Jump to content

Mughal...

مدیرِ اعلیٰ
  • کل پوسٹس

    1,834
  • تاریخِ رجسٹریشن

  • آخری تشریف آوری

  • جیتے ہوئے دن

    118

Mughal... last won the day on 20 فروری 2023

Mughal... had the most liked content!

2 Followers

About Mughal...

Previous Fields

  • پیر
    Ameer-e-Ahle-Sunnat

تازہ ترین ناظرین

13,247 profile views

Mughal...'s Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

477

کمیونٹی میں شہرت

11

Community Answers

  1. Kamran Shahzad Kay Etraz ka jawab .. کامران شہزاد کے اعتراض کا جواب
  2. ان سے پوچھیں مرزا جہلمی اپنے آپ کو "علمی کتابی " کیوں کہتا ؟ اپنے آپ کو ہم سب الحمد اللہ مسلمان ہیں مگر ہم میں کچھ ایسے لوگ بھی شامل ہوگے ہیں جن کے عقائد ایسے ہیں کہ اپنی پہچان بتا نا ضروری ہے جیسے قادیانی بھی اپنے آپ کو مسلمان کہتے ہیں
  3. Mughal...

    Zarb e Ahlay suuant 3

    جلد اول ...ضرب اہل سنت....شمارہ نمبر:3(برقی مجلہ ) جولائی 2024 مدیر علامہ نوریز نقشبندی Download Links https://archive.org/details/20240719_20240719_1741 https://www.mediafire.com/file/epe86sdd6vqw6u5/ضرب+اہل+سنت+شمارہ+۳.pdf/file https://t.me/zarbeahlasuunt/2 دفع غبار بولتے حقائق حضرت عائشہ کا انس و ناز جمعرات کو روحوں کا گھر آنا بیاد: فاتح دیوبندیت محدث اعظم مولانا سردار احمد رحمتہ اللہ تعالیٰ علیہ ہداتہ الامہ انٹرنیشنل ضرب اہل سنت شمارہ ۳.pdf
  4. ماشاء اللہ ۔۔ اللہ پاک کا حامی و ناصر ہو ۔۔
  5. خوش آمدید۔ ۔۔۔۔جی تعارف کروائیں ان کا
  6. ان سب کے سکین پیجز طلب جس نے آپ کو یہ بھیجا ہے پھر جواب دیا جاسکتا ہے
  7. اس فورم پر کافی ٹاپک اس موضوع پر موجود ہیں ذرا ٹائم نکال کر دیکھ لیں
  8. میں نے تو پوچھا ہے ۔۔۔۔ اور تم نے اقرار کر لیا ۔۔۔ٹھیک ہوگیا ۔۔۔
  9. تمام ممبران کا مطلع کیا جاتا ہے مناظرہ سیکشن میں کوئی بھی نیا ٹاپک ممبران کی جانب سے پوسٹ شدہ فورم انتظامیہ کی" اپرول "کے بعد فورم پر میسر ہوگا ۔۔۔ اس لیے ممبران سے گزارش ہے کہ ان کے ٹاپک فورم انتظامیہ ی اپرول کے بعد پوسٹ ہو جایا کریں گے پہلے کی طرح ۔ایک دو دن کی تاخیر ہو سکتی ہے مگر اپرو۔لازمی ہوا کرے گی ۔۔۔۔۔ یہ اقدام سپمیمرز کی وجہ سے اٹھایا گیا ہے تعاون کا شکریہ منجانب ۔۔۔ مغل قادری
  10. یہ ساجد نقلبندی کی فیس بک والی پوسٹیں شیئر کر رہو ہو ؟ لکھتے ہیں جواب تمہاری پوسٹ کا بھی ۔۔بس ہمارے کام کا سیزن آؤٹ ہونے والا ہے
  11. تمہاری اس پوسٹ کا جواب میرے پاس بھی تم خوش ہوجاؤ کچھ دن ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔ اتنے دن صرف اس جملے پر غور کرو کہ ان لوگوں سے یہ مقالات شنعیہ ثابت ہوجائیں تو یہ لوگ کافر و گمراہ ہیں کیوں یہ سب باتیں اجماع امت کے خلاف ہیں ۔۔۔۔
  12. جو زبان تم میرے علماء کی متعلق استعمال وہ ہی الفاظ میری طرف سے اپنے مولویوں کے لیے قبول کروں ۔۔۔ اور جو مجھے کیا کہا وہ اپنے لیے قبول کرو 100 کے ضرب دے کر غایۃ المامول اور اہل بدعت دیوخانی اقرار کفر دیوبندی مکتب فکر کی طرف سے علامہ سید احمد برزنجی مفتی مدینہ منورہ کی تصنیف "غایتہ المامول " شائع کی گئی جس کے ٹائیٹل پر مصنف کے القاب تین سطروں مین بیان کئے گئے ہیں ۔ اس سے یہ حقیقت بے نقاب ہوجاتی ہے کہ علامہ برزنجی دیوبندیوں کے نزدیک انتہائی مسلم شخصیت ہیں ۔ علامہ برزنجی صاحب نے جہا ں مولانا احمدرضا خاں اور دیگر علماء عرب و عجم کی موافقت کرتے ہوئے علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات کو کفریہ قرار دیا ہے ،اور انتہائی اہتمام سے کفر کی تائید فرمائی ہے ۔وہان انہوں نے مولانا احمد رضا خاں سے حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے علم کے بارے میں اختلاف کیا ہے ۔ مولانا احمد رضا خاں کی رائے میں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا علم تمام ممکنات حتی کہ علوم خمسہ کو بھی محیط کیا ہے ۔مگر علوم خمسہ اس سے خارج ہیں۔ علامہ برزنجی نے اپنی رائے کے اثبات میں رسالہ / غایۃ المامول لکھا جس کے مقدمہ میں انہوں نے اس ساری حقیقت کو واضح فرمایا ہے کہ علم کے مسئلہ میں مولانا احمد رضا خاں سے اختلاف کرتے ہوئے میں یہ رسالہ لکھ رہا ہوں ،مگر علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات کے کفر پر دوسرے علماء کی طرح میں بھی متفق ہوں اور آج بھی میرا یہ ہی فتوی ہے فرماتے ہیں /ہم نے اس رسالہ (حسام الحرمین ) پر تقریظ و تصدیق لکھ دی جس کا خلاصہ یہ ہے کہ اگر ان لوگوں (علماء دیوبند) سے یہ مقالات شنیعہ ثابت ہو جائیں ،تو یہ لوگ کافر اور گمراہ ہیں ،کیونکر یہ سب باتین اجماع امت کے خلاف ہیں ۔ (ترجمہ) غایۃ المامول ، ص 299 مترجم : مولوی نعیم الدین دیوبندی دیوبندی مکتبہ فکر کی طرف سے غایۃ المامول کو چھاپنے اور شائع کرنے کا مقصد یہ دیکھنا ہے کہ علامہ برزنجی مفتی مدینہ منورہ نے مولانا احمد رضا خاں کی مخالفت کی ہے جیسا کہ انہوں نے اس کے ٹائیٹل پر لکھا ہے '"۔ احمد رضا خاںصاحب کا گمراہ کن عقیدہ غیبیہ علمائے حجاز کی نظر میں ،بلکہ "الشہاب الثاقب" کے ابتدا میں ،ص ۔ 9-8 :عرض ناشر کے تحت لکھا ہے ۔ ہم الشہاب الثاقب کے ساتھ سید احمد برزنجی کی کتاب غایۃ المامول کے چند صفحات کے فوٹو بھی شائع کر رہے ہیں جو علامہ موصوف نے احمد رضا خاں کے خلاف تحریر فرمائی تھی ۔ جس پر دیگر علماء مدینہ منورہ نے اپنی تقریظات لکھیں اور اپنے دستخط تائیدی دستخط ثبت فرمائے ۔جس سے یہ حقیقت پوری طرح کھل کر سامنے آجاتی ہے ۔کہ فاضل بریلوی علماء حجاز کی نظر میں کیا ہیں/ ملخصا۔ غرض یہ غایۃ المامول کی اشاعت اور اس کے مصنف کے القابات خود اس بات کی دلیل ہیں کہ یہ کتاب اور اس کا مصنف علماء دیوبندی کے نزدیک انتہائی مسلم اور مقبول ہیں ۔ غایۃ المامول کے مطالعہ سے درج زیل نتائج سامنے آتے ہیں۔اگربقول علماء دیوبند احمد رضا خاں کے گمراہ کن عقیدہ غیبیہ سے علامہ برزنجی کا اختلاف معلوم ہوا تو دوسری طرف اپنے خلاف علامہ برزنجی کا فتوی کفر دوبارہ تسلیم کرلیا اور اس پر مہر ثبت کردی ۔یوں ایک با پھر انہوں نے اپنے کفر کا التزام کر لیا ،علامہ برزنجی نے غایۃ المامول پر مزید 13 علماء مدینہ کے تصدیقی دستخط کرواکر علماء دیوبندی کی گستاخانہ عبارات پر فتوی کفر کی تقریظ و تصدیق کرنے والے علماء حجاز کی تعداد میں اضافہ کردیا جس کو دیوبندیون نے خود بھی تسلیم کر لیا ۔کیونکہ "غایۃ المامول "کے مشمولات میں علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات اور ان پر علامہ برزنجی کا فتوی کفر بھی موجود ہے۔ مولانا احمد رضا خاں سے ایک مسئلہ میں اختلاف کے باوجود علامہ بٍرزنجی کا علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات پر فتوی کفر میں مولانا احمد رضا خاں کی تائید و توثیق کرنا اس بات کی دلیل ہے کہ گستاخانہ عبارات اور ان پر علماء حرمین نے علی وجہ البصیرت بڑے غور و فکر کے ساتھ علماء دیوبند پر کفر کا فتوی دیا ہے اس تفصیل سے دیوبندیوں کا یہ الزام بے بنیاد ثابت ہوگیا کہ علماء حجاز نے اما م احمد رضا خاں کے تعارف یا ان کے مباحث علمیہ یا ان کےعجز و انکسار سے متاثر ہوکر اور یا علماء حرمین نے اپنی شہرت کی خاطر یا سادہ لوح ہونے کی بناء پر دھوکہ مین آکر علماء دیوبند کے خلاف فتوی کفر پر دستخط کر دئیے جیسا کہ شہاب ثاقب کہ اور اس کے مقدمہ کہا گیاہے(یاد رہے غایہ المامول کا مترجم دیوبندی ہے ترجمہ میں ہیرا پھیری کا بھی امکان ہے اور یہ بھی دیوبندیوں کی شائع کردہ لحاظ مکمل اعتماد بھی نہیں کر سکتے۔۔۔یہ تبصرہ انہی کی شائع کردہ کتاب پر ہے)
×
×
  • Create New...