Eccedentesiast مراسلہ: 3 مئی 2010 Report Share مراسلہ: 3 مئی 2010 Aik Bhai Ka Suwal hay: On Invalid Date at NaN:NaN PM, ABCDE said: dear friends, this is very important question meri aor meri bivi ki kisi baat pe narazagi ho gayi thi kal raat ko, mein us ke kamrey se nikal raha tha to wo mujhe rokne ke liye aayi. mein ne us ko kaha ke agar tum yahan is line pe aayi to tumhein talaq.(line ka matlab farsh pe bani hui designing wali line thi). meri niyyat us ko us waqt rokne ki thi, naa ke hamesha ke liye pabandi lagaane ki. Meri bivi wahin pe ruk gayi apne room mein aor mein doosre room mein chala gaya. us ke baad mein ne aik alim ko email likhi ke is tarha mein ne kaha hai lekin mein us pe hamesha ke pabandi nahi lagana chahta tha. us ke baad mein gaya aor meri aor meri bivi ki sulah ho gayi aor ham ne apas mein ham-bistari bhi kar li. subhaa meri wife uthi aor us line se aage chali gayi. ab is soorat mein jab ke mein naa to us pe hamesha ki pabandi lagana chahta tha balke sirf us waqt us ko rokna mera maqsad tha kya us ko talaq ho gai? aor jab raat ko hamari sulah ho gayi to bhi talaq ho gi? talaq ke alfaz ye hein "Agar tum yahan aii, is line par, to tumhein talaq hai" mein dil ki niyyat ye hai "ke mera peecha mat karo, aor is waqt jahan pe ho wahin pe raho" in alfaz ke baad mera aik alim ko email likhna ke mein bivi ko hamesha ke liye nahi rokana chahta tha. aor phir us se mil ke sulah karna aor ham bistari karna......subaah bivi ka uth ke us line se paar chale jana.... kya talaq ho gayi? Jwab: Kionkay Saail ki niyyat apni zoja ko sirf US WAQT roknay ki thi...aor us waqt Saail ki zoja ruk bhi gayi ... Lihaza Soorat-e-Masoola main Talaq waq'e NAHIN hui.... Fatwa Razawia Shareef Main Hay: عورت باہر جانے کوہوئی، شوہر نے کہا باہر جائے تو تجھ پر طلاق، عورت بیٹھ گئی اور دوسرے وقت باہر گئی، طلاق نہ ہوگی۔ تنویر ودر میں ہے:شرط للحنث فی قولہ ان خرجت مثلا فانت طالق او ان ضربت عبدک فعبدی حر لمرید الخروج والضرب، فعلہ فورا لان قصدہ المنع عن ذلک الفعل عرفا، ومدار الایمان علیہ وھذہ تسمی یمین الفور تفردابوحنیفۃ رحمہ اﷲ تعالٰی باظہارھا ولم یخالفہ احد۔۲؎جب بیوی باہر نکلنے یا غلام کو مارنے کے لئے تیار ہو اس وقت خاوند اگر کہے کہ تو نے مارا یا باہر نکلی تو تجھے طلاق ہے، تو مارنے اور باہر نکلنے سے وہی مراد ہے جس کے لئے وہ تیار کھڑی ہے صرف اسی مارنے پر یا اسی نکلنے پر طلاق ہوگی کیونکہ خاوند کا اس عمل سے روکنا مقصود ہے یہی عرف ہے جبکہ حلف کا مدار یہی عرف ہے، اس کا نام یمین فور ہے جس کے اظہار اور بیان میں امام ابوحنیفہ متفرد ہیں اور کسی نے ان کی مخالفت نہ کی۔(ت) (۲؎ درمختار باب الیمین فی الدخول والخروج والسکنی مطبع مجتبائی دہلی ۱ /۲۹۸) فتح القدیر وغنیہ ذوی الاحکام وردالمحتارمیں ہے:تھیأت للخروج فحلف لاتخرج فاذاجلست ساعۃ ثم خرجت لایحنث، لان قصدہ منعھا من الخروج الذی تھیأت لہ، فکانہ قال ان خرجت الساعۃ، وھذااذالم یکن لہ نیۃ فان نوی شیأ عمل بہ۱؎۔بیوی باہر نکلنے کو تیار تھی کہ خاوند نے حلف اٹھایا کہ اگر تو باہر نکلے تو تجھے طلاق ہے، تو بیوی بیٹھ گئی اور کچھ دیر بعد نکلی تو طلاق نہ ہوگی کیونکہ خاوند کا مقصد وہ نکلنا ہے جس کےلئے وہ تیار تھی اور اس نکلنے سے منع کرنا مقصود تھا، پس گویا خاوند نے یوں کہا کہ تو اب نکلے تو تجھے طلاق ہے، یہ حکم تب ہوگا جب خاوند نے کوئی نیت نہ کی ہو، اور اگر اس نے کوئی نیت کی ہو تو اس پر عمل ہوگا۔(ت) (۱؎ ردالمحتار باب الیمین فی الدخول والخروج الخ داراحیاء التراث العربی بیروت ۳ /۸۴) اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔