Mughal... مراسلہ: 21 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 21 اگست 2010 اس کا جواب تفصیلی چاھیے دیو کے بندوں کے منہ پڑماڑنے کے لیے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalifa مراسلہ: 21 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 21 اگست 2010 yeh deo kay bando kabhi theek nahi ho saktay main iss poster ka sara background janta hoon yeh poster sajid khan deogandi kay kahney per uss kay aik chelay ney banaya hai. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 21 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 21 اگست 2010 yeh deo kay bando kabhi theek nahi ho saktay main iss poster ka sara background janta hoon yeh poster sajid khan deogandi kay kahney per uss kay aik chelay ney banaya hai. یہ باطل فارم والے حرامی ھیں جلد اس کا بھی جواب بھی ان کے منہ پڑ مار مار دیا جاے گاے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Khalifa مراسلہ: 21 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 21 اگست 2010 یہ باطل فارم والے حرامی ھیں جلد اس کا بھی جواب بھی ان کے منہ پڑ مار مار دیا جاے گاے اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abu.Huzaifa مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) جناب اسکین پیجز دیں نیز الو کے حوالے سے دیوبندیہ کے مغالطوں کا جواب اس پوسٹ میں موجود ہے . ملاحظہ فرمالیں http://www.islamimehfil.info//topic/10666-alahazrat-ka-sach-or-deobandioon-ka-jhoot/page__p__62530entry62530 Edited 22 اگست 2010 by Abu.Huzaif اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mughal... مراسلہ: 22 اگست 2010 Author Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) چمکادڑ کے متعلق فتوی رضویہ کی اصل عبات جس پڑھ کر صاف پتہ چلتا ھے کے چمکادڑ کے حکم میں علماء اکرام کا اختلا ف ھے مسئلہ ۱۵۴: ازاوجین مرسلہ حاجی یعقوب علی خاں صاحب ۲۹ جمادی الآخرہ ۱۳۱۲ھ مولٰنا صاحب مجمع فضائل ومنبع فواضل فرید العصر، وحید الزمان، مخدوم مکرمی دام افضالکم بعد تمہید مراسم فدویت وارزوئے حصول سعادت مواصلت کہ عمدۃ مقاصد ہر دو جہاں ہے التماس پرداز ہے کہ حضور نے حرمت بوم کے باب میں جو فتوٰی ارسال فرمایا، اس میں یہ عبارت مرقوم ہے وہ سمجھ میں نہ آئی کہ جن کتابوں میں ذکر اکل ہے ان میں بوم سے مراد الو نہیں بلکہ وہ پرندہ شب مقصود ہے جو پنجہ شکاری نہیں رکھتا جیسے چمگادڑ وغیرہ، یہ معنی عتابی تصریح سے ثابت نہیں،لاباس بمالیس بذی مخلب کالبوم ۱؎ الخ۔جو پرندہ پنجے والا نہ ہو اس کے کھانے میں حرج نہیں ہے جیسا کہ بوم ہے۔ الخ۔ (ت) (۱؎ جامع الرموز بحوالہ العتابی کتاب الذبائح مکتبہ اسلامیہ گنبد قاموس ایران ۳ /۳۴۹) تو کیا چمگادڑ اور باگل بھی حلال ہے؟ جواب بالتشریح بیان فرمائیے۔ زیادہ نیاز، بینوا توجروا الجواب: چمگادڑ چھوٹاہو یا بڑا جسے ان دیار میں باگل کہتے ہیں، اس کی حلت حرمت ہمارے علمائے کرام رحمہ اللہ تعالٰی میں مختلف فیہ ہے بعض اکابر نے اس کے کھانے سے ممانعت فرمائی ہے اس وجہ سے کہ وہ ذی ناب ہے، مگر قواعد حنفیہ کے موافق وہی قول حلت ہے، مطلقا دانت موجب نہیں بلکہ وہ دانت جن سے جانور شکار کرتاہو، ظاہر ہے کہ چمگادڑ پرند شکاری نہیں، ولہذا درمختار میں قول حرمت کی تضعیف فرمائی، ہندیہ میں ظہیریہ سے ہے :اما الخفاش فقد ذکر فی بعض المواضع انہ یوکل، وفی بعض المواضع انہ لا یوکل لان لہ نابا اھ ۲؎ ورأیتنی کتبت علی ہامشہ مانصہ فیہ انہ لایصید بنابہ، ولایصول ولیس کل مالہ ناب حراما۔ چمگادڑ کے متعلق بعض مواضع میں ذکر ہے کہ کھایا جائے اوربعض مواضع میں ہے کہ نہ کھایاجائے کیونکہ اس کے کیلے ہوتے ہیں اھ، مجھے یاد ہے کہ میں نے اس کے حاشیہ میں لکھا ہے کہ یہ اپنے کےلے سے شکارنہیں کرتا اور نہ ہی یہ حملہ آور ہوتاہے اور ہر کیلے والا حرام نہیں ہوتا۔ (ت) (۲؎ فتاوٰی ہندیہ کتاب الذبائح الباب الثانی نورانی کتب خانہ پشاور ۵ /۲۹۰) برجندی میں ہے :ذکر فی المحیط ان فی الخفاش اختلاف العلماء اھ ۱؎۔محیط میں مذکور ہےکہ چمگادڑ میں علماء کا اختلاف ہے اھ (ت) (۱؎ شرح النقایہ للبرجندی کتاب الذبائح نولکشور لکھنؤ ۳ /۱۹۳) درمختارمیں ہے :وقیل الخفاش لانہ ذوناب ۲؎۔بعض نے کہا چمگادڑ حرام ہے کیونکہ یہ کیلے والا ہے۔ (ت) (۲؎درمختار کتاب الذبائح مطبع مجتبائی دہلی ۲ /۲۲۹) ردالمحتارمیں ہے :قال الاتقانی وفیہ نظرلان کل ذی ناب لیس بمنہی عنہ اذا کان لایصطاد بنایہ ۳؎ اھ اتقانی نے کہا ہے اور اس میں اعتراض ہے کیونکہ ہرکیلے والا حرام نہیں ہے جبکہ وہ اپنے کیلے سے شکار نہ کرتاہو اھ (ت) (۳؎ ردالمحتار کتاب الذبائح داراحیاء التراث العربی بیروت ۵ /۱۹۴) برجندی میں ہے :المراد الناب الذی ھو سلاح وذوالناب الحیوان الذی ینہب بالناب ۴؎ اھ واﷲ سبحانہ وتعالٰی اعلم وعلمہ جل مجدہ اتم واحکم۔ناب (کیلے) سے مراد وہ ہے جو ہتھیار بنے، اور کیلے والا جانور وہ ہے جو کیلے کے ساتھ حملہ اور ہو، واللہ سبحانہ وتعالٰی اعلم وعلمہ جل مجدہ اتم واحکم (ت) (۴؎ شرح النقایہ للبرجندی کتاب الذبائح نولکشور لکھنؤ ۳ /۱۹۳) اعلحضرت نے حنفی کتب کے حوالے بھی لکھیں ھیں اصل میں یہ دیوکےبندے بھی غیر مقلد ھیں اس لیے اس قسم کے بھودہ اعتراض کرتے ھیں اگر ان میں عقل ھوتی اور یہ حنفی ھوتے تو کھبی بھی اعتراض نھیں کرتے Edited 22 اگست 2010 by Mughal... اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abu.Huzaifa مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) اعلیٰ حضرت نے مذکورہ وضاحت جملہ فقہی کتب سے کی ہے فقہی کتب پر اعتراض مذہب حنفی سے ارتداد ہے Edited 22 اگست 2010 by Abu.Huzaif اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Chips مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 اعلیٰ حضرت نے مذکورہ وضاحت جملہ فقہی کتب سے کی ہے فقہی کتب پر اعتراض مذہب حنفی سے ارتداد ہے Ye Akhri Hawala Mai likha hy Batooor Dawa Pehsaab Pakhana Khana Jaizy hy( ftawa Dedaraia ) ye konsi Fiqha ki kitaab sy masla bian howa hy ???? Kia Peshaab pakana Dawai hy >>?? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abu.Huzaifa مراسلہ: 22 اگست 2010 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2010 (ترمیم شدہ) اس پوسٹ مں اس کا جواب موجود ہے.کھانے کے حوالے سے کہاں لکھا ہے. اسکین پیجز دیں http://www.islamimehfil.info//topic/10693-fatawa-e-dedaria-per-deobandio-k-ilzam-sureh-fatiha-peshaap-se-likhna-maazallah-ka-jawab/page__p__62667__hl__dedaria__fromsearch__1entry62667 Ye Akhri Hawala Mai likha hy Batooor Dawa Pehsaab Pakhana Khana Jaizy hy( ftawa Dedaraia ) ye konsi Fiqha ki kitaab sy masla bian howa hy ???? Kia Peshaab pakana Dawai hy >>?? Edited 22 اگست 2010 by Abu.Huzaif اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔