE, ME AP LOGO KE TAWASAT SE HAZRAT SAEEDI SAB SE POCH NA CHATA HON KE HAMARA DEOBANDIO SE KYA IKHTALAF HE,KYA IKHTALAF AQEEDE KI BUNYAD PER HE YA UN KE AKABAR KI GUTAKHANA EBARATON PER ? OR AP SE SAWAL HE KYA TAHIR UL QADRI UN EBARATON KO FAROEE MASLA SAMAJ TA HE ? OR JANAB YE MISRA HAMPE PEHLAY KESA GAYA THA OR USE MUNASIB WAQT PER WAPAS KAR DYA,AP TAWATAR KE SAT BAT TAMEEZI KAR RAHE HEN OR HAM ALLAH SHUKR ADA KAR RAHE HEN,KHER AP KE JO DIL ME AE KAHE HAM SIRF YE KAHE GAE APKI BAT TAMEEZI PER حسبان الله و نعم الوكيل Edited 1 اکتوبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 1 اکتوبر 2010 SYBRATE SAB NE YAHAN PER EK BAT KAHI KE DR, TAHIR UL QADRI DEOBANDIO SE IKHTALFAT KO FAROEE KAHTA HE, ME AP LOGO KE TAWASAT SE HAZRAT SAEEDI SAB SE POCH NA CHATA HON KE HAMARA DEOBANDIO SE KYA IKHTALAF HE,KYA IKHTALAF AQEEDE KI BUNYAD PER HE YA UN KE AKABAR KI GUTAKHANA EBARATON PER ? OR AP SE SAWAL HE KYA TAHIR UL QADRI UN EBARATON KO FAROEE MASLA SAMAJ TA HE ? OR JANAB YE MISRA HAMPE PEHLAY KESA GAYA THA OR USE MUNASIB WAQT PER WAPAS KAR DYA,AP TAWATAR KE SAT BAT TAMEEZI KAR RAHE HEN OR HAM ALLAH SHUKR ADA KAR RAHE HEN,KHER AP KE JO DIL ME AE KAHE HAM SIRF YE KAHE GAE APKI BAT TAMEEZI PER حسبان الله و نعم الوكيل بحث برائے بحث کے علاوہ کچھ کہنے کی شاید آپکی اوقات ہی نہیں۔ دیوبندی وہابیوں سے ہمارے کیا اختلافات ہیں اس کے لئے فورم بھرا پڑا ہے۔ آنکھیں بند رکھ کر تلاش کرنے والے بےوقوفوں کو نہ کبھی کچھ نظر آیا ہے اور نہ آئے گا۔ ڈاکٹرپادری کے عقائد کے بارے میں اگر تفصیل معلوم نہیں تو پھر ایسے شخص کے بارے میں بحث کی کی کیا تک بنتی ہے جس کے مطعلق آپ کی معلومات صفر ہے۔ یہ آپکے جہل کا ایک اور ثبوت ہے کہ عرصہ سے ایسے بندے کے بارے میں بحث کئے جارہے ہیں جس کے بارے میں بنیادی اختلافات کی وجوہات ہی کو آپ نہیں جانتے۔ تفصیل دوسرے ٹاپکز میں موجود ہے۔ یوٹیوب پر ویڈیوز دیکھنے سے فرصت ملے تو کبھی ڈھونڈنے کی کوشش کیجیئے گا سب کچھ مل جائے گا۔ جس شعر کے واپس کرنے کی آپ بات کررہے ہیں تو اول تو آپکا یہ شعر لکھنے کی تو کوئی تک ہی نہیں بنتی۔ آپ ابھی تک یہ بھی نہ بتا سکے کہ آپ نے میری کس بات پر یہ شعر لکھ مارا تھا۔ دورنگی دوغلاپن تو آپ کی باتوں سے صاف واضح ہے جسے پورا فورم دیکھ رہا ہے۔ اور آپ کی اسی دورنگی نے آپ کو اس قدر لاچار کردیا ہے کہ میرے سیدھے سادھے سے سوال کا جواب دینے میں آپ کی جان جا رہی ہے۔ اب اپنا اور تماشہ مت بنوائیے اور سوال کے جواب آنے کا چپ چاپ انتظار کیجیئے۔ بصورت دیگر اس طرح کی بکواس کرکے آپ نے جوتے ہی کھانے ہیں۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 (ترمیم شدہ) HAZRAT AP KA SAWAL KYA THA, SHAED MENE GHOOR NAHI KYA HON GA, AP KYA POCH RAHE HEN,AP APNA SAWAL DO RA DEN RAHI BAT MERI DEOBANDION KE HAWAL SE TO MENE SAEEDI SAB SE EK MARTABA WADEH TORPE POCHNA CHATA HON KE ASAL IKHTALAF KAHAN PER HE KIO KE MENE UNKI HI POST ME PARA THA KE HAMARA DEOBANADIO SE AQEEDE PER JHAGRA NAHI HAMARA JHAGRA UNKE AKABAR KI GUSTAKH EBARATON PER HE,AGR YE SAHIH NAHI TO BARAE MEHARBANI BATADEN KE ASAL MUZO KYA HE,OR AP MUJE SAF BATAEN KE DR, TAHIR UL QADRI KYA IN EBARATON KO FAROOE MASALA SAMAJ TA HE, KIO KE MUJE NAHI PATA KE KABHI UNO NE UN EBARATON KO FAROE KAHA HE AGR ASI BAT HE TO ME LANAT BHEJ TA HON DR, TAHIR UL QADRI PER,LAKIN AP MUJE SABOT DEN KE DR,TAHIR UL QADRI INHI BATAON KO FAROEE KAHTA HE ME APKA BOHAT MUMNOON HO GA Edited 2 اکتوبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 HAZRAT AP KA SAWAL KYA THA, SHAED MENE GHOOR NAHI KYA HON GA, AP KYA POCH RAHE HEN,AP APNA SAWAL DO RA DEN RAHI BAT MERI DEOBANDION KE HAWAL SE TO MENE SAEEDI SAB SE EK MARTABA WADEH TORPE POCHNA CHATA HON KE ASAL IKHTALAF KAHAN PER HE KIO KE MENE UNKI HI POST ME PARA THA KE HAMARA DEOBANADIO SE AQEEDE PER JHAGRA NAHI HAMARA JHAGRA UNKE AKABAR KI GUSTAKH EBARATON PER HE,AGR YE SAHIH NAHI TO BARAE MEHARBANI BATADEN KE ASAL MUZO KYA HE,OR AP MUJE SAF BATAEN KE DR, TAHIR UL QADRI KYA IN EBARATON KO FAROOE MASAL SAMAJ TA HE, KIO KE MUJE NAHI PATA KE KABHI UNO NE UN EBARATON KO FAROE KAHA HE AGR ASI BAT HE TO ME LANAT BHEJ TA HON DR, TAHIR UL QADRI PER,LAKIN AP MUJE SABOT DEN KE DR,TAHIR UL QADRI INHI BATAON KO FAROEE KAHTA HE ME APKA BOHAT MUMNOON HO GA کیا بات ہے جناب کی! مطلب خود اقرار بھی کرتے ہیں کہ میری پوسٹ کو آپ نے غور سے پڑھا ہی نہیں اور پھر بھی رپلائی میں بکواس کئے جاتے ہیں۔ اب خود بتائے اسے بےغیرتی اور بےشرمی نہیں تو اور کیا کہا جائے۔ میں مشورہ مانیئے تو خاموشی سے جواب آنے کا انتظار کیجیئے۔ کیونکہ جتنا زیادہ بولیں گے اتنا ہی زیادہ اپنے جہل کا ثبوت دیں گے۔ میں پچھلی پوسٹ میں اپنا سوال کئی بار دہرا چکا۔ یوٹیوب سے فرصت نکال تھوڑی زحمت کیجیئے اور ایک بار شروع سے آخر تمام پوسٹنگز پڑھ لیجئیے۔۔ لیکن اس بار ذرا غور سے!۔ سیعدی بھائی کی جس پوسٹ کا ذکر کر رہے ہیں اس کا لنک بھی دے دیتے تو کیا ہی بات تھی۔ اور دیوبندی وہابیوں کی گستاخانہ عبارتیں ان کے گستاخ اور غلیظ عقائد کا ثبوت ہیں، مثلاً فتاویٰ رشیدیہ، یکروزی وغیرہ کی گستاخانہ عبارتیں جن سے دیوبندیوں کا کذب باری تعالی کا باطل عقیدہ ملتا ہے۔ گستاخانہ عبارتوں کو حق سمجھنا عقائد میں نہیں تو پھر کس زمرے میں آتا یہ بتلا دیجیئے۔ عقیدہ عبارت و قول سے ہی معلوم ہوتا ہے ہر انسان کی پیشانی پر نہیں لکھا ہوتا اس کا عقیدہ۔ رہی بات ڈاکٹرپادری کا بدمذہبوں سے اختلاف کو فروع قرار دینا تو اس کا جواب ڈاکٹرپادری کی کتاب سے ہی پڑھ لیجیئے۔ یہاں ڈاکٹرپادری واضح طور پر بیان کر چکے کہ ان کے نزدیک تمام فرقوں میں بنیادی و اعتقادی قدریں مشترک ہیں اور اگر کہیں کوئی اختلاف ہے تو وہ فروعی حد تک ہے۔ اگر ڈاکٹرپادری کے نزدیک یہ اختلاف اصولی ہوتا تو اب تک کم از کم ان غلیظ عبارتوں کے لکھنے والے پر تو کفر کا فتویٰ لگاتے۔ لیکن ڈاکٹرپادری آج تک خاموش ہیں کیونکہ اگر بولے تو پھر تمام مسالک سے ہمدردی کیسے ملے گی۔ شہرت کے بھوکوں کا یہی وطیرہ رہا ہے۔ اس پر تفصیلی گفتگو انشااللہ رات میں کروں ابھی تو یہاں لوڈ شیڈنگ کا وقت ہوا چاہتا ہے۔ 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 SYBRATE SAB NE YAHAN PER EK BAT KAHI KE DR, TAHIR UL QADRI DEOBANDIO SE IKHTALFAT KO FAROEE KAHTA HE, ME AP LOGO KE TAWASAT SE HAZRAT SAEEDI SAB SE POCH NA CHATA HON KE HAMARA DEOBANDIO SE KYA IKHTALAF HE,KYA IKHTALAF AQEEDE KI BUNYAD PER HE YA UN KE AKABAR KI GUTAKHANA EBARATON PER ? OR AP SE SAWAL HE KYA TAHIR UL QADRI UN EBARATON KO FAROEE MASLA SAMAJ TA HE ? OR JANAB YE MISRA HAMPE PEHLAY KESA GAYA THA OR USE MUNASIB WAQT PER WAPAS KAR DYA,AP TAWATAR KE SAT BAT TAMEEZI KAR RAHE HEN OR HAM ALLAH SHUKR ADA KAR RAHE HEN,KHER AP KE JO DIL ME AE KAHE HAM SIRF YE KAHE GAE APKI BAT TAMEEZI PER حسبان الله و نعم الوكيل 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 2 اکتوبر 2010 Alteejani sahab, aapny is topic ko isi liye create kiya tha ki aapko Tahirul Qadri ko padri kehna sakht nagawar guzra..(or apny isy tashbeeh kufr ka ilzaam diya) par aap jin sahab ki waqalat kar rahy hain pehly unsy to pooch lete ki kya wo isaiyon ko Kafir manty hain ya Ahle Imaan ye to wahi baat hui ki muddai sust or gawah chust..... hum Janab Tajusharaiyah Sahab se fatwa le layein par apki bhi to zimmdari banti hai ki aap apne muwakkil (Tahirul Padri) se ruju karky Padriyon ke KAFIR hony (or upar ki ibarat bakwas ka) ka fatwa le aayein... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 (ترمیم شدہ) YA MUHAMMED BHAI, IS ME TO KOI SHAK NAHI KE IN BATAO ME GUMRAHI HE OR HAMNE ROZE AWAL SE UN TAMAM BATAO KO RAD KARDYA JISE AHEL SUNNAT WA JAMAT IHKTILAF KARTEN HEN,OR HAMARA MUZU BEHS YE BATEN NAHI THI NA HEN,HAMNE TO KHOD UN LOGO SE SAWAL KYA HE JO TAHIR UL QADRI SAB KO APNA PEER OR MURSHAD MAAN TE HEN AP POST CHECK KAR LEN,HAMNE SIRF IS BAT KO SAHIH NAHI JANA KE CHAHE DR,TAHIR UL QADRI SAB SE IKHTALAF KI WAJA SAHIH HO LAKIN UNKO PADERI KAHNA GHER MUNASIB HE OR ISI EK BAT KO LEKAR HAMNE TOPIC SHORO KYA KE KUCH INSAF KI JEYE,ISE QATAEN YE MAQSAD NAHI KE HAM UNKI HAR GHER MUNASIB BAT KA DEFAA KAR RAHE HEN,OR TAAJU SHARIA SAB SE SAWAL KARNE KA MAQSAD HI YE HE KE KYA IS TARA SE TAHIR UL QADRI KO PADERI KAHNA MUNASIB HE,YE BAT ZAHEN ME RAHE KE HAMARA SAWAL EK ILMI DAERE ME HE YAHAN PER SIRF TAHIR UL QADRI KI HI ZAT NAHI SO JO JAWAB AE GA WOH PHIR SAB PER MUTLAQ HO GA,DOSRI BAT YE HE KE TAHIR UL QADRI SAB APNE VIEWS BADAL TE RAH TEN HEN ( ISE MURAD NIFAQ NAHI )JESA KE 80 KI DEHAI ME UNONE KAHA THA KE ME HANFIAT OR AHLE SUNAT KE BALATARAI KE LYE KAM NAHI KAR RAHA HON OR JO JAMAT ME BANA RAHA HON WOH SIRF AHLE SUNNAT KI JAMAT NAHI HON GI,OR AJ 2010 ME WOH SIRF AHLE SUNNAT KO HAQ MANTA HE OR HANFIAT KO HI APNA MASLAK KAHTA HE,TO UNKI BATAO ME TAADHAT BOHAT HE KABHI KUCH TO KABHI KUCH KHER HAMARI DR, TAHIR UL QADRI SAB SE KOI WAPASTAGI NAHI HE HAM SIRF APNI ISLAH KE LYE BAT KAR TEN HEN,OR BEECH ME JO ACHANAK YE BAT SAMNE AI JO AB TAK TAHQEEQ TALAB HE KE KYA TAHIR UL QADRI SAB UN EBARTON KO FAROEE EKHTILAFAT KAHTEN HEN ?ISI LYE HAMNE SAEEDI SAB SE BHI POCHA KE WOH KYA KAHTE HEN DEOBANDI KE HAWAL SE HAMNE KHOD UNKI YE EBARAT PARI THI KE DEOBANDIO SE HAMARA AQAED PER JHAGRA NAHI LAKIN UN EBARTON KA JO UNKE AKABIR NE KI, AB AGR TAHIR UL QADRI UN EBARTON KO FAROOE KAHTA HE YA SAMAJ TA HE TO PHIR MERI TARAF SE KHOLI LANAT HE UN PER LAKIN AP LOG IS BAT KA SABOT PESH KAREN, JANAB AQLE KUL SYBRATE SAB,ME TO APNI GHALTI TASLEEM KARTA HON OR MANTA HON KE KHATA KAR HON OR NAQIS HON ISI LYE TO AP SE GUZARESH KI KE SHAED HAMNE AP KE SAWAL PER GHOOR NAHI KYA HON GA,OR AP DO RADEN LAKIN JIS SHAKHS KE SAR ME GHAROR OR TAKABIR SAMAYA HOWA HE WOH HAM JESE AHKAR KI BAT KO KYA SAMJE GA, HAZRAT AP ZARA LAFZ SHAED PER NAZR DAL LETE TO MERI BAT BHI SAMAJ ME AJATI, OR PHIR AP KI HAT DARMI DEKHE SAWAL PHIR BHI NAHI DO RAYA AB HAM KYA KAHE,KHER AP HAZOOR TAAJU SHARIA SE HAMRE SAWAL KA JAWAB LA DI JEYE HAM INSHALLAH BAT KO QABOOL KAR LEN GAE OR YE BEHS CHOR DEN GAE. OR JANAB SAEEDI SAB KE HAWALE SE WOH LINK KAHAN HE Edited 3 اکتوبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 JANAB AQLE KUL SYBRATE SAB,ME TO APNI GHALTI TASLEEM KARTA HON OR MANTA HON KE KHATA KAR HON OR NAQIS HON ISI LYE TO AP SE GUZARESH KI KE SHAED HAMNE AP KE SAWAL PER GHOOR NAHI KYA HON GA,OR AP DO RADEN LAKIN JIS SHAKHS KE SAR ME GHAROR OR TAKABIR SAMAYA HOWA HE WOH HAM JESE AHKAR KI BAT KO KYA SAMJE GA, HAZRAT AP ZARA LAFZ SHAED PER NAZR DAL LETE TO MERI BAT BHI SAMAJ ME AJATI, OR PHIR AP KI HAT DARMI DEKHE SAWAL PHIR BHI NAHI DO RAYA AB HAM KYA KAHE,KHER AP HAZOOR TAAJU SHARIA SE HAMRE SAWAL KA JAWAB LA DI JEYE HAM INSHALLAH BAT KO QABOOL KAR LEN GAE OR YE BEHS CHOR DEN GAE. OR JANAB SAEEDI SAB KE HAWALE SE WOH LINK KAHAN HE Janab sawaal ki nishandehi kar di gayi thi par aap Allah jany kis khumar me hain jo dekh parh na saky..phir chk kijye sawaal ki nishandehi kar di gayi thi.. Part of Sybarite bhai's post no. 59 آپ نے سوال ڈاکٹرپادری کے بارے میں ہی پوچھا تھا نا؟ تو پھر ایک مفتی سے فتویٰ لیتے وقت یہ نام چھپانے پر کیوں مظر ہیں؟ اور مجھ سے سوال کرتے تو اب آپ کو شرم آنی چاہیئے کہ میرے تو درجن بھر سوالوں سے آپ خود چوروں کی طرح منہ چھپائے پھر رہے ہیں ورنہ آپ کی پیش کردہ منطق کے مطابق تو ڈاکٹرپادری کی تکفیر آپ خود ہی کرچکے۔ تفصیلی سوال پہلے کافی بار کرچکا لیکن پھر بھی اگر پڑھنا ہو تو پوسٹ نمبر 44 کے آخر میں سوال نمبر 3 پڑھ لیجیئے۔ لیکن جانتا ہوں کہ جواب دینا آپ کے بس میں نہیں۔ جس انسان کی تمام تر تحقیق یوٹیوب اور گوگل پر ہی منحصر ہو اس سے قسم کے سوال کے جواب کی امید رکھنا فضول ہے۔ لہذا اصولی طور پر میں آپ کے کسی سوال کا جواب دینے کا پابند نہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Asslamo Alaikum, umid hai keh sab kheriat se hoongay video link : Part 1 http://www.youtube.c...feature=related Part 2 http://www.youtube.c...feature=related Wassalam Lijye sahab forum par ek Tahiri sahab or aaye hain or inhony bhi kuch naya to karna nahin wahi purani photos, youtube ke links, Tahirul qadri ke hath pero ki chuma-chati, isi se inko apni haqqaniyat sabit karni hai Quran or Hadees, Ijma is se in Minhajis ka kya lena dena...Quran or Hadees to momino ke liye Mayaar hai Minhajis ke liye to falan falan or falan hi sab kuch hai...or unki ungli pakad kar Jannat/Jehannum ka safar karna chahty hain? LAHOWLA WALA QUWWATA Kya Minhajis ab is had tak gir gaye hain ki apny Dr. Padri ko haq sabit karny ke liye Huzur ke Fazail or Kamalat Maslan Hazir Nazir ki aad me apny Roohani Bhai Wahabi-Deobandi ka tariqa istemaal kar rahy hain kuch to sharm karo...yahi behuda aitraaz apki Namazo ke Imam Mohatram,Azeez Deobandi or wahabi karty aaye hain ki Agar tum Barelwi Huzur ko Hazir Nazir manty ho or ye kehty ho ki Huzur apny Roza e Muqaddisa me hayat hain to phir Masjid e Nabwi or Khana e Kaaba mein Wahabiyon ki huqumat kyu hain or wahan in Wahabi Imamo ko kyu rehny dety hain, unko wahan se nikal kyu nahin dete? LANAT HAI TUM AYYARON PAR..... Allah Haq Samajhny or usy Qubool karny ki Toufeeq de...Ameen اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 (ترمیم شدہ) JANB APKA YE SAWAL HE ہم ڈاکٹر کو پادری کہیں تو آپ اسے کفار سے تشبیہہ دینا کہہ کر تکفیر کے زمرے میں ڈالتے ہیں۔ تو آپ ہی کی منطق کے مطابق ڈاکٹرپادری عیسائیوں کے مذہبی تہوار منا کر، کفار کی تشبیہہ کا ارتکاب کرکے کافر قرار پاتا ہے، اگر نہیں تو کیوں؟ TO JANAB HAMNE IS SAWAL KA JAWAB APNE PECHLI POSTON ME DE CHUKE OR AB DORA DETE HEN TAHIR UL QADRI CHRISTMAS KO BATORE CHRISTMAS NAHI BANATA BALKE BATORE MILAD KAH KAR BANA TA HE ISI LYE UNKE AMAL ME IBHAM PAYA JATA HE JAB KE AP LOG SAREEHAN UNKO PADERI KAHTE HEN JIS ME KOI IBHAM NAHI, APKI BAT SAREEH HE JAB KE UNKI BAT ME IBHAM HE TO MUJE BATAYA JAE KE HUKUM SAREEH BAT PER ATA HE YA MUBHAM PER ? Edited 3 اکتوبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Mohammadah مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 DOSRI BAT YE HE KE TAHIR UL QADRI SAB APNE VIEWS BADAL TE RAH TEN HEN (ISE MURAD NIFAQ NAHI )JESA KE 80 KI DEHAI ME UNONE KAHA THA KE ME HANFIAT OR AHLE SUNAT KE BALATARAI KE LYE KAM NAHI KAR RAHA HON OR JO JAMAT ME BANA RAHA HON WOH SIRF AHLE SUNNAT KI JAMAT NAHI HON GI,OR AJ 2010 ME WOH SIRF AHLE SUNNAT KO HAQ MANTA HE OR HANFIAT KO HI APNA MASLAK KAHTA HE,TO UNKI BATAO ME TAADHAT BOHAT HE KABHI KUCH TO KABHI KUCH KHER HAMARI DR, TAHIR UL QADRI SAB SE KOI WAPASTAGI NAHI HE HAM SIRF APNI ISLAH KE LYE BAT KAR TEN HEN,OR BEECH ME JO ACHANAK YE BAT SAMNE AI JO AB TAK TAHQEEQ TALAB HE KE KYA TAHIR UL QADRI SAB UN EBARTON KO FAROEE EKHTILAFAT KAHTEN HEN ?ISI LYE HAMNE SAEEDI SAB SE BHI POCHA KE WOH KYA KAHTE HEN DEOBANDI KE HAWAL SE HAMNE KHOD UNKI YE EBARAT PARI THI KE DEOBANDIO SE HAMARA AQAED PER JHAGRA NAHI LAKIN UN EBARTON KA JO UNKE AKABIR NE KI, AB AGR TAHIR UL QADRI UN EBARTON KO FAROOE KAHTA HE YA SAMAJ TA HE TO PHIR MERI TARAF SE KHOLI LANAT HE UN PER LAKIN AP LOG IS BAT KA SABOT PESH KAREN, 1. Aapny iqraar kiya ki ye banda apny statements badalta rehta hai kabhi kuch kehta hai kabhi kuch..idhar aata hai to sunni ban jata hai..udhar jata hati to Deobandi, Shiya, Wahabis ke qayadat mein namazein na sirf parhta hai balki iski targheeb bhi dilata hai ab isko nifaq nahin kehyngy to or kya kahengy, ary Dr. kisi ek baat par qayam raho ya to phir apna ruju naama or touba naamz shaya karo or apny sabiqa mazhab se baraat karo ye kya ki ek bakri ki tarah jab chahy is bakry ke paas jab chao dusry bakry ke paas...or yahi nishani Quran or Hadees me Munafiq ki aayi hai ki wo jahan bethta hai unhi ki haan me haan milata hai... 2. Itna ilm to apko bhi hoga ki Islam me dakhil bhi aadmi zuban se kalemaat ada karky hota hai or Islam se kharij hony ke liye bhi wahi zuban ke chand kalimaat kaafi hoty hain, koi khaas mehnat nahin karni parhti...aap samjhty hain ki Ahle Sunnat se jo ye itni tadaad mein inke ikhtelaaf hain wo koi many nahin rakhty...(misalan wo kahy ki gustakh e rasool ko gustakh mano tab bhi theek na mano tab bhi theek, its just like Fatwas on Yazeed, or Ismail Dehalwi), isliye sab theek hain Hussamul Harmain ke fatwy ko mano tab bhi musalmaan na mano tab bhi goya ki Minhajis ke yahan Tazeem e Rasool bachchon ka khel hai to sabky peechy namazein parho warna apka mazak urega...ISLAM EK MAZAK BAN JYAE uski fikr nahin is Dr. ko bus mein-mein karwaty rahiye is se.......or phir yahi ek masla nahin ijma e sahaba ka munkir bhi kafir hota hai (Islam me Orat ki Deyat ka masla). Aapka kehna hai ki inka moqif purana hai to kya aapky paas koi mudallal saboot hai? Sirf ye keh dena ki mein Ahle Sunnat ke liye kaam kar raha hu...is se inki touba to sabit nahin hoti. Aap hi zara ghour karein or batayein ki agare Dr. Tahirul Qadri Sunni-Shiya, Sunni-Deobandi, Sunni-Wahabi, ikhtelaaf ko furui na samajhta to kya unky peechy namaz parhta? or kya logon ko bhi in Badmazhabon ke peechy namaz parhny ki targheeb dilata? * Kya Momin ki namaz kafir ke peechy ho jati hai? * Nahin hoti na? * To agar ye asaan sa qayeda apko maloom hai to phir Minhajis ke Shaikul Islam ki to baat hi kya? * Kya Tahirul Qadri sahab nahin janty is usool ko? Janty hain tabhi to Deobandis, Wahabis, Shiya se ikhtelaaf ko furhaat kehkar (hawala diya ja chuka), or inko momin maan kar inky peechy namaz parhty parhaty hain... SABIT HUA KI TAHIRUL QADRI KE LIYE AHLE SUNNAT SE BADMAZHABON KE IKTELAAF FURHAAT ME DAKHIL HAIN WARNA KABHI NAMAZ INKY PEECHY NA PARHTA? Basoorat e deegar aap Dr. Sahab ka Touba Nama, Ruju Naama dhoondy ya la kar dikhyein? 3. Saeedi sahab ne kahin bhi kufriya ibarton ko furui nahin kaha balki usooli or Aqaid par ikhtelaaf hi kaha hai. dekhiye... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sybarite مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 JANAB AQLE KUL SYBRATE SAB,ME TO APNI GHALTI TASLEEM KARTA HON OR MANTA HON KE KHATA KAR HON OR NAQIS HON ISI LYE TO AP SE GUZARESH KI KE SHAED HAMNE AP KE SAWAL PER GHOOR NAHI KYA HON GA,OR AP DO RADEN LAKIN JIS SHAKHS KE SAR ME GHAROR OR TAKABIR SAMAYA HOWA HE WOH HAM JESE AHKAR KI BAT KO KYA SAMJE GA, HAZRAT AP ZARA LAFZ SHAED PER NAZR DAL LETE TO MERI BAT BHI SAMAJ ME AJATI, OR PHIR AP KI HAT DARMI DEKHE SAWAL PHIR BHI NAHI DO RAYA AB HAM KYA KAHE,KHER AP HAZOOR TAAJU SHARIA SE HAMRE SAWAL KA JAWAB LA DI JEYE HAM INSHALLAH BAT KO QABOOL KAR LEN GAE OR YE BEHS CHOR DEN GAE. OR JANAB SAEEDI SAB KE HAWALE SE WOH LINK KAHAN HE لفظ شاید کی تکرار نہ کریں کیونکہ آپ کی ہر دوسری پوسٹ سے یہی ثبوت ملتا ہے کہ آپ دوسرے کی پوسٹ کو بغیر غور سے پڑھے ہی اپنی ہانکے جاتے ہیں اور اس کا تازہ ترین ثبوت یہ کہ آپ نے میری اگلی پوسٹ بھی غور سے نہیں پڑھی۔ اس پوسٹ میں واضح طور پر بتا چکا کہ سوال کس پوسٹ نمبر میں موجود ہے۔ جیسا کہ پہلے کہا، آنکھیں بند رکھ کر تلاش کرنے والے بےوقوفوں کو نہ کبھی کچھ ملا ہے نہ ملے گا اسی لئے آپ احقر نہیں احمق کے دائرے میں آتے ہیں۔ جناب سعیدی صاحب کی پوسٹ کی بات آپ نے کی تھی میں نے نہیں اور اب مجھ سے پوچھتے ہیں کہ سعیدی صاحب کی پوسٹ کا لنک کہاں ہے! یہ سوال میں نے آپ سے کیا تھا اور بجائے جواب دینے کہ آپ میرا ہی سوال مجھے ہی سے کر رہے ہیں۔ حضور سیّدی تاج الشریعہ کا اس ضمن میں ایک جواب تو دوسرے ٹاپک میں موجود جسے سننے کی زحمت آپنے اب تک یقیناً نہیں کی ہوگی اور دوسرے سوال کے بارے میں بتا چکا تفصیل کہ سوال روانہ ہوچکا، اگر فلٹر نہ ہوا تو انشااللہ بروز پیر سوال جواب سیشن میں مل جائے گا اس کا جواب بھی۔ JANB APKA YE SAWAL HE ہم ڈاکٹر کو پادری کہیں تو آپ اسے کفار سے تشبیہہ دینا کہہ کر تکفیر کے زمرے میں ڈالتے ہیں۔ تو آپ ہی کی منطق کے مطابق ڈاکٹرپادری عیسائیوں کے مذہبی تہوار منا کر، کفار کی تشبیہہ کا ارتکاب کرکے کافر قرار پاتا ہے، اگر نہیں تو کیوں؟ TO JANAB HAMNE IS SAWAL KA JAWAB APNE PECHLI POSTON ME DE CHUKE OR AB DORA DETE HEN TAHIR UL QADRI CHRISTMAS KO BATORE CHRISTMAS NAHI BANATA BALKE BATORE MILAD KAH KAR BANA TA HE ISI LYE UNKE AMAL ME IBHAM PAYA JATA HE JAB KE AP LOG SAREEHAN UNKO PADERI KAHTE HEN JIS ME KOI IBHAM NAHI, APKI BAT SAREEH HE JAB KE UNKI BAT ME IBHAM HE TO MUJE BATAYA JAE KE HUKUM SAREEH BAT PER ATA HE YA MUBHAM PER ? تاویل پر تاویل! آپ کی اس بکواس پر مبنی تاویل کا رد اسی وقت کردیا گیا تھا جب یہ پوسٹ آپ نے پہلی بار کی تھی۔ پوسٹ نمبر 40 پڑھیئے۔ آپ نے اپنے تئیں ڈاکٹرپادری کے صریح عمل کو ابہام قرار دے ڈالا اور ہم جو واضح الفاظ میں کہہ چکے کہ ہم تکفیر کی نیت سے پادری نہیں کہتے اسے آپ صریح کہتے ہیں۔ یہ تاویل آپ کے بےوقوف اور جاہل ہونے کے ابہام کو ضرور ختم کرتی ہے۔ اول تو آپ کی بات کی کوئی تک ہی نہیں بنتی۔ ایک طرف کہتے ہیں ڈاکٹرپادری کرسمس کو مذہبی تہوار سمجھ کر نہیں مناتا اور دوسری طرف خود ہی اس بات کا اقرار کرتے ہیں کے اسے بطور میلاد مناتا ہے۔ تو میلاد مذہبی تہوار نہیں تو کیا قومی تہوار ہے؟ سب کی آسانی کے لئے دوبارہ کاپی کئے دیتا ہوں وہ پوسٹ۔ TAHIR UL QADRI CHRISTMAS KO EK MAZHABI TAHWAR SAMJ KE NAHI BANTA HE BALKE USE ISI TARA TASHBEEH DE TA HE JESA KE AHLE SUNNA MILAD SHAREEF BANA TEN HEN TAHIR UL QADRI KA YE KAM APNE IJTAHAD PER MABNI HE(HAM IS IJTAHAD KO GHALAT KAHTE HEN) آپ کی اس بات میں تو کھلا تضاد ہے۔ ایک طرف آپ کہتے ہیں کہ ڈاکٹرپادری کرسمس کو ایک مذہبی تہوار سمجھ کر نہیں مناتا بلکہ اسے مسلمانوں کے جشن عیدمیلادالنبیﷺ سے تشبیہہ دیتا ہے تو جناب یہ تو آپ مانتے ہیں نہ کہ عیدمیلادالنبیﷺ مسلمانوں کا مذہبی تہوار ہے، تو پھر کرسمس کو میلادالنبیﷺ سے تشبیہہ دینے کا مطلب تو یہ کہ ڈاکٹرپادری کے نزدیک مسلمان بھی (معاذاللہ) اللہ کے بیٹے کی پیدائش کا جشن مناتے ہیں، کیونکہ عیسائیوں کا تو یہی یقین ہے کہ کرسمس عیسیٰ علیہ السلام کی پیدائش کا دن ہے اور عیسیٰ علیہ السلام کے متعلق عیسائیوں کا عقیدہ کیا ہے یہ دنیا جانتی ہے۔ یقین نہ آئے تو یہ پڑھ لیجئیے۔ God, who at sundry times and in divers manners spake in time past unto the fathers by the prophets, Hath in these last days spoken unto us by his Son, (Herbews 1:1-2) (King James Bible, Douay-Rheims Bible) God, who in ancient days spoke to our forefathers in many distinct messages and by various methods through the Prophets, has at the end of these days spoken to us through a Son, who is the pre-destined Lord of the universe, and through whom He made the Ages.(Herbews 1:1-2)(Weymouth New Testament) اور اگر ڈاکٹرپادری کرسمس کو میلادِ عیسیٰ علیہ السلام سمجھ کر بھی مناتا تو ویسے ہی مناتا کہ جیسے مسلمان میلادالنبیﷺ مناتے ہیں، جبکہ اس کرسمس پارٹی میں کوئی عمل میں اسلامی طرز پر نہ تھا۔ بائبل پڑھی جارہی ہے، کیک کاٹے جارہے ہیں، ڈھول باجے بج رہے ہیں، کرسمس کے گیت گائے جا رہے ہیں اور یہ کرسمس پارٹی عیسائیوں نے نہیں بلکہ ڈاکٹرپادری کی تنظیم منہاج القرآن نے منعقد کی تھی۔ TAHIR UL QADRI KA IJTAHADI AMAL SARAHAT KE SAT NAHI YANI AMAL ME IBHAM HE, JABKE AP KA USE PADERI KAHNA SAREEH HE,YANI OSKI HUJAT YE HE KE YE EK BIDAT E HASNA HE (HAME MUKAMIL INKAR HE ) ڈاکٹرپادری کا مشرکین کے ساتھ ان کا مشرکانہ تہوار منانا مبہم ہے اور ہمارا ایسے شخص کو ردّباطل کی نیت سے پادری کہنا صراحتاً۔ کیا کہنے جناب کے۔ ڈاکٹرپادری کے عمل میں آپ نے مبہم انداز ڈھونڈ لیا لیکن ہمارے صاف صاف بتلانے کے باوجود کہ علما نے ابھی تک ڈاکٹرپادری کی تکفیر نہیں کی اس کے باوجود بھی ہمارا اسے پادری کہنا صریح تکفیر ہے۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alteejani مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 Author Report Share مراسلہ: 3 اکتوبر 2010 (ترمیم شدہ) SYBRATE SAB PEHLAY TO ME AP KO SIRF NIAHAYAT HI EK BATMEEZ SHAKS SAMAJTA THA AB APNE KHOD HI SABIT KAR DYA HE KE AP BE SHARAM BHI HEN,JAB APKO MERA JAWAB MILA GAYA THA TO PHIR IS BAT KI TAKRAR KIO JARI RAKHI KE MENE APKO JAWAB NAHI DYA MUJE ISE GHARZ NAHI KE MERE IS JAWAB SE AP QAIL HOWE KE NAHI LAKIN MENE APNI DANASIT ME APKO JAWAB DE DYA, AB YE FESLA QAEREEN KAREN YA PHIR KOI AHLE ILM KE MERA JAWAB TEEKH HE KE NAHI, YA MUHAMMEDA SAB,MENE BILKUL IQRAR KYA HE KE DR, TAHIR UL QADRI KI EK BAT NAHI RAFTA RAFTA KAE BATEN UNONE BADLI HE LAKIN NIFAQ KA HUKUM ME NAHI LAGA SAKTA HON KYO KE ME UN KE DIL KI BAT NAHI JANTA AB UN KE AQAL ME KYA HE YE WOH KHOD JANE YA ALLAH OR USKA RASOOL HAMRE SAMNE JAB WOH SAHIH BAT KAREN GAE TAB HAM US BAT KI TAEED KAREN GAE OR JAB GHALAT TAB BESHAK HAM GHALT KO GHALAT HI MANE GAE, HAMRA TO YE MUZU HI NAHI PHIR IS PER TAKRAR KIO, HAMNE SIRF YE JANE KE LYE POCHA KE KYA UN EBARTON KO TAHIR UL QADRI SAB SAF TORPE FAROEE EKHTILAFAT KAHTE HEN, AGR ESA HE PHIR UN PER BHI WESA HI HUKUM ANA CHAHEYE JESA KE UN EBARTON KA DEFAA KARNE WALON PER HE,OR SAEEDI SAB KI BAT APNE ACHI SHARING KI HE,JIS KE LYE APKA SHUKRIA Edited 3 اکتوبر 2010 by Alteejani اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔