-
کل پوسٹس
544 -
تاریخِ رجسٹریشن
-
آخری تشریف آوری
-
جیتے ہوئے دن
32
wasim raza last won the day on 26 دسمبر 2024
wasim raza had the most liked content!
About wasim raza
- Birthday 24 ستمبر
Previous Fields
-
فقہ
Hanafi
-
پیر
Tajushariyah
Profile Information
-
مقام
khwaja ka hindustan. Goa
-
Interests
kalam e Raza.
تازہ ترین ناظرین
50,228 profile views
wasim raza's Achievements
-
مولا علی پر خارجیوں کا فتویٰ ۔۔۔ *ایک خارجی حضرت علی رضی اللہ تعالی عنہ کے پاس آیا اور یہ آیت پیش کی : سب خوبیاں اللہ کو جس نے آسمان اور زمین بنائے اور اندھیریاں اور روشنی پیدا کی اس پر کافر لوگ اپنے رب کے برابر ٹھہراتے ہیں۔ پھر اُس ( خارجی نے) کہا: کیا ایسا نہیں ہے؟ حضرت علی نے فرمایا: کیوں نہیں ۔ جب خارجی جانے لگا تو حضرت علی نے اسے واپس بلایا اور کہا یہ آیت اہل کتاب کے متعلق نازل ہوئی ہے۔* یعنی خارجی نے پہلے حضرت علی کو مشرک ثابت کرنے کے لئے یہ آیت پیش کی ، پھر آپ نے یہ واضح کر دیا کہ یہ آیت اہل کتاب کے متعلق ہے
-
دیوبندیوں کے حوالے دیوبندیوں کے فورم پر لگائیں یہاں نہیں ۔۔اور پھر صحیح مسلم میں منع کی دو حدیثیں لکھی ہیں ایک نہیں
- 1 reply
-
- کمزور
- تقی عثمانی دیوبندی
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
جرجیس کہتا ہے کہ بریلویوں کا یہ عقیدہ ہے کہ حضرت سیدنا غوث اعظم رضی اللہ عنہ کو دستگیر اس لیے کہا جاتا ہے کہ ایک مرتبہ آسمان کی سیر کے وقت اللہ چھٹے آسمان سے پھسلا تو غوث اعظم بڑے پیر نے اللہ کا ہاتھ پکڑ کر اسے بچایا۔ اس بات پر وہ ایک کتاب کا حوالہ دیتا
wasim raza replied to saiyad shahnavaz's topic in شرعی سوال پوچھیں
بریلویت کی خانہ تلاشی کے خارجی مصنف نے کِسی "دروس حرم" نامی کتاب کا حوالہ دیا ہے ، یہ دروس حرم کتاب کِسی محمد مکی حجازی نامی خارجی نے لِکھی ہے اور وہاں اِس واقعہ کو بغیر کسی سند کے بغیر کسی حوالے کے اعلیٰ حضرت کی طرف منسوب کیا ہے ۔۔۔ -
دل تین باتوں پر خیانت نہیں کرتے ۔ (1) اللہ کے لئے خالص عمل کرنا۔ (۲) اور حکمرانوں کی خیر خواہی کرنا ۔ (۳) اور مسلمانوں کی جماعت کو لازم پکڑنا کیونکہ ان کی دعا ان کے علاوہ سب کو گھیرے ہوئے ہوتی ہے (مسندِ دارمی) نوٹ: اِس حدیث کے حاشیہ میں وہابی مترجم کہتا ہے آپ صلّی اللہ علیہ وسلم کے رجائیت والے کلام سے پتہ چلا کہ آپ صلّی اللہ علیہ وسلم غیب دان نہیں تھے۔ ورنہ آپ صلّی اللہ علیہ وسلم قطعیت کے ساتھ کہتے کہ آئندہ تم کو مل نہ سکوں گا جب کہ اِسی حدیث کے تحت امام نووی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں : فِيهِ إِشَارَةٌ إِلَى تَوْدِيعِهِمْ وَإِعْلَامِهِمْ بِقُرُبٍ وَفَاتِهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ یعنی یہاں سرکار صلّی اللہ علیہ وسلم اشارہ فرما رہے ہیں کہ میں تمہیں چھوڑ کر جانے والا ہوں اور انہیں اپنے قرب وفات کی خبر دے رہے ہیں بہر حال یہ اپنے اپنے ذوق اور اپنی اپنی سمجھ کی بات ہے۔ حدیث شریف تو ایک ہے، مگر وہابی بےخبری نکال رہا ہے اور اِمام نووی علم کی خوشبو سونگھ رہے ہے
-
جس نے جماعت سے ایک بالشت بھی علیحدگی اختیار کی تو اس نے اسلام کا قلاده اپنی گردن سے اتار پھینکا۔ جو جنت (میں داخل ہونے) کا ارادہ رکھتا ہو اُسے چاہیے کہ وہ جماعت میں شامل ہو۔
-
صحابہ کرام کا راستہ ، سوادِ اعظم ، الجماعت ، تینوں کا مفہوم ایک ہی ہے سوادِ اعظم کے سِوا باقی فرقے جہنمی ہیں الامام أبو بكر محمد بن الحسين الأخري (م 360 ھجری) کی کتاب الشریعہ جماعت رحمت ہے اور (جماعت) سے علحیدگی عذاب
-
-
-
-
wasim raza started following سواد اعظم / sawad e Azam
-
-
-
صحابی رسول ابو امامہ فرماتے ہیں بیشک بنی اسرائیل اکہتر فرقوں میں بے یا بہتر فرمایا اور یہ امت ان پر ایک فرقہ زیادہ ہو گی "سواد اعظم" کے سوا سب جہنمی ہوں گے۔ میں نے عرض کی : اے ابو امامہ! کیا آپ ان کو دیکھتے ہیں کہ "کیا عمل کریں گے؟" فرمایا: ان کے اعمال کی ذمہ داری ان پر ہے اور تمہارے او پر تمہارے اعمال کا حساب ہے اگر تم اطاعت گزار ہو تو ہدایت یافتہ ہو
-
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ایک سے دو بہتر ہیں۔ دو سے تین اور تین سے چار بہتر ہیں۔ پس تم جماعت کو لازم پکڑ لو کیونکہ یہ نہیں ہے اللہ تعالی میری امت کو سوائے ہدایت کے جمع کرے۔ یعنی ہدایت پر ہی متفق کرےگا۔ 2. آپ صلّی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تم پر لازم ہے کہ جماعت عامہ و مسجد کو لازم پکڑ لو مفہوم حدیث) آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا) اللہ اُمت کو گمراہی پر جمع نہیں فرمائے گا ، اللہ کا ہاتھ جماعت پر ہے ، سوادِ اعظم کو لازم پکڑو جو اِس سے الگ ہوا جہنم میں داخل ہوا
-
سوادِ اعظم اور جماعت کی فضیلت میں جتنی احادیث ہیں اُن سب کو یہاں پوسٹ کرنے کی کوشش کی جائے گی انشاء اللہ فتنوں کے وقت مسلمانوں کو سوادِ اعظم (بڑی جماعت)کے ساتھ رہنے کی تلقین کی گئی ہے ، فتنوں سے محفوظ رہنے کا اِس سے اچّھا کوئ اور طریقہ نہیں الامام أبو بكر محمد بن الحسين الأخري ( م 360 ھجری) فرماتے ہیں اِن تینوں سے مراد ( صحابہ کرام کا راستہ ، جماعت ، اور سوادِ اعظم) ایک ہی ہے، انشاء اللہ